Snagg30 Skrevet Tirsdag kl. 19:32 Skrevet Tirsdag kl. 19:32 12 minutter siden, GtiGtr skrev: Krakòw, Eg og fruen flyr til Krakòw om et par veker for en langhelg, nokon som har tips til ting å få med seg der? Kan du smugle tilbake noe keramiske skiver til meg så jeg slipper mva? Hilsen frustrert Porsche eier. Sponser en god middag til deg og fruen GtiGtr og fupsaker reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 21:59 Skrevet Tirsdag kl. 21:59 (endret) 2 timer siden, GtiGtr skrev: Krakòw, Eg og fruen flyr til Krakòw om et par veker for en langhelg, nokon som har tips til ting å få med seg der? en tur i saltgruva er absolutt å anbefale, man trenger ikke å ha sære interesser for at det skal være verdt turen. kan ikke beskrives, må oppleves. ellers er det jo å spise mest mulig god mat å drikke mest mulig godt øl(tyskie) Endret Tirsdag kl. 22:00 av Ingvaldsen
GtiGtr Skrevet Tirsdag kl. 22:29 Skrevet Tirsdag kl. 22:29 28 minutter siden, Ingvaldsen skrev: en tur i saltgruva er absolutt å anbefale, man trenger ikke å ha sære interesser for at det skal være verdt turen. kan ikke beskrives, må oppleves. ellers er det jo å spise mest mulig god mat å drikke mest mulig godt øl(tyskie) Såg litt på den, måtte du ha med guide, eller kan en trakke rundt sjølv? Hater å være låst til guida opplegg Fruen har sikkert 10-15 restauranter på blokka allerede, så tipper vi skal få i oss nok mat og drikke 😛
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 22:32 Skrevet Tirsdag kl. 22:32 1 minutt siden, GtiGtr skrev: Såg litt på den, måtte du ha med guide, eller kan en trakke rundt sjølv? Hater å være låst til guida opplegg Fruen har sikkert 10-15 restauranter på blokka allerede, så tipper vi skal få i oss nok mat og drikke 😛 det har lagt opp som ei rute ilag med guide, ganske fritt men du må følge ei oppsatt rute. GtiGtr reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 10:55 Skrevet Onsdag kl. 10:55 Kjapt E60/61 spørsmål Skal bytte begge frontlyktene på 545en, har kjøpt nye brukte på finn og oppdager at den ene lampa jeg har kjøpt er Dynamisk Xenon. Jeg har kun vanlig Xenon på min, så spørsmålet er om det går å bytte ut innmaten? Er jo kun selve "lampehuset" som er stygt på min bil.
awt Skrevet Onsdag kl. 14:07 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 14:07 Jeg vil påstå det er teoretisk mulig, men det er en skikkelig drittjobb å dele lykten, og faren for å ødelegge den er stor. Ville forsøkt å kjøpt en ny og solgt den du har.
Reef89 Skrevet Onsdag kl. 14:11 Skrevet Onsdag kl. 14:11 og ikke minst å få det tett igjen etterpå. E6X lykter blir jo kastet etter deg på internett...
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 16:56 Skrevet Onsdag kl. 16:56 Jeg trodde det var som på E39, noe som ville vært enkelt. Men da blir det fort mer styr ja, gidder ikke å lime å styre. 2 timer siden, Reef89 skrev: E6X lykter blir jo kastet etter deg på internett... Ja med de er ofte like dårlige som de jeg skal bytte ut 😂 LED stripa virker ikke og folk selger deg lykter som de bare har polert opp igjen. Sykt mye overprisa søppel blant selgere av E60/61 deler, og sykt mye useriøse guttunger som hverken følger opp eller svarer. Kjenner jeg er for gammel til å holde på med sånt fjas nå 😅
Reef89 Skrevet Onsdag kl. 18:13 Skrevet Onsdag kl. 18:13 1 time siden, Fredrik 90 skrev: 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Ja med de er ofte like dårlige som de jeg skal bytte ut 😂 LED stripa virker ikke og folk selger deg lykter som de bare har polert opp igjen. Sykt mye overprisa søppel blant selgere av E60/61 deler, og sykt mye useriøse guttunger som hverken følger opp eller svarer. Kjenner jeg er for gammel til å holde på med sånt fjas nå 😅 Spørs jo hvor du handler, men eBay, Finndel.no og Koed er mine nr. 1, slipper sånt styr. FB grupper osv, stay away. Kvasi reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Onsdag kl. 18:52 Skrevet Onsdag kl. 18:52 1 hour ago, Fredrik 90 said: Jeg trodde det var som på E39, noe som ville vært enkelt. Men da blir det fort mer styr ja, gidder ikke å lime å styre. E39 fram til 11/2002 eller der omkring brukte butyl til å tette rundt glasset. Da kan man splitte glasset ved å varme lykta. Etter det ble det tettet med en annen type lim/epoxy. De må du sage/kutte i stykker. Derfor er det også færre E60 lykteglass som selges, fordi det er for omfattende jobb. Otis reagerte på dette 1
///M-ini95 Skrevet Onsdag kl. 20:11 Skrevet Onsdag kl. 20:11 Det er rart hva man finner når man reiser langt nok ut av Norge 😅 Rune-K, Lars89, E.C. og 3 andre reagerte på dette 5 1
E.C. Skrevet Onsdag kl. 20:17 Skrevet Onsdag kl. 20:17 Frå håpe på at sjokoladen er like sprø som en typisk toppdekselpakning på en 15 år gammel BMW med bensinmotor! Marius2002 og ///M-ini95 reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet Onsdag kl. 20:20 Skrevet Onsdag kl. 20:20 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg trodde det var som på E39, noe som ville vært enkelt. Men da blir det fort mer styr ja, gidder ikke å lime å styre. Ja med de er ofte like dårlige som de jeg skal bytte ut 😂 LED stripa virker ikke og folk selger deg lykter som de bare har polert opp igjen. Sykt mye overprisa søppel blant selgere av E60/61 deler, og sykt mye useriøse guttunger som hverken følger opp eller svarer. Kjenner jeg er for gammel til å holde på med sånt fjas nå 😅 Er det kun slitt glass så leverer du de til lakkering så blir de som nye, da blir det som å få ny bil Ron Jeremy reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 21:51 Skrevet Onsdag kl. 21:51 1 time siden, ///M-ini95 skrev: Det er rart hva man finner når man reiser langt nok ut av Norge 😅 Kanskje noe man kan vinne ved å kjøpe isen?
///M-ini95 Skrevet Onsdag kl. 22:19 Skrevet Onsdag kl. 22:19 25 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Kanskje noe man kan vinne ved å kjøpe isen? Tipper det Slik jeg tolker emballasjen, så er det trolig en kode på selve pinnen som avgjør om man har vunnet noe eller ikke 🤷♂️ Fredrik 90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå