Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, sveigis skrev:

Kanskje jeg blander her nå gitt 😅😅

Jeg husker bilen du snakker om, jeg viste interesse på å kjøpe den. Men tror ikke det er denne? Mener på den jeg og du tenker på er mye dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Finnes det altså M6 med det karosseriet?

Det eneste jeg kan huske som kan likne er M635CSi

Ser på blinklysene at den antakeligvis er EDM, så det må isåfall være noe jeg har gått glipp av :)

EDM? En forkortelse jeg ikke har hørt før.

Nydelig E24 i alle fall, selv om det er en Japan-versjon

image.png.cebcb3ec706e157391021e5629b16a39.png

Sitat

BMW M Registry - FAQ E24 M635CSi + M6

What distinguishes the Japanese-spec M6 from the other versions?
The Japanese-market M6 entered production in November of 1986 (though two pre-production examples were produced in July) and continued until March of 1988. There were 164 examples produced in total, of which 116 have the later updated bumper design that was introduced in June of 1987. Both versions are largely identical to the catalyst-equipped, European-spec M635CSi and were produced exclusively in left-hand drive. Differences include only minimal alterations to the lighting, radio and a few other minor areas. (Interestingly, Japanese-market M6s are the only E24s that appear to have been equipped with the black exhaust tips found on the E28 M5.)

All Japanese-spec M6s were fitted with a high level of standard equipment that included 415mm cross-spoke alloy wheels, power sunroof, manual rear sunshade, power front seats and a fixed rear center console with integrated air conditioning. Later cars also included heated front seats and a driver-side seat memory feature. The only major factory option appears to have been Shadowline exterior trim. Though all the usual 6 Series exterior paint selections were offered on the Japanese-spec model, interior trims were restricted to either Highland cloth (in a variety of colors) or Buffalo leather in either Anthracite (early cars) or Siamgrey (later cars).

spacer.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Orjan skrev:

EDM? En forkortelse jeg ikke har hørt før.

Slik blinklysene i front quarter panels på den er, er jo typisk EDM.. Og Japan, skjønner jeg.. Det er egentlig mye velholdte BMW og Alpina der borte, har jeg skjønt

Nei, EDM er ikke Electronic Dance Music i dette tilfellet..

Det er European Domestic Market :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...