Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2,3 mill for det som i USA er en vanlig, ikke Premium familiebil? Anyone?

Chevrolet Suburban | FINN.no

Disse bilene gir jo ikke mening i Norge så lenge man ikke lenger har ett gunstig avgiftsystem som understøtter denne type biler slik det gjorde for 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fredrik 90 said:

2,3 mill for det som i USA er en vanlig, ikke Premium familiebil? Anyone?

Chevrolet Suburban | FINN.no

Disse bilene gir jo ikke mening i Norge så lenge man ikke lenger har ett gunstig avgiftsystem som understøtter denne type biler slik det gjorde for 20 år siden.

Vil si at en Mclaren 720s for litt høyere pris frister veldig mye mer enn den båten til 2,3 millioner. Suburban'en der må jo være grusomt overpriset? 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248084266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vegard_ skrev:

Vil si at en Mclaren 720s for litt høyere pris frister veldig mye mer enn den båten til 2,3 millioner. Suburban'en der må jo være grusomt overpriset? 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248084266

Du velger den over E31 850CSi med rammenummer 0001 ja? Jeg mener det er jo ikke noe å lure på engang, det finnes vel bare én #0001 EG91 850CSi

Men er jo greit det for da er den fortsatt tilgjengelig når jeg tar Eurojacpot-jackpoten (i morgen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, GreenE36Cab said:

Du velger den over E31 850CSi med rammenummer 0001 ja? Jeg mener det er jo ikke noe å lure på engang, det finnes vel bare én #0001 EG91 850CSi

Men er jo greit det for da er den fortsatt tilgjengelig når jeg tar Eurojacpot-jackpoten (i morgen?)

7stk E39 m5 så snakker vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vegard_ skrev:

Vil si at en Mclaren 720s for litt høyere pris frister veldig mye mer enn den båten til 2,3 millioner. Suburban'en der må jo være grusomt overpriset? 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248084266

Ja begge biler kan vel sies å være for spesielt interesserte 😅 Jeg er glad i slike "USA båter" som du kaller det, men ikke til norske priser. I USA koster denne 600 000,- og er i såmåte veldig mye bil for pengene. Hadde man stadig hatt det avgiftsystemet for tunge personbiler som man hadde før så ville dette vært en bil til ca 850 000,- her i landet, heller ikke så ille med tanke på hva den tilbyr av egenskaper 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, Fredrik 90 said:

Ja begge biler kan vel sies å være for spesielt interesserte 😅 Jeg er glad i slike "USA båter" som du kaller det, men ikke til norske priser. I USA koster denne 600 000,- og er i såmåte veldig mye bil for pengene. Hadde man stadig hatt det avgiftsystemet for tunge personbiler som man hadde før så ville dette vært en bil til ca 850 000,- her i landet, heller ikke så ille med tanke på hva den tilbyr av egenskaper 😀

Hadde prisen vært rundt der så ville til og med jeg vært interessert i slike biler  :D Ingen tvil om at en slik til 850K hadde vært mye bil for pengene, både i motor, komfort og romslighet. Til 2,3 millioner er det drøyt når man nesten er på samme nivå som super- og luksusbiler. Med mindre chevrolet har så god kvalitet på highline at de går under luksusbil da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...