Olaandref Skrevet Desember 20, 2023 Share Skrevet Desember 20, 2023 Denne har blitt inspirasjon for min del, felgene ser litt replika aktig ut, men ellers er mye rett her. sveigis, Saltkjelen, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 Marius2002, Syvert, mathiseeen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 https://collectingcars.com/for-sale/2022-bmw-g80-m3-competition-xdrive-2 Syvert, Marius2002, Lars S og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Det blir så mye mer BMWete med sidemarkeringslys. NAM! Walkabout, Marius2002, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 22 Share Skrevet Januar 22 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Det blir så mye mer BMWete med sidemarkeringslys. NAM! Enig! Syvert, Marius2002, N.E.W. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 (endret) På 8.1.2024 den 16.47, Orjan skrev: https://collectingcars.com/for-sale/2022-bmw-g80-m3-competition-xdrive-2 Liker de gule DRL lysa så mye, har et sett med moduler fra Bayoptics liggende som jeg tenker å installere i lyktene mine. Synes bare det er såååååå teit at det "ikke er lovlig". M3 CS, M4 CSL og M5 CS har jo gule parklys lovlig, så skifter de til hvit i DRL mode i Europa (og helt motsatt i USA). Svaret jeg fikk fra vegvesenet om hvorfor disse bilene hadde lov til å ha gule parklys var bare "de er typegodkjent med det". Selv om det står både i kjøretøyforskriften og i UNECE regulation 48 at de skal være hvite.. BMW må vel ha søkt om tillatelse eller noe sånn. Synes også det er super rart at det er lov med gule nærlys i Norge, men ikke gule parklys eller DRL? Lissom hvorfor? Så mange rare lover. Endret Januar 24 av MagnusAG99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 Vakkert. Marius2002, mathiseeen og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Februar 2 Share Skrevet Februar 2 (endret) #SorryNotSorry gule DRL moduler på spesielt en helt svart F90/G30/G31 ser helt sinnsykt sinister og tøft ut. Liten photoshop job jeg gjorde for å se hvordan de andre LED lyktene til LCI G30 ville sett ut med gule DRL moduler. Jeg foretrekker disse LCI lyktene tbh. Endret Februar 5 av MagnusAG99 La til et bilde Saltkjelen, GtiGtr, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4 Share Skrevet Februar 4 En nesten akseptabel i3 sveigis, StigJ, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Februar 4 Share Skrevet Februar 4 @Daniel.ser ut som en skikkelig Hot Wheel Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mars 10 Share Skrevet Mars 10 (endret) Bare sånn hvis du føler prosjektet ditt er vanskelig lol. Han her setter en rotary fra en RX7 i en BMW i8. Blir spennende å se flere av disse i8 engine swap prosjektene i fremtiden, siden i8 egt er en ganske treg bil for utseende, langt ifra noe superbil. Tenk den her med F90 M5 sin V8, eller E60 M5 sin V10. Endret Mars 10 av MagnusAG99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22 Share Skrevet Mai 22 Litt lakk, felger og senk er det som skal til for å løfte G87 M2 til nye høyder; For ikke snakke om det som må være verdens vakreste F02 760Li; norbakken, Daniel., mslello og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 25 Share Skrevet Mai 25 Peak, HenrikSolberg, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 25 Share Skrevet Mai 25 @Saltkjelen Trodde først at det var en spoiler og at det hadde rabla for deg helt: uglefossen, Saltkjelen og Larssoyl reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mai 30 Share Skrevet Mai 30 Egentlig ikke noe stor fan av i8, men denne kan kanskje ha endret meninga mi... Sett den et par ganger i ekte, hadde jeg hatt en i8 hadde jeg definitivt ville hatt den til å se sånn her ut. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=354187369 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå