Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

@Orjan

Se der ja, da havnet den i Norge. Dette var en bil jeg snuste litt på, både fordi den var billig og fordi den hadde gått lite. Den hadde en relativt dårlig annonse på Blocket og den sto lenge til salgs i Sverige før altså en nordmann til slutt gikk i fella. Det viste seg som du er inne på at denne har gått veldig mye lenger...

Har noen opplyst selger om denne infoen?

Edit: Ser han har fjerna annonsen nå. Bilen er heller ikke momset inn i Norge, så jeg tviler på om bilen i det hele tatt er i landet. Synes hele opplegget med forhandler og bil virker ganske shady...

 

Jeg har informert ham. Sendte bilde her over fra Transportstyrelsen til ham.

Han ville selge min D3 for meg, gratis - for å få opp firma-kred. Takket nei. Firma er "nytt" og ikke registrert brreg.no enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eiers E38 med solid km stand. Det sagt så er kanskje dette en av de bedre E38ene man kan kjøpe. Skuddsikker motor og det faktum at den har hatt samme eier med god økonomi hele tiden. 

BMW 7-serie | FINN.no

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2023 den 10.03, Snagg30 skrev:

Er ikke dette litt merkelig? Har jo lagt til salg en evighet nå også setter man opp prisen 250.000kr?:P 

Samme person som har ute en e70 x5M i imolarød som aldri blir solgt, den øker 50k i pris for vær gang annonsen blir lagt ut på nytt 

vedkommende var aktiv på insta med å legge ut om samlingen sin men nå ser han ut til å forduftet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

eneste grunnlaget for å slette finnannonser må være nettop for å unngå at de blir kopiert... 😛

 

Opplevde nylig at en kar fra Trondheim gikk inn på ene annonsen min og kopierte teksten min uten å forandre noe som helst. Jeg skriver ganske lange tekster med mye informasjon om den aktuelle bilen og her gadd ikke vedkommende å forandre på noe som helst. Så alt av service intervaller og registerreim intervall var komplett feil, mye av utstyret stemte overhode ikke. Og selv mm på dekk hadde ikke han gjort noe med, idioti. 
 

Jeg bruker ganske mye tid på annonsene mine så dette gjorde meg smått forbanna at folk tar seg friheten slik. Finn fjernet den heldigvis men vedkommende lagde lik annonse bare at teksten var justert litt, men fortsatt var teksten veldig lik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Samme person som har ute en e70 x5M i imolarød som aldri blir solgt, den øker 50k i pris for vær gang annonsen blir lagt ut på nytt 

vedkommende var aktiv på insta med å legge ut om samlingen sin men nå ser han ut til å forduftet ? 

Samme selger på denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=314288523

image.jpeg.cc175f9173fffcc14d5475a4130cec03.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Ingvaldsen said:

eneste grunnlaget for å slette finnannonser må være nettop for å unngå at de blir kopiert... 😛

Ja og det er jo dritkjedelig for alle oss som har favorittlister. Da må man skrive kommentarer på absolutt alt for å kunne se hva som har blitt slettet. Så havner man i den loopen at man vet ikke om folk sletter for å unngå å bli kopiert eller om de har solgt noe ræl og ønsker å slette raskest mulig for å unngå en potensiell tvist i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

E46 Alpina er svært lite spennende. Like spennende som å se maling tørke. Skjønner virkelig ikke denne Alpina hypen….

Syns Alpina generelt er veldig i begge ender.  For min del er det kun bilene som tilbydde noe spesielt som man ikke fikk i M3 eller M5 o.l. E28 b7, e34 b10, eller artige biler som E36 B8 4.6 eller for den del E39 d10. Hadde lett betalt masse penger for en e34 biturbo hadde jeg vert e34 mann, men jeg hadde ikke betalt mer for en e36 b3 enn en 328i selv om jeg er e36 mann. m3n er rett og slett så mye bedre. Alpina kan være tøft, men det må være de som er litt ville i blikket, ikke 325 med en i mente til 80-90% av M pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...