Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Bruspulvergutt skrev:

Selvom den ikke er så veldig sprek så er det da ikke bare bare det, Ron :)

Mørkegrønn med beige interiør er en kjempeflott kombinasjon

Enig, kompis av meg hadde en E36 328i coupe med den kombinasjonen. Flott bil den gang 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at en E39 er en skikkelig "feel good" bil. En velholdt og godt motorisert E39 gir rett og slett en enorm trivsel på veien som jeg sliter litt med å finne i nyere BMWer. Sier ikke at nyere BMWer er dårlige, men de har ikke den samme feelinga som de eldre modellene har. 

Jeg glemmer meg litt bak rattet i min 23 år gamle E39, jeg tar meg selv i å føle at jeg kjører en usedvanlig flott bil…mens jeg i alle andre sine øyne kjører en gammel og utdatert bil. Men lukten, lyden og følelsen bak rattet i en E39 er spesiell… Tror ikke folk var helt klar over hvor syyyykt bra og imponerende biler dette var når de var nye. Jeg tør påstå at dette er en av de beste bilene igjennom tidene. Ja en E34 er mer driftsikker og robust, en E60 har tålt tidens tann bedre. Men du kan spør hvem som helst, jeg har aldri møtt noen som ikke liker E39 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Men du kan spør hvem som helst, jeg har aldri møtt noen som ikke liker E39 😀

Er det nå jeg skal være party pooper og si at jeg ikke er særlig fan av E39? Det er flotte biler og jeg skjønner folk liker dem men jeg kunne ikke hatt en selv :)

Mørkegrønn E39 med beige interiør feks ser jo rimelig flott ut. Men det gjelder altså at det er fint å se på, ikke noe jeg kunne tenkt meg å eie.. Men på en måte liker jeg vel E39 likevel :P

Det blir vel på en måte litt som E46. Jeg skjønner folk liker dem, har kjørt E46 M3 og den var nice. Å eie selv, nei. Men likte likevel bilen

Endret av Bruspulvergutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bruspulvergutt skrev:

Er det nå jeg skal være party pooper og si at jeg ikke er særlig fan av E39?

Du har jo sagt at du liker Toyota og det forklarer jo en hel del i såfall 😂😂 (Dette er en fleip, ikke noe ondsinnet eller ett forsøk på angrep. Ikke ta det ille opp, jeg mener ikke noe vondt med det) 

Men fra spøk til alvor…men trenger ikke å kunne tenke seg å eie bilen for å like den. Jeg kunne aldri tenkt meg en E36, men jeg liker jo modellen likevel. Poenget mitt er at jeg tror ikke det er så mange der ute som direkte misliker E39. Slik jeg tolket ditt innlegg så er jo ikke dette tilfelle for deg heller 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Du har jo sagt at du liker Toyota og det forklarer jo en hel del i såfall 😂😂 (Dette er en fleip, ikke noe ondsinnet eller ett forsøk på angrep. Ikke ta det ille opp, jeg mener ikke noe vondt med det) 

Men fra spøk til alvor…men trenger ikke å kunne tenke seg å eie bilen for å like den. Jeg kunne aldri tenkt meg en E36, men jeg liker jo modellen likevel. Poenget mitt er at jeg tror ikke det er så mange der ute som direkte misliker E39. Slik jeg tolket ditt innlegg så er jo ikke dette tilfelle for deg heller 😀

Jeg er der at jeg egentlig verken kunne tenkt meg E36 eller E39, men jaggu er de bilene innmari flott når de riktige bilene dukker opp! Dette gjelder og flere eldre BMW’er, de fleste er herjet og ødelagt men når det først kommer en pen en så vekker det en stor lyst! 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snagg30 skrev:

Jeg er der at jeg egentlig verken kunne tenkt meg E36 eller E39, men jaggu er de bilene innmari flott når de riktige bilene dukker opp! Dette gjelder og flere eldre BMW’er, de fleste er herjet og ødelagt men når det først kommer en pen en så vekker det en stor lyst! 

Ja altså selvom jeg liker E36 og gjerne kunne hatt en til så er det jo ikke slik at jeg har lyst på alle E36ene jeg ser da.. Det må jo være riktige specs og slikt :)

@Fredrik 90 Når det gjelder Toyota så har jeg hatt "mange" og liker dem godt. Vet de heller ikke er for alle. No offense taken, litt "banter" må man jo tåle 😎

Endret av Bruspulvergutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...