Ingvaldsen Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 1 time siden, Snagg30 skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177549060 ny skilt trend ? 😅 dessverre blitt ganske normalt blant yngre bmw eiere... kan sees ofte på oppbrukt e39 og lignende uglefossen, Snagg30 og Marius2002 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 Har også sett noen som kjører rundt med skiltet i frontvindu, nede i sprekken mellom dashbordet og vindu. Om det er en trend eller ikke vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 Trenden heter "har ikke hjerte til å skru fast skiltet i ny frontfanger"... HenrikSolberg, Ingvaldsen, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 3 hours ago, kimhas said: Har også sett noen som kjører rundt med skiltet i frontvindu, nede i sprekken mellom dashbordet og vindu. Om det er en trend eller ikke vet jeg ikke Skiltet foran er et øye sår for mange biler. De fleste ser bedre uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 Jeg husker et intervju med Einar Hareide når han var sjefdesigner hos Saab. Han sa at en av de største utfordringene var og plassere skiltet, spesielt siden alle land hadde forskjellig standard. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 4 hours ago, Rune-K said: Jeg husker et intervju med Einar Hareide når han var sjefdesigner hos Saab. Han sa at en av de største utfordringene var og plassere skiltet, spesielt siden alle land hadde forskjellig standard. Burde bli som motorsykkel. Kun påbud bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 8 timer siden, Rune-K skrev: Jeg husker et intervju med Einar Hareide når han var sjefdesigner hos Saab. Han sa at en av de største utfordringene var og plassere skiltet, spesielt siden alle land hadde forskjellig standard. Spesielt hvis man har Alfa Romeo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177281121 Pen e36 med ødelagt understell eller noke. Fytti.. Marius2002 og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 Slikt burde vært avskiltet på stedet. E.C., Saltkjelen og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 Nja, hadde hjula vært mer eller mindre normalt stilt og ikke hadde så sinnsyk bredde så hadde de fleste av dere fått ett annet syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 1 time siden, BMWE39turbo skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177281121 Pen e36 med ødelagt understell eller noke. Fytti.. 44 minutter siden, TRF skrev: Slikt burde vært avskiltet på stedet. Bilen har da ikke skilt på noen av bildene? Er det sarkasme som totalt har gått helt over hodet på meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 40 minutter siden, mr.Wreckless skrev: Bilen har da ikke skilt på noen av bildene? Er det sarkasme som totalt har gått helt over hodet på meg?? Nei, det er sant. Bilen er like herlig registrert, og jeg vil tro at eier har bygget bilen slik for å bruke den "slik" (om enn noe høyere mtp luft). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Nja, hadde hjula vært mer eller mindre normalt stilt og ikke hadde så sinnsyk bredde så hadde de fleste av dere fått ett annet syn For det første er det altså ikke noen "sinnsyk" bredde på dekkene, men heller relativt brede felger. Og hadde hjulvinkler og dekk vært tatt hånd om så hadde de fleste hatt et annet syn, helt riktig. Bilen hadde da også hatt helt andre kjøreegenskaper (hvilket den ikke har i det hele tatt nå). Kolstad Jr., Ingvaldsen, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingen Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 Da synes jeg denne e36en er et et bedre alternativ: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177644991 Selv om både pris og kilometerstand har gått ned siden sist den var ute https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143614001 Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå