Ingvaldsen Skrevet August 9, 2021 Share Skrevet August 9, 2021 2 minutter siden, Daniel. skrev: Denne siklet jeg veldig på også, men skulle vært uten Integral Active steering. Ellers var den perfekt. Nydelig fargekombo. Integral styring er jo bare helt rått på slik bil! Kjedelig at det ikke kom på xdrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2021 Share Skrevet August 9, 2021 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Integral styring er jo bare helt rått på slik bil! Kjedelig at det ikke kom på xdrive.. En stund siden jeg har kjørt en BMW med bakhjulsving, så jeg husker ikke helt hvordan det føltes. Sikkert kjekt å ha på trange parkeringsplasser og den slags, men tror nok jeg helst ville hatt uten. Dessverre viser det seg å være svært vanskelig å finne en bakhjulstrekker med 3 liter som IKKE har dette, uten at bilen ellers er helt skrapt for utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 9, 2021 Share Skrevet August 9, 2021 1 time siden, Daniel. skrev: En stund siden jeg har kjørt en BMW med bakhjulsving, så jeg husker ikke helt hvordan det føltes. Sikkert kjekt å ha på trange parkeringsplasser og den slags, men tror nok jeg helst ville hatt uten. Dessverre viser det seg å være svært vanskelig å finne en bakhjulstrekker med 3 liter som IKKE har dette, uten at bilen ellers er helt skrapt for utstyr. Største fordeln er jo at begge akslinger svinger i samme retning for å motvirke sentrifugalkraften på en ellers tung bil. problemet med dette er vell en forung som blir dårlig å gjør at det knirker å utløser ei feilkode? Ligger vell en tråd om det her på forumet om å fikse dette veldig rimelig om uhellet skulle være ute. jeg hadde aldri kjøpt en bil som kan utstyres med dette og ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 5 timer siden, Ingvaldsen skrev: Her har du bilen din Ingvaldsen https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227812882 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 3 timer siden, HenrikSolberg skrev: Her har du bilen din Ingvaldsen https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227812882 Er på saken, skal se på den ikvell håper jeg🤠 prøvde faktisk å spore opp eier helgen men det var mange med identiske navn så kom til feil person😂 laffe, Emilsen, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 Den der må jo være perfekt for deg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_R Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 Wow, nydelig M550D! Dette må jo være bilen du har ventet på Mr. Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 @Ingvaldsen Så den hos Bilia ski her om dagen! Var å så på bil der og da sto den på parkeringa. Meget pen bil 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 @Ingvaldsen Den der kan du ikke la gå fra deg, her må det kjøpes omgående! Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 14 minutter siden, Andreas_R skrev: Wow, nydelig M550D! Dette må jo være bilen du har ventet på Mr. Ingvaldsen Ja, ultimate 5’er, wow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 10 timer siden, Ingvaldsen skrev: Største fordeln er jo at begge akslinger svinger i samme retning for å motvirke sentrifugalkraften på en ellers tung bil. problemet med dette er vell en forung som blir dårlig å gjør at det knirker å utløser ei feilkode? Ligger vell en tråd om det her på forumet om å fikse dette veldig rimelig om uhellet skulle være ute. jeg hadde aldri kjøpt en bil som kan utstyres med dette og ikke ha det. Enig med deg! Integral active steering gjør at bilen føles som en mye mindre og lettere bil. Merker det mest på styreresponsen i hastighet, men merker ikke så mye til det på trange parkeringsplasser osv. Er vell mer «tilting» enn styring vil jeg si. Har heller ikke hørt om særlig mye problemer med det, og alt kan fikses tenker jeg. Sikkert dyrt om du skal fikse med nye deler, men finner alltid noe brukt om du er flink lete på nettet(ebay). Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 Grei prisutvikling på M2 for tida; April 639 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=205732632 Mai 689 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=215931805 I dag 699 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=227800501 liffi og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 @Ingvaldsen: tenkte automatisk på deg da jeg så den 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elx Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=214025007 Kan dette være et kupp for 260.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 10, 2021 Share Skrevet August 10, 2021 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: Er på saken, skal se på den ikvell håper jeg🤠 prøvde faktisk å spore opp eier helgen men det var mange med identiske navn så kom til feil person😂 Var ikke det den du mente hadde "feile eiere"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå