Ingvaldsen Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Griselekkert. Disse maritim-editionene er nok en av mine favoritter også, spesielt E65. Hva er knappen på hver side av lemmen i bakluka? vist du mener på x5'n så er det elektrisk sete justering Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 20 minutter siden, Ingvaldsen skrev: vist du mener på x5'n så er det elektrisk sete justering Hvordan funker det? Har ikke det på min, må være at man kjører baksetet lenger bakover eller noe? Eller for å legge ned ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 9 minutter siden, Shattered skrev: Hvordan funker det? Har ikke det på min, må være at man kjører baksetet lenger bakover eller noe? Eller for å legge ned ryggen? seteryggen kan justerest noen centimeter, samme knappene sitter oppi taket over de i baksete Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 1 time siden, Saltkjelen skrev: Griselekkert. Disse maritim-editionene er nok en av mine favoritter også, spesielt E65. Hva er knappen på hver side av lemmen i bakluka? Trodde det var motorisering av nedre bakluke? Mulig jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 Ron Jeremy, Marius2002 og Ingvaldsen reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 Ikke en finn.no annonse, men følte den var grei å fremheve her likevel. Gullfelger! Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 Huff, 80k for et sett med hjul 😅 Marius2002 og Ivrig86 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 https://www.finn.no/171476518 Kunne vel støvsugd bagasjerom og tatt såperester til denne prisen 🤔 Les: justerbart turbotrykk fra 1.2 til 1.25 bar, wow! 🤓 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 Supra mk4 er noe av det mest overprisa på markedet etter min mening 😐 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2020 Share Skrevet Mars 2, 2020 1 time siden, Solberg93 skrev: Supra mk4 er noe av det mest overprisa på markedet etter min mening 😐 Er vel R34 GT-R som har den tittelen? HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 36 minutter siden, Daniel. skrev: Er vel R34 GT-R som har den tittelen? Veldig sant. Supra på en respektabel andreplass da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 14 timer siden, Daniel. skrev: Er vel R34 GT-R som har den tittelen? Helt kokkos de som betaler nesten 1 mil for en bil med rattet på feil side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Helt kokkos de som betaler nesten 1 mil for en bil med rattet på feil side. At rattet står på feil side er jo ingen iforhold til den superkjipe interiørfinishen Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 https://www.finn.no/164452286 Sjelden sak, Panamera S med manuelt gir 😳 Forsåvidt den nest-billigste Panameraen på Finn.no også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 3, 2020 Share Skrevet Mars 3, 2020 32 minutes ago, Kolstad Jr. said: https://www.finn.no/164452286 Sjelden sak, Panamera S med manuelt gir 😳 Forsåvidt den nest-billigste Panameraen på Finn.no også.. Gromt med manuell kasse i en sånn bil spør du meg. Tøft valg av førstegangskjøper, og jeg vil tro den holder seg lettsolgt gjennom årene. Fortsatt plenty med petrol-heads som vil ha manuell. Shattered og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå