Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Er litt trist å traske rundt i nybilhaller hos diverse merkeforhandlere og støte på den samme bilen, bare i en annen farge. For vår del er det en A3-Tron blant 10-15 E-Tron og Q4. En sjelden gang dukker det opp en RS bil for å pryde bilparken litt, men det er ikke ofte. Er dessverre den veien det går enten man liker det eller ikke :)

Enig her, reiser man til Bavaria å kiker så vil jeg si det utelukket nesten kun er iX 50 / i4 M50 - iX3 som står ute og inne klar for levering. Noen få 3 -5 serie men ellers er det ikke mye å se etter lengre. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Enig her, reiser man til Bavaria å kiker så vil jeg si det utelukket nesten kun er iX 50 / i4 M50 - iX3 som står ute og inne klar for levering. Noen få 3 -5 serie men ellers er det ikke mye å se etter lengre. 

Jeg var innom Bavaria i går for å hente noen deler. Der sto det sikkert syv IX og to i4 M50…ikke noe annet. Alltid når jeg var innom Bavaria før så var det en god opplevelse. Gå å myse litt på bilene, sette seg inn og kjenne litt på siste nytt fra Bayern…drømme litt. Nå går jeg til skranken og bestiller/henter det jeg skal også går jeg rett ut igjen. Bilparken i Norge kommer til å bli enormt kjeldelig om noen år, veldig lite variasjon mellom modellene. Til og med danskene er i ferd med å få en finere og mer variert bilpark enn oss.

Jeg har innsett at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å eie noen "norsk" bil igjen. Det jeg ønsker må jeg til utlandet å kjøpe heretter…for det er jo ikke sånn at produsentene har sluttet med fine biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begir jeg meg ut på et farvann der noen av dere sikkert tenker :

Hva pokker har han fått i seg idag ?😅

Men jeg  får mer og mer sans for e63 altså .

Aldri kjørt de men kan se for meg at det må være gode biler å ratte .

Jada jeg kunne lett hatt en sånn og .

Både full stance :

B58CF866-79C4-458B-9446-03477D62E052.thumb.png.74296a0aade0abc7774f89a85428f567.png

Eller som dette :

809412E8-17C0-4E72-B897-C8AD7A9492D2.thumb.png.8632ac8984bf78bc0b9c491584f910bc.png

Ja det er sært ,men de har vokst noe voldsomt på meg ,og har til og med begynt å lagre annonser på Finn for gøy .

Men jeg føler meg litt som en homo som ikke er kommet ut av skapet når jeg ser på disse gitt 😝😝.

Litt sånn type kjærlighet som ikke er verdsatt av alle .🙏

(Ps de to siste setningene er ikke hets altså ,så ikke tenk krenk og mobbing en plass ).Bare måtte få det og med .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt E63, synes det er tøffe biler. De kjører litt som en to dørs E60, er vel den beste sammenlikningen jeg kommer på i farten. 630i synes jeg ikke var noe særlig, flott motor i E60 men i E63 så forventer man mer action. Derfor er det V8 som gjelder, med unntak av 635d som virkelig er litt skjult perle av en bil. 

Den stance bilen så ikke ut i måneskinn, den andre var mer riktig. Dog synes jeg sånne store to dørs coupeer er litt ømfintlige for felgstørrelse. For små felger blir bare rart mens for store felger kan få deg til å se ut som en gullselger…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg har alltid likt E63, synes det er tøffe biler. De kjører litt som en to dørs E60, er vel den beste sammenlikningen jeg kommer på i farten. 630i synes jeg ikke var noe særlig, flott motor i E60 men i E63 så forventer man mer action. Derfor er det V8 som gjelder, med unntak av 635d som virkelig er litt skjult perle av en bil. 

Den stance bilen så ikke ut i måneskinn, den andre var mer riktig. Dog synes jeg sånne store to dørs coupeer er litt ømfintlige for felgstørrelse. For små felger blir bare rart mens for store felger kan få deg til å se ut som en gullselger…

Var det jeg kunne tenke at det var noe sånt som du sier mtp e60.

Skulle jeg hatt en sånn bil skulle jeg aldri hatt diesel Fredrik .

På en sånn så er det bensin all the way for min del ,igjen min mening 😊.

Den stancen jeg tok med ,var nok litt mye selv for meg ,men et eksempel at der kan være håp for de som liker de sånn og .

Summen av alt er at de egentlig er noen tøffe biler .

Kan nok se for meg at v8 er det riktige her i denne ,men for all del 3 sekser hadde funket lett her .
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Kvasi skrev:

Er det noen forskjeller mellom årgangene av F31 bortsett fra LCI på slutten av -15 og at de første vel kom med N47, og er nå B47 en bedre motor?   Vurderer å kjøpe en LCI med +- 200k km

LED-lykter foran (og bak?), ellers identiske. Og annet skin på infotainmentsystemet. :) B47 er nok motoren å gå for, prismessig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Nå begir jeg meg ut på et farvann der noen av dere sikkert tenker :

Hva pokker har han fått i seg idag ?😅

Men jeg  får mer og mer sans for e63 altså .

