sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 32 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Regn med 20-40k i utlegg på luftbelg, ellers så er det bare å kjøpe om nattesøvn tåler at du har 50d motor uten motor forsikring. Er det sånn laget at alt av nyere Bmwer med litt motor må ha egen forsikring altså ? Virker jo sånn her hvertfall. Hvis ja vil jeg si dette er dårlige saker . Og så mye jeg har lyst på av nyere Bmwer med diesel 😩😩
Tony Soprano Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 43 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Regn med 20-40k i utlegg på luftbelg, ellers så er det bare å kjøpe om nattesøvn tåler at du har 50d motor uten motor forsikring. Mao den helt rette bilen for deg som utbedrer og reparerer selv 😄👋 Kjenner du på suget etter diesel med power ?
Ingvaldsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 26 minutter siden, sveigis skrev: Er det sånn laget at alt av nyere Bmwer med litt motor må ha egen forsikring altså ? Virker jo sånn her hvertfall. Hvis ja vil jeg si dette er dårlige saker . Og så mye jeg har lyst på av nyere Bmwer med diesel 😩😩 Får du rammelager havari på 50d så er det vanskelig å få ordnet det noe billigere enn 100k + siden det er unik blokk. 30 og 40d blir vesentlig rimligere ved ras. 16 minutter siden, Tony Soprano skrev: Mao den helt rette bilen for deg som utbedrer og reparerer selv 😄👋 Kjenner du på suget etter diesel med power ? delekost er fortsatt høy, men har x5 med 370hk så får holde det. sveigis reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skuffende at 50d motor i en syver er 6’er og ikke 8’er!
GreenE36Cab Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden 7 timer siden, Haug530D skrev: E32 750 en sjeldenhet https://bilwebauctions.se/en/novemberauktion-3-2025/bmw-750ia-v12-e32-54558 Siterer den igjen, det virker som budene endte på 251K svenske kroner Graulerer med at du kanskje sitter på en gullgruve, @liffi
Ingvaldsen Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden 53 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Skuffende at 50d motor i en syver er 6’er og ikke 8’er! Heldigvis finnes det 745d som er en bedre bil på alle måter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå