Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, skoglund skrev:

Sorry men her støtter jeg function before look.

Vist det er snakk om vintersessong bruk, det er også slik at de som bor litt ut av byen får brukt en slik lys rigg mye mere:) jeg kan fort få kjørt opp mot ett par timer med noe få ned diminger . Og da er verd og ofre noe utsende:) 

Sitert feil person eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke ofte du har 5/5 på "gullrekka" og i alle fall ikke på en 523i, men hallo:

image.thumb.png.73b1bf839858f1758e8adaa2b2706e64.png

Dén flassen på fanger rundt alle p-sensorer, Tipp-Ex på skiltet, leppe som ser helt dust ut (etter min mening) og km-stand på speedo (bilde 12) som er 14 000 km forbi hva som står oppgitt i annonsen. Og alt dette for 300k. Spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvasi skrev:

1200 visninger av annonsen og ingen pruting, spørsmål eller noe. Nada.
Vet at det er trange tider for mange men er det prisen eller noe annet dere mener er grunnen til det?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=327310873

 Vanskelig å si. Ser den kostet det samme for et år siden https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=260721301. Tror også endel holder pusten på investeringer frem til renteavgjørelsen er tatt i desember og kanskje også for noen julehandelen :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Marius2002 skrev:

 Vanskelig å si. Ser den kostet det samme for et år siden https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=260721301. Tror også endel holder pusten på investeringer frem til renteavgjørelsen er tatt i desember og kanskje også for noen julehandelen :) 

 

Kjøpte den for ca det samme ja men det var før påkost på endel 10tusen. Man får ikke alt igjen vet jeg men må si 0 mld på finn overrasker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det prisnivået man ser på privat annonserte biler på Finn i dag gir feil inntrykk. Mye annonserte biler ligger kunstig høyt, fordi alle har blitt tytet ørene fulle at brukt fossilbil er som å sitte på gull og at prisene har holdt seg i to år. Men jeg tror svært få, iallfall private selger til prisforlangende. Enten går man langt ned i pris og blir kvitt bilen eller så gir man opp og beholder den litt til.

Skal man selge bruktbil privat i dag så tror jeg man må spørre seg hva den absolutte smertegrensa er. Også priser du bilen der. Da blir den solgt. Skal man være "grådig" og prøve å hale ut litt ekstra så kan man egentlig bare la være. Da sparer man annonsepenger fordi bilen ikke kommer til å bli solgt. Bruktbil markedet er ikke der lenger at sånn tankegang er mulig. Alle tror det er selgers marked fortsatt, men sånn som det er nå så er det kjøpers marked. Og utvalget er bra, man må være konkurransedyktig skal man ha håp om å selge nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lars89 skrev:

Noen liter med White Spirit så er man godt på vei her 😅 Typisk eksempel på "Jeg vil ikke lenger betale for bilen. Banken vil ta bilen fra meg, greit da skal de få den tilbake helt herpa fordi jeg er en urimelig og ubrukelig jævel. Men den må ikke herpes så mye at jeg ikke kan kjøre den frem til de henter den"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...