Aldri kjørt de men kan se for meg at det må være gode biler å ratte .

Jada jeg kunne lett hatt en sånn og .

Både full stance :

B58CF866-79C4-458B-9446-03477D62E052.thumb.png.74296a0aade0abc7774f89a85428f567.png

Eller som dette :

809412E8-17C0-4E72-B897-C8AD7A9492D2.thumb.png.8632ac8984bf78bc0b9c491584f910bc.png

Ja det er sært ,men de har vokst noe voldsomt på meg ,og har til og med begynt å lagre annonser på Finn for gøy .

Men jeg føler meg litt som en homo som ikke er kommet ut av skapet når jeg ser på disse gitt 😝😝.

Litt sånn type kjærlighet som ikke er verdsatt av alle .🙏

(Ps de to siste setningene er ikke hets altså ,så ikke tenk krenk og mobbing en plass ).Bare måtte få det og med .

 

6 serien er jo en bedre 5 serie, mer komfort, mer pondus - generelt mer.

E63 kan være kult mer rett motor, diesel ville jeg personlig kanskje valgt bort. Men tror det er en undervurdert model som kan gi mye BMW og glede for pengene, litt sær men på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker første gang jeg så en E63 M6. Det var ved fyrstepalasset i Monaco i 2006. En brun en, Sepang Bronze mener jeg det var. Ble bare stående å se på den, for en flott bil det var da og for en kul bil det fortsatt er idag. Bare felgene som var på M6 startet jo en trend, alle skulle ha M6-felger. Og man fant replica på alle bilmerker, og på tvers av BMW-modellene. En periode var jeg dritlei av å se de, men nå er jeg tilbake til å synes de er råkul :) Tidløst og elegant.

875A4C18-7884-493B-B826-CBAC371852A1.thumb.jpeg.e71d695403354ef4ad416682bdf92880.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Marius2002 skrev:

Husker første gang jeg så en E63 M6. Det var ved fyrstepalasset i Monaco i 2006. En brun en, Sepang Bronze mener jeg det var. Ble bare stående å se på den, for en flott bil det var da og for en kul bil det fortsatt er idag. Bare felgene som var på M6 startet jo en trend, alle skulle ha M6-felger. Og man fant replica på alle bilmerker, og på tvers av BMW-modellene. En periode var jeg dritlei av å se de, men nå er jeg tilbake til å synes de er råkul :) Tidløst og elegant.

875A4C18-7884-493B-B826-CBAC371852A1.thumb.jpeg.e71d695403354ef4ad416682bdf92880.jpeg

Den fargen du  nevner er nydelig på disse bilene og ikke minst felgene 😊.

Kanskje de felgene som kler disse best av OEM?
Har virkelig fått øynene opp for disse.

 

9 timer siden, Ron Jeremy skrev:

6 serien er jo en bedre 5 serie, mer komfort, mer pondus - generelt mer.

E63 kan være kult mer rett motor, diesel ville jeg personlig kanskje valgt bort. Men tror det er en undervurdert model som kan gi mye BMW og glede for pengene, litt sær men på en god måte.

Er vel sånn det er ja stortsett.

Akkurat sånn jeg og tenker her mtp motor ,dvs det har jeg gjort for lengst da denne oser bensin bil .

Det tror jeg og at disse gjør .

Noe jeg faktisk registrerer på Finn er at enkelte av de ,ryker med en gang så noe populære må de være disse selv med høy pris 😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se at andre og kan like disse bilene her inne😊.

Av en eller annen grunn så er det så deilig å få øynene opp for enkelte modeller ,som ble sett på som styggen selv i sin tid inkludert meg selv .

Angående disse felgene på bildet som du har her @Marius2002 hvor store fikk man disse originalt ?
Nei en sort sånn bil med :

-Med sånne felg jeg spurte om 

-Takluke 

-Lett senk

Da skulle jeg kost meg virkelig .😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lars89 skrev:

8,5/9,5x19 evt 9/10x19 på Competition-utgaven. 

Akkurat det med størrelse på felger avslører litt at en bil er eldre. Nå er det jo 20/21-tommer som gjelder.

Jepp, men om man derimot putter 20" på en E34 så ser det helt dust ut. Så alt til sin tid. :) Synes forøvrig E63(og E34 sådan) er bøs med litt gummi, så 19" passer E63 6-serie meget godt.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jepp, men om man derimot putter 20" på en E34 så ser det helt dust ut. Så alt til sin tid. :) Synes forøvrig E63(og E34 sådan) er bøs med litt gummi, så 19" passer E63 6-serie meget godt.

Korrekt ,en annen ting er jo at e63 kler kraftige felg veldig godt .

Sånn fet megge look er kult på de 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...