Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 5/4/2024 at 4:18 PM, Lars89 said:

Denne har ligget lenge nå. 

Noe galt som dere kan se? Mangler dab, men radio er bare mas uansett.

https://www.finn.no/317764594

 

Det er flere av oss som har holdt et øye med denne påskekyllingen ja. 

Ligget ute lenge nå til en veldig god pris. Rart den ikke er solgt.  Greit nok, det er ikke en S, men spiller jo liten rolle siden det er turbo-motor uansett, tenker jeg. Kan hende den har skadehistorikk som gjør at folk holder igjen. En annen grunn kan være fargen, ironisk nok. Kanarigul er litt i overkant for folk flest, vanskelig å gå under radaren med den der.

Generelt sett er det norske markedet dominert av 4S-modeller med PDK og er short på 2S-modeller med RWD og manuell. Denne hadde nok vært solgt for lenge siden hvis den hadde manuell kasse. Tror jeg har sett 3 stykk normale 991 med manuell på finn de siste 2 årene, 1 av de med RWD.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
On 5/4/2024 at 12:03 PM, Fredrik said:

Jeg er helt enig og tenker at ikke alle slag er like nyttige for å utkjempe krigen. Noen slag ødelegger faktisk mer enn de gavner og det aktuelle eksempelet er et av disse. Jeg tenker imidlertid også at du har et helt annet fokus med din kjøring. De andre holder mest av alt på med barnslig show off, mens du bare vil nyte bilen og kjøreturen. Det er som vanlig de få idiotene som ødelegger for de mange.

 

Norge er allerede skakkjørt nede i en gjørmemyr der politi og UP kjører massiv overvåking av veiene våres. Kan ikke sammenlignes med Danmark.  Nå må det jo nevnes at slik barnslig show-off er det absolutt morsomste, det er jo det som er gøy og gromt og funker som krydder i livet. Senest for et par dager siden kjørte jeg det jeg maktet mot en kar på MC, og det var helt rått. Ekte streetracing langs landeveien der jeg/vi satset det remmer og tøy holdt, vi var begge mentalt på samme sted og satset rått.  Rett og slett dritartig. 

Alltids artig å dra opp i 250 på motorveien en sen kveld, men det er KAPPKJØRING som gjør at det bruser i blodet og at latteren sitter løst.  Så jeg kaller aldri streetracere for idioter, det er bare folk som liker å føle at de lever. Og en del av oss trenger dette når man lever i en sovjetisk mamma-stat der det kryr av overformynderi og bedrevitere som skal beskytte deg. 

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snagg30 skrev:

Rå Z4 med 408HK hvor alt er godkjent i vognkortet, ikke bare motor effekt som er oppgradert her. Grillen var ikke så pen men fort gjort å fikse 

Tøff bil! Bare å få på original grill, røske av front splitter og diffuser bak så funker det! Og Hartge felger er jo aldri feil 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, BMW E93, nå E63:-) skrev:

At motoren er ødødelig var vel å ta litt hardt i?😅Mange havarier med denne type motor. Sjansespill😅

Typisk "forhandler uten peiling" sitat 🤦 😅  Faller under samme kategori som "Riktig fargekombinasjon" eller "Topputstyrt bil" (som de fleste ikke er) og ikke minst, "Den siste ekte **** som er produsert". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De høyner også med denne:

"Denne bilen har tidligere vært eid av direktør hos BMW"

Så da har bilen blitt maskinvasket, småkjørt hardt på kald motor, blitt parkert nærme døra til kjøpesenteret, blitt røyket i, fugleskitt har fått kose seg på lakken i solsteika, unger som har stukket busene sine ned mellom baksetene osv. Bilen har rett og slett vært firmabil for en som gir en flyvende faen i hele bilen, han får tildelt nøklene til en ny sånn bil en gang i året som ett frynsegode til sin stilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til om disse bilene fremdeles finnes i landet?
Vanskelig å finne info. uten regnr. / VIN.

Postet disse i samme tråden for like over 10 år siden.

735i M-Sport
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45143422&searchclickthrough=true

 

740i M-Sport

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47133011&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Peak skrev:

Noen som har kjennskap til om disse bilene fremdeles finnes i landet?
Vanskelig å finne info. uten regnr. / VIN.

Postet disse i samme tråden for like over 10 år siden.

 

735i M-Sport
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45143422&searchclickthrough=true

 

740i M-Sport

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47133011&searchclickthrough=true

Jeg mener jeg så den 740i’en på skilt for noen år siden. Regner med den sorte også durer rundt i landet ett sted med skilter nå. 

Det er svært sjelden at biler som dette eksporteres. Finnes nok av de ellers i verden. De bilene som er populære å eksportere er langt eldre eller mer spesielle biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...