Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 21:45 Share Skrevet Onsdag kl. 21:45 23 minutter siden, 316 skrev: Jøss, liv i denne tråden enda! Her har jeg lagt igjen en del timer og innlegg opp gjennom tiden. Åssen står det til med de gode gamle traverne? 😄 Ja her holder vi koken ennå 😅 Er noen år siden du var fast inventar her nå. Jeg for min del kjører den samme gamle E34en ennå, ser i sosiale medier at du stadig har ditt nydelige eksemplar. Har pådradd meg noen flere biler i tillegg siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Onsdag kl. 21:55 Share Skrevet Onsdag kl. 21:55 35 minutes ago, 316 said: Jøss, liv i denne tråden enda! Her har jeg lagt igjen en del timer og innlegg opp gjennom tiden. Åssen står det til med de gode gamle traverne? 😄 Vi henger i stroppen enda. Passerer Nyland og Grorud togstasjon jevnlig, og speider alltid etter E34. Kjipt at du aldri bruker den på jobb lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Torsdag kl. 05:53 Share Skrevet Torsdag kl. 05:53 7 timer siden, Werther skrev: Vi henger i stroppen enda. Passerer Nyland og Grorud togstasjon jevnlig, og speider alltid etter E34. Kjipt at du aldri bruker den på jobb lenger. Har brukt den i ny og ne men vi har flytta litt lenger opp på Grorud. Alle lokalene på Nyland er jevnet med jorden. Lover noen Osloturer med den til sommeren 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden I dag lærte jeg at den store grillen vi finner på bla i4 er bare resirkulert design fra 96 😀 BMW ZBF-7-er https://www.motortrend.com/news/bmw-zbf-7er-7-series-concept-video/ laffe og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå