Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg likte den sølv i bakgrunnen der bedre 😛 Men gamle BMWer er best, særlige de fra 80 og 90 tallet 👍 

E34 er kult, for all del :) Tidsriktige og kledelige felger på den der også! En Allrad er stadig på ønskelisten, aller helst i Alpina. Men jeg har bare alltid vært en 3er-person og du 5er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg liker begge seriene.

En fin e36 325 er faktisk en bil jeg kunne fikset opp neste gang ,eller dvs ,skulle det bli et prosjekt til ja e36 uten tvil .

Jeg har passert 40 og er gammel nok til å huske da 34 og 36 stod i butikklokaler på 90 tallet.

Den ene nydligheten etter den andre .

Og spesielt på i Sørlandsparken ,var der noen som importerte disse bilene og bare store motorer og flott utseende.😀

Nei flotte biler disse 90 talls heltene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er enkleste måten å få lagt over bilder fra iPhone og over på PC, noen som har tips? Er så stress å laste opp bilder rett fra mobilen når det blir noen hundre bilder til reisebrev :) Har iCloud om det f.eks. er mulig på noe vis å hente bilder fra iCloud via PC eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Walkabout skrev:

Hvordan er enkleste måten å få lagt over bilder fra iPhone og over på PC, noen som har tips? Er så stress å laste opp bilder rett fra mobilen når det blir noen hundre bilder til reisebrev :) Har iCloud om det f.eks. er mulig på noe vis å hente bilder fra iCloud via PC eller noe. 

Kjøp Macbook og bruk Airdrop, easy :beer: Ellers blir det dropbox/iCloud ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt leketøy. Aldri vært noe aktiv på sykkelfronten fordi, det egentlig kun har vært et transportmiddel helt fra jeg var liten, og inntil jeg fikk lappen.

Har vært i Trysil og syklet en del ganger (MTB løyper) og ble bitt av basillen. Nå som elsykkel er blitt mer anvendelig og de tilbyr noe så morsomt som eMTB så ble det sykkel. Nei, å pese tur-retur jobb eller å ta diverse ærender med sykkel har jeg ingen planer om. Sykkel-Lan sin illusjon om at sykkel vil redde verden tror jeg ikke på.

Kjøpt sykkel med Shimano Di2 gir (noe fancy greier jeg enda ikke har så mye teknisk peiling på, annet enn at giret er elektronisk(?))

E2185834-204A-4E5F-8081-BBC6344C8E61.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Walkabout said:

Hvordan er enkleste måten å få lagt over bilder fra iPhone og over på PC, noen som har tips? Er så stress å laste opp bilder rett fra mobilen når det blir noen hundre bilder til reisebrev :) Har iCloud om det f.eks. er mulig på noe vis å hente bilder fra iCloud via PC eller noe. 

Installer iTunes så skal du kunne få opp iPhone som en disk på lik linje som kamera/usb disk. Så kan du importere derfra til pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

Hvordan er enkleste måten å få lagt over bilder fra iPhone og over på PC, noen som har tips? Er så stress å laste opp bilder rett fra mobilen når det blir noen hundre bilder til reisebrev :) Har iCloud om det f.eks. er mulig på noe vis å hente bilder fra iCloud via PC eller noe. 

Hvorfor ikke koble til iphone i pc med usb og hente ut bildene den veien? Ligger vell i mappen DCIM mener jeg :) 
Sånn jeg pleier å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ahj skrev:

Hvorfor ikke koble til iphone i pc med usb og hente ut bildene den veien? Ligger vell i mappen DCIM mener jeg :) 
Sånn jeg pleier å gjøre det. 

Er en stund siden jeg var på feil side, men mener å huske at det ikke var så enkelt. Selv hadde jeg brukt mega.nz hvis det fins i app store, også kjørt mega klienten på en Windows PC med synkronisering på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjennern skrev:

Installer iTunes så skal du kunne få opp iPhone som en disk på lik linje som kamera/usb disk. Så kan du importere derfra til pc.

Dette kan man ikke lenger og det er en stund siden Apple sluttet å støtte Windows på dette området (eller var det motsatt?). iCloud er såvidt jeg vet den eneste løsningen i dag på Windows maskiner.

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...