Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 28.6.2022 den 13.11, papertiger skrev:

@Marius2002 ...

Og selv om jeg digget G20 330e de gangene jeg har kjørt de er jeg litt skeptisk til holdbarheten på hybridsystemet når det går noen år. Utenfor garanti osv. En ren drivlinje, enten det være seg bensin, diesel, eldrift, må vel være sikrere i det lange løp? Klart, motor-og drivverksforsikring kan gjøre mye :)

 

Var skeptisk til hybrid drivlinje selv når vi bytta bil, ( ny bruktil), så når vi da bor i Oslo og med den gang da, mulig prat om blokkere dieselbilder på enkelte dager ble det bensin drivlinje.

Tenkte samme som du at en "ren" linje, i form av bensin, diesel eller elektrisk ville være greiest å holde i orden.

Når det da ikke var elektriske biler som passet vår bruk - ble det F34 på oss med 2 unger i barneseter og begrenset størrelse på parkeringsplassen under blokka vår. Omtrent nøyaktig like stor som E39 stasjonsvognen vi hadde før og like mye bagasjeromsplass også i et litt sprekt design :)

 

Skulle jeg bytta bil med fornuft og ikke hjerte i dag, ville vi nok endt opp med noe elektrisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, TorsteinAa said:

 

Var skeptisk til hybrid drivlinje selv når vi bytta bil, ( ny bruktil), så når vi da bor i Oslo og med den gang da, mulig prat om blokkere dieselbilder på enkelte dager ble det bensin drivlinje.

Tenkte samme som du at en "ren" linje, i form av bensin, diesel eller elektrisk ville være greiest å holde i orden.

Når det da ikke var elektriske biler som passet vår bruk - ble det F34 på oss med 2 unger i barneseter og begrenset størrelse på parkeringsplassen under blokka vår. Omtrent nøyaktig like stor som E39 stasjonsvognen vi hadde før og like mye bagasjeromsplass også i et litt sprekt design :)

 

Skulle jeg bytta bil med fornuft og ikke hjerte i dag, ville vi nok endt opp med noe elektrisk. 

Ja.. ser ikke for meg at kona er så begeistret over det evinnelige stopp start opplegget til disse bilene - men kan være verdt å prøve, gjerne over en helg eller et par dager før enn inntar en forutinntatt mening om det :) . Aller helst frister G31 med sekser, men time will show :) En ting er nogenlunde sikkert og det er at vi skal handle en bil vi har lyst på neste gang, ikke etter hva regjeringen anbefaler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Daniel. said:

E53 3.0d Maritime Edition som har sett bedre dager

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=264633417

Må være det billigste man finner fra BMW som kan trekke 3,5 tonn. Kan være et helt greit kjøp det der. Det var dog en Maritime Edition som var postet for rundt ett år tilbake som hadde en V8'er (tror jeg) som var i signifikant bedre stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Irriterer meg litt at ikke flere valgte denne fargen når de kjøpte F1x LCI. Ser den nesten aldri hverken her eller på mobile.

Nydelig blåfarge som kler F1x svært godt.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...