Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 17:20 Share Skrevet Mandag kl. 17:20 Man får ikke Night Vision på "noen nye" BMWer lenger. Dagens generasjon 8-serie blir siste bil med Night Vision. Den siste modellen som får NV har MGU18 (head unit). i4 er levert med MGU21 og har ingen ledig FBAS (videoinngang) for NV. Det finnes noen russere som kan fikse HU til å få ekstra videoinngang, så man kan eventuelt ettermontere om det er ønskelig. Jeg har komplett NV som jeg planlegger ettermontert i min i4. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Mandag kl. 17:50 Share Skrevet Mandag kl. 17:50 27 minutes ago, Saltkjelen said: Man får ikke Night Vision på "noen nye" BMWer lenger. Dagens generasjon 8-serie blir siste bil med Night Vision. Den siste modellen som får NV har MGU18 (head unit). i4 er levert med MGU21 og har ingen ledig FBAS (videoinngang) for NV. Det finnes noen russere som kan fikse HU til å få ekstra videoinngang, så man kan eventuelt ettermontere om det er ønskelig. Jeg har komplett NV som jeg planlegger ettermontert i min i4. Jeg har hørt det sammen for Entrynav2 at man kan lodde inn WLAN-antenne inngang, alt er i HU’en bare at de velger ikke å lodde inngangen på men chippen som styrer det er present på kretskortet. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mandag kl. 18:42 Share Skrevet Mandag kl. 18:42 (endret) 20 hours ago, Emilsen said: Har siklet litt på denne en stund nå: https://www.finn.no/mobility/item/383922083 Godt utstyrt og virkelig lekker! Er vel ikke så veldig mye å si på prisen eller? Holder seg bra i pris disse... Deilig deilig 4er 😍 tar meg i å savne vår, men denne hadde jo drømmeinteriør og drivlinje. Ps den trenger litt senk for å kjøre optimalt og se optimalt ut. Holder seg bra i pris, på nivå med tilsvarende motorisert og utstyrt 5er fra samme periode (F11). Denne såg veldig ryddig ut, så verdt å betale ekstra for. Endret Mandag kl. 18:45 av papertiger F25x3, Marius2002 og mr.pingu reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mandag kl. 19:00 Share Skrevet Mandag kl. 19:00 Du på jakt etter en kjekk søndagsbimmer til 250-300k, og hadde kanskje sett for deg en noenlunde ryddig E30 325i, men så dukker denne opp: E39, sedan, skuddsikker sekser (M52-basis), manuell kasse.... https://www.finn.no/mobility/item/363616781 Går nok litt under radaren pga Alpinas åttere. Og blir neppe solgt med det første. Dessverre. Kunne jeg tenkt meg den? Ja. papertiger, fupsaker, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mandag kl. 22:50 Share Skrevet Mandag kl. 22:50 3 timer siden, *MrB* skrev: Du på jakt etter en kjekk søndagsbimmer til 250-300k, og hadde kanskje sett for deg en noenlunde ryddig E30 325i, men så dukker denne opp: E39, sedan, skuddsikker sekser (M52-basis), manuell kasse.... https://www.finn.no/mobility/item/363616781 Går nok litt under radaren pga Alpinas åttere. Og blir neppe solgt med det første. Dessverre. Kunne jeg tenkt meg den? Ja. Da kan du heller kjøpe min B10 4,6 Touring som har finere fargekombinasjon (synes jeg) og mer riktig motorisering for en Alpina. Min er billigere også, mer bil for mindre penger. Løp og kjøp 👍😬😅 (eller ikke gjør det, sitter litt langt inne å selge 😅) fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet i går, 08:43 Share Skrevet i går, 08:43 (endret) Legger vi vekk klassikerne Honda MT5, Suzuki TSX og FZ, så må dette være noe av det tøffeste innen moped/scooter om dagen: BMW CE02 Riktignok alt for dyr forhold til hva man får, men glem prisen litt Endret i går, 08:44 av Marius2002 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet i går, 08:52 Share Skrevet i går, 08:52 10 hours ago, Fredrik 90 said: Da kan du heller kjøpe min B10 4,6 Touring som har finere fargekombinasjon (synes jeg) og mer riktig motorisering for en Alpina. Min er billigere også, mer bil for mindre penger. Løp og kjøp 👍😬😅 (eller ikke gjør det, sitter litt langt inne å selge 😅) Tenker det får holde med én E39 på tunet… Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet i går, 08:59 Share Skrevet i går, 08:59 14 minutter siden, Marius2002 skrev: Legger vi vekk klassikerne Honda MT5, Suzuki TSX og FZ, så må dette være noe av det tøffeste innen moped/scooter om dagen: BMW CE02 Riktignok alt for dyr forhold til hva man får, men glem prisen litt Første gangen jeg har hørt noen kalle MT5 en klassiker 😀 Ellers enig i at BMW har laga en kul moped her... Marius2002 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet i går, 09:08 Share Skrevet i går, 09:08 23 minutter siden, Marius2002 skrev: Legger vi vekk klassikerne Honda MT5, Suzuki TSX og FZ, så må dette være noe av det tøffeste innen moped/scooter om dagen: BMW CE02 Riktignok alt for dyr forhold til hva man får, men glem prisen litt Den ser ut som den er bygd av Lego. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet i går, 09:21 Share Skrevet i går, 09:21 Bil til deg @Saltkjelen X3 med 3l og komfortseter 👍 Bruktbil til salgs: BMW X3 - 2007 - Svart - 280 hk - SUVOffroad | FINN.no fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet 23 timer siden Share Skrevet 23 timer siden (endret) 32 minutter siden, laffe skrev: Første gangen jeg har hørt noen kalle MT5 en klassiker 😀 Ellers enig i at BMW har laga en kul moped her... Haha, ja MT5 er iallefall en klassiker i mitt hode, men det er vel forskjeller hva man tenker her Men ja, kul moped fra BMW. 23 minutter siden, Rune-K skrev: Den ser ut som den er bygd av Lego. Lego-mc… Fra kontoret i skrivende stund. Endret 23 timer siden av Marius2002 Rune-K, fupsaker og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå