Fredrik 90 Skrevet November 13, 2024 Skrevet November 13, 2024 23 minutter siden, 316 skrev: Jøss, liv i denne tråden enda! Her har jeg lagt igjen en del timer og innlegg opp gjennom tiden. Åssen står det til med de gode gamle traverne? 😄 Ja her holder vi koken ennå 😅 Er noen år siden du var fast inventar her nå. Jeg for min del kjører den samme gamle E34en ennå, ser i sosiale medier at du stadig har ditt nydelige eksemplar. Har pådradd meg noen flere biler i tillegg siden sist.
Werther Skrevet November 13, 2024 Skrevet November 13, 2024 35 minutes ago, 316 said: Jøss, liv i denne tråden enda! Her har jeg lagt igjen en del timer og innlegg opp gjennom tiden. Åssen står det til med de gode gamle traverne? 😄 Vi henger i stroppen enda. Passerer Nyland og Grorud togstasjon jevnlig, og speider alltid etter E34. Kjipt at du aldri bruker den på jobb lenger.
316 Skrevet November 14, 2024 Skrevet November 14, 2024 7 timer siden, Werther skrev: Vi henger i stroppen enda. Passerer Nyland og Grorud togstasjon jevnlig, og speider alltid etter E34. Kjipt at du aldri bruker den på jobb lenger. Har brukt den i ny og ne men vi har flytta litt lenger opp på Grorud. Alle lokalene på Nyland er jevnet med jorden. Lover noen Osloturer med den til sommeren 😎
mr.pingu Skrevet November 16, 2024 Skrevet November 16, 2024 I dag lærte jeg at den store grillen vi finner på bla i4 er bare resirkulert design fra 96 😀 BMW ZBF-7-er https://www.motortrend.com/news/bmw-zbf-7er-7-series-concept-video/ laffe og sveigis reagerte på dette 2
papertiger Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 Noen som vet hvem som lokalt kan selge slike koblinger i Stavanger-omegn? Hurtigkobling til Nilfisk HT-spyler. Var innom TESS i dag, men de har bare universal (typ M22) for proffvaskere.
Marius2002 Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 @papertiger Hvor raskt må du ha det? Vet om et par sjapper som kan bestille inn denne delen. Men kanskje like kjapt å bestille selv? https://proffia.no/produkt/presskobling-dn06-m22x15mm/
papertiger Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 2 hours ago, Marius2002 said: @papertiger Hvor raskt må du ha det? Vet om et par sjapper som kan bestille inn denne delen. Men kanskje like kjapt å bestille selv? https://proffia.no/produkt/presskobling-dn06-m22x15mm/ Takk! Det viser seg jo ved å se på denne linken at AVA bruker samme kobling. Og detailshop har denne til 49kr så tenker jeg bestiller denne, så skulle Tess hjemme i Tananger presse den på for meg. Har en 13m stålarmert slange som fungerer bra, men bakre del av konen på koblingen har klovnet seg, så jeg måtte sage i stykker plastrøret inni pistolgrepet for å få løs slangen Kjøpte likeså greit nytt Nilfisk pistolgrep på Megaflis, og det var jo en annen verden, mye lettere å få koblet på skumkanon osv, trenger ikke lenger bruke krefter. 2 hours ago, E.C. said: Clena? Evt. Hydroscand? Sjekker med Clena om de har, de ligger nesten vegg i vegg med leverandøren vår på piping spooler og trykktanker, så det hadde vore hendig om de hadde. Ellers bestiller jeg bare hos detailshop som nevnt over. Passa jo bra at denne tok kvelden når jeg skulle til å vaske 8 sommerhjul, og de nå har meldt en kuldeperiode... Tusen takk for tips! Bimmers burde vært likestilt med Kvinneguiden på slike ting. Werther, Marius2002, E.C. og 1 annen reagerte på dette 3 1
Marius2002 Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 (endret) 23 minutter siden, E.C. skrev: Bimmersguiden? Forumet het jo bmwguiden før det ble bimmers. Edit: nå følte jeg meg gammel Endret November 18, 2024 av Marius2002 PIIIPower, Werther, Eystein Ose og 5 andre reagerte på dette 2 6
mr.pingu Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 41 minutes ago, papertiger said: Bimmers burde vært likestilt med Kvinneguiden på slike ting I min Google-boble er det det bimmers står altid veldig høyt opp på resultatene når jeg søker noe som helst med ordet "BMW". papertiger reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 Jeg tenker selv på nytt pistolgrep til min AVA P50, så det blir vel enten en MTM på tilbud eller NONAME fra GT med hurtigkobling og en liten pakke dyser, gjør jo alt vesentlig enklere.
