tambur4 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 5 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Finnes det altså M6 med det karosseriet? M635CSI for Europa, og M6 (med litt mindre effekt) for USA, mener jeg. Blinklys, Pekka, Orjan og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 9 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det kan jeg ikke huske å ha sett? Men godt mulig du har rett Kanskje jeg blander her nå gitt 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 15 timer siden, Tony Soprano skrev: 928 😍 Savner min gamle ! Fy flate for en feel disse gir 🙌 Det gjør jeg også. En fantastisk fin bil som jeg aldri har glemt N.E.W., Pekka, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 43 minutter siden, sveigis skrev: Kanskje jeg blander her nå gitt 😅😅 Jeg husker bilen du snakker om, jeg viste interesse på å kjøpe den. Men tror ikke det er denne? Mener på den jeg og du tenker på er mye dyrere. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Finnes det altså M6 med det karosseriet? Det eneste jeg kan huske som kan likne er M635CSi Ser på blinklysene at den antakeligvis er EDM, så det må isåfall være noe jeg har gått glipp av EDM? En forkortelse jeg ikke har hørt før. Nydelig E24 i alle fall, selv om det er en Japan-versjon Sitat BMW M Registry - FAQ E24 M635CSi + M6 What distinguishes the Japanese-spec M6 from the other versions? The Japanese-market M6 entered production in November of 1986 (though two pre-production examples were produced in July) and continued until March of 1988. There were 164 examples produced in total, of which 116 have the later updated bumper design that was introduced in June of 1987. Both versions are largely identical to the catalyst-equipped, European-spec M635CSi and were produced exclusively in left-hand drive. Differences include only minimal alterations to the lighting, radio and a few other minor areas. (Interestingly, Japanese-market M6s are the only E24s that appear to have been equipped with the black exhaust tips found on the E28 M5.) All Japanese-spec M6s were fitted with a high level of standard equipment that included 415mm cross-spoke alloy wheels, power sunroof, manual rear sunshade, power front seats and a fixed rear center console with integrated air conditioning. Later cars also included heated front seats and a driver-side seat memory feature. The only major factory option appears to have been Shadowline exterior trim. Though all the usual 6 Series exterior paint selections were offered on the Japanese-spec model, interior trims were restricted to either Highland cloth (in a variety of colors) or Buffalo leather in either Anthracite (early cars) or Siamgrey (later cars). Blinklys og Pekka reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 1 minutt siden, Orjan skrev: EDM? En forkortelse jeg ikke har hørt før. Slik blinklysene i front quarter panels på den er, er jo typisk EDM.. Og Japan, skjønner jeg.. Det er egentlig mye velholdte BMW og Alpina der borte, har jeg skjønt Nei, EDM er ikke Electronic Dance Music i dette tilfellet.. Det er European Domestic Market Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=244705889 Her tenkte E.C. at det vil være noen gode annonsebilder da han så hovedbildet. E.C. tok veldig feil. sandersander, papertiger, The Quark og 5 andre reagerte på dette 2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Nå da @BrokeBoi? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246911743 Pekka og BrokeBoi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Jeg er normalt ikke fan av gråfarger, men Singapore er bare lekkert 😍 Peak og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Sulland Tromsø har skjønt hvordan man skal ta bilder 👍 BMW M3 | FINN.no mslello, Marius2002, E.C. og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Kjøpte min M4 CS fra Sulland Trondheim. Aldri opplevd bedre service. mslello og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Noen som er gira på en 320i coupe med automatgir som har gått litt over 150K? Ser det er sonderlackierung altså spesielbestilt lakk, men trodde om det er Farngrün (?) at det var standard i '95? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247172034 Endret Februar 4, 2022 av GreenE36Cab fupsaker og Rune-K reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Dette må vel være Norges beste utstyrte G31 540i? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247199192 Endret Februar 4, 2022 av BrokeBoi Pekka, fupsaker, Emilsen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 22 minutes ago, BrokeBoi said: Dette må vel være Norges beste utstyrte G30 540i? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247199192 Oh lord, det var familiebilen sin det! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 34 minutter siden, BrokeBoi skrev: Dette må vel være Norges beste utstyrte G30 540i? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247199192 Tror det langt på vei er fineste G31 jeg har sett. Skulle gjerne hatt cognac eller mocca interiør, ellers deilig. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå