Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Peak skrev:

Utrolig lekker, dette er svært sjeldent.

Standard seter i denne?
-Savner utskyvbar lårstøtte.

beste setene bmw har laget dette nesten, bra lårstøtte selv om du mangler den justerbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei.... 250 000NOK, har gått nesten 360 000km og er i følge selger "Hel og pen"... Basert på de andre bilene i den gården som ikke er tukla med, så må nesten dette være en spøk...
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=359543084&showContactInfo=true

Galleribilde

Galleribilde
Galleribilde

Galleribilde

Galleribilde

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, MagnusAG99 said:

Nei nei nei nei.... 250 000NOK, har gått nesten 360 000km og er i følge selger "Hel og pen"...
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=359543084&showContactInfo=true

Galleribilde

Galleribilde
Galleribilde

Galleribilde

Galleribilde

Dersom det er en bil til 250 lapper lover det bra for prisnivået på 4-serien vår når jeg legger den ut for salg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Tror ikke noe er galt med prisen her? 1 eiers comp utgave fra USA som vil si man får en bil uten OPF. Perfekt bil dette! :) 

19 mod var vell uten opf, eller var det 18modell ? ampera sin er vell uten opf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

19 mod var vell uten opf, eller var det 18modell ? ampera sin er vell uten opf

Nei ampera har OPF, finnes ingen competiton uten OPF dessverre. Derfor jeg kun kiket på non comp når jeg vurderte F90 en tid tilbake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En raritet; norsksolgt 630d GT LCI. Såvidt jeg kan se er dette den eneste 6-serie GT LCI i landet. Jeg var ikke klar over at disse ble solgt nye i Norge etter faceliften en gang (har vært vekke fra prislistene noen år nå), men må ha blitt fjernet rett etter at faceliften kom.

Kunne gjerne tenkt meg denne, men føler den er noe dyr(?) Vanskelig å sammenligne med så mye, men når G05 X5 koster det samme føler jeg sistnevnte er mer bil for pengene på alle måter. Tror heller ikke verditapet er så hyggelig på denne særingen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=362259434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, awt said:

En raritet; norsksolgt 630d GT LCI. Såvidt jeg kan se er dette den eneste 6-serie GT LCI i landet. Jeg var ikke klar over at disse ble solgt nye i Norge etter faceliften en gang (har vært vekke fra prislistene noen år nå), men må ha blitt fjernet rett etter at faceliften kom.

Kunne gjerne tenkt meg denne, men føler den er noe dyr(?) Vanskelig å sammenligne med så mye, men når G05 X5 koster det samme føler jeg sistnevnte er mer bil for pengene på alle måter. Tror heller ikke verditapet er så hyggelig på denne særingen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=362259434

Jeg kom også over denne, og tenkte på det du sa om at LCI ikke ble solgt nye i Norge 😛 Synes også at den er for høyt priset i forhold til "tilsvarende" BMW som er mer lettsolgt. Både 5 LCI og X5 ligger under denne i pris. Men tipper det er rom for å få ned prisen; den har ligget litt, og ikke en gunstig bil å selge i det prissegmentet. Du kan fort trekke av 200+k på pre-LCI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

En raritet; norsksolgt 630d GT LCI. Såvidt jeg kan se er dette den eneste 6-serie GT LCI i landet. Jeg var ikke klar over at disse ble solgt nye i Norge etter faceliften en gang (har vært vekke fra prislistene noen år nå), men må ha blitt fjernet rett etter at faceliften kom.

Kunne gjerne tenkt meg denne, men føler den er noe dyr(?) Vanskelig å sammenligne med så mye, men når G05 X5 koster det samme føler jeg sistnevnte er mer bil for pengene på alle måter. Tror heller ikke verditapet er så hyggelig på denne særingen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=362259434

Hvis det er sånn bil du kunne tenkt deg så ville jeg slått til på denne. Prisen her kan nok diskuteres noe, men om man ser etter en såpass sjelden bil så er det dumt å la den gå. Argumentet er jo selvsagt at G05 X5 koster det samme og kanskje er "mer" bil for pengene. Nå ser jeg X5 45e har gått opp med 50-70 000,- i pris siden jeg handla i Mars så andrehåndsverdien på disse bekymrer ikke jeg meg for iallfall 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å vite hva jeg kunne tenkt meg. X4-en fungerer fint, men den begynner å bli gammel, så et bytte vil jo være naturlig etterhvert. Jeg aner bare ikke i hvilken retning jeg ønsker å gå.

Har (utrolig nok) alltid likt 6GT, men den skulle gjerne hatt noen kilo til på kroken, så da er nok både X5 og X3 et bedre valg på alle måter.  Sånn sett er nok også en 7-serie med sine 2300kg kanskje et bedre valg, men disse finnes jo knapt på bruktmarkedet i Norge om man ønsker noe som er litt nyere.

Eller så kan jeg bare gi opp alt og kjøpe en Skodiaq.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Ikke godt å vite hva jeg kunne tenkt meg. X4-en fungerer fint, men den begynner å bli gammel, så et bytte vil jo være naturlig etterhvert. Jeg aner bare ikke i hvilken retning jeg ønsker å gå.

Har (utrolig nok) alltid likt 6GT, men den skulle gjerne hatt noen kilo til på kroken, så da er nok både X5 og X3 et bedre valg på alle måter.  Sånn sett er nok også en 7-serie med sine 2300kg kanskje et bedre valg, men disse finnes jo knapt på bruktmarkedet i Norge om man ønsker noe som er litt nyere.

Eller så kan jeg bare gi opp alt og kjøpe en Skodiaq.

Dette er jo (6GT) en 7’er.

Den har langtur komforten, er sofistikert og er samtidig en sjelden fugl.
Den bygger på 7’er og er et derivat av 5GT, så ved siden av forgjengeren, er 6GT smekker. 
Den trives nok best når den kan legge mange bil bak seg i høy hastighet, det er her den briljerer.
Husker en selger fra Bilis skulle nedover, valgte 6GT fremover noe annet og som han sa, han kunne ikke valgt en bedre bil.

Ville ikke rattet den lokalt, eller til melk og brød kjøring, eller til hengerkjøring, da ville jeg nok sett på andre ting.

Men i.o.m at den er sjelden, så kommer pris inn som en X faktor, vil tro den er tungsolgt og kan prutes endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, awt skrev:

En raritet; norsksolgt 630d GT LCI. Såvidt jeg kan se er dette den eneste 6-serie GT LCI i landet. Jeg var ikke klar over at disse ble solgt nye i Norge etter faceliften en gang (har vært vekke fra prislistene noen år nå), men må ha blitt fjernet rett etter at faceliften kom.

Er en 640i xDrive LCI her i Norge også :) Tansanitblau II Metallic med sort nappaskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Høres veldig kjedelig ut, tror nok du hadde savnet sekser diesel ;) 

Er redd for det jeg også, men utvalget der er heller labert på ~3 år gamle biler med mulighet for litt hengervekt, samt uten å ruinere seg helt.

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Ville ikke rattet den lokalt, eller til melk og brød kjøring, eller til hengerkjøring, da ville jeg nok sett på andre ting.

Men i.o.m at den er sjelden, så kommer pris inn som en X faktor, vil tro den er tungsolgt og kan prutes endel.

Kjøper jeg en bil må den kunne brukes til alt, og spesielt med noe bakpå kroken. :)

«GT-turer» nedover Europa er (dessverre) ikke noe som blir gjort så mye her.

12 minutter siden, Daniel. skrev:

Er en 640i xDrive LCI her i Norge også :) Tansanitblau II Metallic med sort nappaskinn.

Ah, da er det flere ja. Gikk gjennom b42.no og regnr.info og kryssjekket litt, men ikke alltid man finner alt på sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...