Ingvaldsen Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 30 minutter siden, fupsaker skrev: Jeg tenker selv på nytt pistolgrep til min AVA P50, så det blir vel enten en MTM på tilbud eller NONAME fra GT med hurtigkobling og en liten pakke dyser, gjør jo alt vesentlig enklere. har brukt mye forskjellig på jobb siden endel av jobben er mye vask. pa - vega er hysterisk bra pistol, denne sammen me universal hurtigkobling er flotte greier. selges på tess, er nok mye det samme som mtm tror jeg. nilfisk sitt proffhåndtak tåler ingenverdensting. og hurtikoblingen må dras bak for å løse ut, det resulterer i at om du spyler neddi noe å legger pistolen ann på en kant så skyter du av skaftet. hurtigkoblingen jeg har fått fra tess i det siste drar du mot skaftet for å utløse. https://www.pa-etl.it/en/prodotti/famiglia/vega går gjerne 6 nilfisk pistoler på levetiden av typen PA-vega karcher sitt proffhåndtak har vi sluttet å bruke, dette låser seg i åpen stilling ved bruk av varme. resulterte i at en kolega spylte igjennom støvelen sin. Ampera, sveigis og fupsaker reagerte på dette 3
E.C. Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 Jeg har R+M Suttner ST-2300 som jeg fikk med HT-spyleren, synes at den har fungert bra. Det sitter en KW/KEW-kobling på enden og den er (som nevnt over) slik at at du må dra den mot pistolen for å løse ut. Jeg kan ikke se for meg det at lanser som faller ut er et reelt problem for de som vasker bil, belegningsstein eller terrasse, men om du skal vaske inn på trange steder og "forbi noe", typisk utstyr eller ned i noe høl så er det absolutt et godt poeng at dette bør man tenke over. Den KW-koblinga er fritt roterbar og veldig grei å løse ut, så jeg har blitt veldig glad i slike. Min pistol har ikke fått kjørt seg så mye, men jeg la den igjen i garasjen i fjor og trodde at den var tømt. Åpenbart var den ikke tømt 100 %, så da jeg tilfeldigvis skulle trykke på håndtaket i minusgrader var det fryst fast. Den ble flyttet hjem til tining og har fungert uten lekk i årets sesong, så vil si at den tåler litt. Marius2002 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 Ja dette er vel første gang det ligger en sånn nøkkel blant alle bmw nøkler her : Vel en kollega av fruen havnet på sykehus før idag og bil måtte hjem fra parkering der de jobber . De lurte på om jeg kunne hente den ,noe jeg selvsagt ville . Er jo liksom ikke hverdagskost å få kjøre Porsche 😊 Bilen var en diesel Macan på 258 hk : Og jeg skjønner jo godt dere som forguder dette merket ,jeg falt pladask ferdig snakket 😍. Nydelig å kjøre og det lille jeg fikk testet så var det fjutt i den og selv om denne stod på helt standard på innstillinger av understell ,så tror jeg aldri jeg har kjørt en SUV som satt så bra . Nei dette likte jeg rett og slett for godt ! Faktisk den andre Porschen jeg har kjørt siden jeg fikk lappen . Kjørte en 924 for mange årsiden da en bekjent lurte på den og minnes disse og i den tiden var trivelige . Den jeg har lånt ikveld er nok den kjipeste av nyere Porscher og tør ikke tenke på hvordan disse råskinnene er . Dette var trivelig ,eneste som jeg slet med var å finne hvor man startet den 😅,tenkte ikke at det var på venstre side av ratt. mr.pingu, E.C., Shattered og 7 andre reagerte på dette 8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå