Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, GtiGtr skrev:

Krakòw,

Eg og fruen flyr til Krakòw om et par veker for en langhelg, nokon som har tips til ting å få med seg der? :D

Kan du smugle tilbake noe keramiske skiver til meg så jeg slipper mva? Hilsen frustrert Porsche eier. Sponser en god middag til deg og fruen 

Skrevet (endret)
2 timer siden, GtiGtr skrev:

Krakòw,

Eg og fruen flyr til Krakòw om et par veker for en langhelg, nokon som har tips til ting å få med seg der? :D

en tur i saltgruva er absolutt å anbefale, man trenger ikke å ha sære interesser for at det skal være verdt turen. kan ikke beskrives, må oppleves.

ellers er det jo å spise mest mulig god mat å drikke mest mulig godt øl(tyskie)

Endret av Ingvaldsen
Skrevet
28 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

en tur i saltgruva er absolutt å anbefale, man trenger ikke å ha sære interesser for at det skal være verdt turen. kan ikke beskrives, må oppleves.

ellers er det jo å spise mest mulig god mat å drikke mest mulig godt øl(tyskie)

Såg litt på den, måtte du ha med guide, eller kan en trakke rundt sjølv? Hater å være låst til guida opplegg :D Fruen har sikkert 10-15 restauranter på blokka allerede, så tipper vi skal få i oss nok mat og drikke  😛 

Skrevet
1 minutt siden, GtiGtr skrev:

Såg litt på den, måtte du ha med guide, eller kan en trakke rundt sjølv? Hater å være låst til guida opplegg :D Fruen har sikkert 10-15 restauranter på blokka allerede, så tipper vi skal få i oss nok mat og drikke  😛 

det har lagt opp som ei rute ilag med guide, ganske fritt men du må følge ei oppsatt rute.

Skrevet

Kjapt E60/61 spørsmål

Skal bytte begge frontlyktene på 545en, har kjøpt nye brukte på finn og oppdager at den ene lampa jeg har kjøpt er Dynamisk Xenon. Jeg har kun vanlig Xenon på min, så spørsmålet er om det går å bytte ut innmaten? Er jo kun selve "lampehuset" som er stygt på min bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...