Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 hours ago, GreenE36Cab said:

Mobile.de

Men hvordan kan bilen ha "2x M-paket"?

Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell.

Får man ikke automatisk med M-fangere option når man velger M-sport suspension da?

Liksom M-pakken er M-pakken, dobbel M-pakke er jo.. Ja nei jeg har ikke ord som kan beskrive hvor vilt jeg synes det er :P

Men ser poenget ditt ang Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som @E.C. skriver, et uttrykk som kommer fra Audi-verden.

Når det er nevnt kan selvfølgelig alt diskuteres. Det har f.eks. vært mulig å fått M-understell og M-ratt på biler uten M-pakke. Videre er det en god del biler med M-pakke, men uten M-understell osv. Likevel er jo ikke noe av dette man vil kalle fullverdig «M-utstyr» i denne sammenhengen. Altså, en bil med bare M-understell eller kun M-ratt vil aldri ha «1x M-pakke».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Maiken Benedicte Johansen said:

Det skal være full pakke, eller ingenting. Som å stappe silikon i ene brystet, men la vær å stappe i den andre.

Hehe ja, absolutt best med full pakke, tar man utvendig så bør man også ta hele. Det er vel ikke alltid man fikk m-sport på understell om man hadde xdrive da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsratt er en del av likningen som jeg ikke tenkte på i det hele tatt.. Men det har også noe å si "i det store bildet"..

Jeg har alltid sett på "M-pakka" som hovedsaklig M-sport suspension og M-fangere.. Altså på ikke-M biler men det er jo ikke så enkelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, E.C. skrev:

Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell.

Føler meg litt truffet her siden jeg averterte bilen med trippel M-Sport (understell, eksteriør, interiør) 😁  Mulig det var uvitenhet, men følgende sto i opsjonslisten:

337 M Sport Package

704 M Sport Suspension

710 M Leather Steering Wheel

715 M Aerodynamics Package

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

Endret av Pekka
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsseter er ikke eksklusivt for M-pakken, og dermed på en måte heller ikke en «M-pakke-ting», det er kun noe som er inkludert i M-pakken, på lik linje med sort taktrekk.

M-ratt og M-understell derimot er ting som man ikke får uten M-pakken (med noen unntak).

Kanskje liten forskjell i praksis, men sportsseter i seg selv har ikke noe med M-pakke å gjøre sånn egentlig.

Det eneste ufravikelige er vel i bunn og grunn fangerne. De kan ikke velges bort, endres, eller kjøpes uten pakken. Det samme gjelder til en viss grad felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...