Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Solberg93 skrev:

Lik hybrid oppsett som 330e med større motor?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=162969701

 Nei, F30 AH er ikke plug-in.

Edit: Forøvrig en interessant bil. Den kostet ny fra ca. 800000,- og oppover og med litt utstyr så bikket den millionen. Det er vel egentlig en 335i slik jeg har skjønt det. Det er vel kanskje en av de bilene fra BMW som man kan spørre seg: "hva skal vi med denne?". Den er kjapp, men for nesten en million ny tenker jeg folk flest hadde kjøpt andre mer fornuftige eller sportslige biler, eller en ren bensinutgave. Batteripakken stjeler 90 liter av bagasjerommet. Den er litt snillere på forbruk, men ikke mye. 
Men klart, som en bruktbil så stiller alt seg annerledes :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marius2002 skrev:

 Nei, F30 AH er ikke plug-in.

Edit: Forøvrig en interessant bil. Den kostet ny fra ca. 800000,- og oppover og med litt utstyr så bikket den millionen. Det er vel egentlig en 335i slik jeg har skjønt det. Det er vel kanskje en av de bilene fra BMW som man kan spørre seg: "hva skal vi med denne?". Den er kjapp, men for nesten en million ny tenker jeg folk flest hadde kjøpt andre mer fornuftige eller sportslige biler, eller en ren bensinutgave. Batteripakken stjeler 90 liter av bagasjerommet. Den er litt snillere på forbruk, men ikke mye. 
Men klart, som en bruktbil så stiller alt seg annerledes :) 

Ser ut til å være USA-import, forøvrig. Synes den ligger litt høyt i pris mtp import, alder, kmstand og at det er en såpass "sær" utgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, macrorain skrev:

Ser ut til å være USA-import, forøvrig. Synes den ligger litt høyt i pris mtp import, alder, kmstand og at det er en såpass "sær" utgave.

Synes det var egentlig ganske grei pris da den ser fullt utstyrt ut og tror den har samme motor som 335i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solberg93 skrev:
7 timer siden, vaffi skrev:

Synes det var egentlig ganske grei pris da den ser fullt utstyrt ut og tror den har samme motor som 335i?

Tja, er ikke så mange å sammenligne mellom, men dette er jo da pre-lci og en eldre motorgenerasjon - og en 6-7 år gammel bil som i tillegg er importert fra USA. Tja. Men den er jo verdt det folk vil kjøpe den for selvfølgelig :) 

2 timer siden, Solberg93 skrev:

Denne er vel også tunet siden de skriver 400hk?

Kan man forøvrig tune en 330e?

Jada, 340hk og 600nm her. :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167055211

 

Ser man bort i fra prisen. Er vel vanskelig å prissette en sånn bil. Så hel og pen ut km tatt i betrakning. Litt rust her og der, som det blir på eldre bruksbiler uansett merke. Tror faktisk aldri jeg har sett en E36 med så høy km stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, tennbrikket skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167055211

 

Ser man bort i fra prisen. Er vel vanskelig å prissette en sånn bil. Så hel og pen ut km tatt i betrakning. Litt rust her og der, som det blir på eldre bruksbiler uansett merke. Tror faktisk aldri jeg har sett en E36 med så høy km stand.

Er det bare meg eller har den fått en smekk i fronten? Grillrammen ser litt bulket ut.

Grei km.stand det der ja. Så en 328i til salgs i Tyskland (?) med rundt 700.000km for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...