Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Man får ikke Night Vision på "noen nye" BMWer lenger. Dagens generasjon 8-serie blir siste bil med Night Vision. Den siste modellen som får NV har MGU18 (head unit). i4 er levert med MGU21 og har ingen ledig FBAS (videoinngang) for NV. Det finnes noen russere som kan fikse HU til å få ekstra videoinngang, så man kan eventuelt ettermontere om det er ønskelig. Jeg har komplett NV som jeg planlegger ettermontert i min i4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Saltkjelen said:

Man får ikke Night Vision på "noen nye" BMWer lenger. Dagens generasjon 8-serie blir siste bil med Night Vision. Den siste modellen som får NV har MGU18 (head unit). i4 er levert med MGU21 og har ingen ledig FBAS (videoinngang) for NV. Det finnes noen russere som kan fikse HU til å få ekstra videoinngang, så man kan eventuelt ettermontere om det er ønskelig. Jeg har komplett NV som jeg planlegger ettermontert i min i4.

Jeg har hørt det sammen for Entrynav2 at man kan lodde inn WLAN-antenne inngang, alt er i HU’en bare at de velger ikke å lodde inngangen på men chippen som styrer det er present på kretskortet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Emilsen said:

Har siklet litt på denne en stund nå: https://www.finn.no/mobility/item/383922083

Godt utstyrt og virkelig lekker! Er vel ikke så veldig mye å si på prisen eller? Holder seg bra i pris disse...

Deilig deilig 4er 😍 tar meg i å savne vår, men denne hadde jo drømmeinteriør og drivlinje. Ps den trenger litt senk for å kjøre optimalt og se optimalt ut. Holder seg bra i pris, på nivå med tilsvarende motorisert og utstyrt 5er fra samme periode (F11). Denne såg veldig ryddig ut, så verdt å betale ekstra for.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du på jakt etter en kjekk søndagsbimmer til 250-300k, og hadde kanskje sett for deg en noenlunde ryddig E30 325i, men så dukker denne opp:

image.thumb.png.a8dc37b1effe2710294994b4b7620adb.png

E39, sedan, skuddsikker sekser (M52-basis), manuell kasse....

https://www.finn.no/mobility/item/363616781

Går nok litt under radaren pga Alpinas åttere. Og blir neppe solgt med det første. Dessverre. Kunne jeg tenkt meg den? Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *MrB* skrev:

Du på jakt etter en kjekk søndagsbimmer til 250-300k, og hadde kanskje sett for deg en noenlunde ryddig E30 325i, men så dukker denne opp:

image.thumb.png.a8dc37b1effe2710294994b4b7620adb.png

E39, sedan, skuddsikker sekser (M52-basis), manuell kasse....

https://www.finn.no/mobility/item/363616781

Går nok litt under radaren pga Alpinas åttere. Og blir neppe solgt med det første. Dessverre. Kunne jeg tenkt meg den? Ja.

Da kan du heller kjøpe min B10 4,6 Touring som har finere fargekombinasjon (synes jeg) og mer riktig motorisering for en Alpina. Min er billigere også, mer bil for mindre penger. Løp og kjøp 👍😬😅 (eller ikke gjør det, sitter litt langt inne å selge 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Fredrik 90 said:

Da kan du heller kjøpe min B10 4,6 Touring som har finere fargekombinasjon (synes jeg) og mer riktig motorisering for en Alpina. Min er billigere også, mer bil for mindre penger. Løp og kjøp 👍😬😅 (eller ikke gjør det, sitter litt langt inne å selge 😅)

Tenker det får holde med én E39 på tunet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Marius2002 skrev:

Legger vi vekk klassikerne Honda MT5, Suzuki TSX og FZ, så må dette være noe av det tøffeste innen moped/scooter om dagen:

BMW CE02

Riktignok alt for dyr forhold til hva man får, men glem prisen litt :) 

Første gangen jeg har hørt noen kalle MT5 en klassiker 😀 Ellers enig i at BMW har laga en kul moped her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Marius2002 skrev:

Legger vi vekk klassikerne Honda MT5, Suzuki TSX og FZ, så må dette være noe av det tøffeste innen moped/scooter om dagen:

BMW CE02

image.thumb.png.71c30b925ad8b65282b1d4c670cbac25.png

Riktignok alt for dyr forhold til hva man får, men glem prisen litt :) 

Den ser ut som den er bygd av Lego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, laffe skrev:

Første gangen jeg har hørt noen kalle MT5 en klassiker 😀 Ellers enig i at BMW har laga en kul moped her...

Haha, ja MT5 er iallefall en klassiker i mitt hode, men det er vel forskjeller hva man tenker her :) Men ja, kul moped fra BMW.

23 minutter siden, Rune-K skrev:

Den ser ut som den er bygd av Lego.

Lego-mc…
Fra kontoret i skrivende stund.IMG_5384.thumb.jpeg.4a878f7ef242a6fcfac5c77cdb827c6f.jpeg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...