Kvasi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden sveigis, Saltkjelen, Lars89 og 1 annen reagerte på dette 4
Lars89 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) @Kvasi Hvordan er det å kjøre med det rattet? Endret 22 timer siden av Lars89
Kvasi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 2 minutter siden, Lars89 skrev: @Kvasi Hvordan er det å kjøre med det rattet? Helt ok egentlig, og det må være såpass stort pga ingen servo. Passer til resten av opplevelsen. Men det blir langt rattutslag for å kjempe med dødgangen 🙂
Daniel. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, E.C. skrev: Var vel han som hadde spennende krav til bil som skulle anskaffes og ønsket at den ble kjørt bort til han på sørlandet. Måtte være sort E36 316-318i sedan som helst skulle stå rett borti gata og IKKE være eid/kjørt av jenter eller noe i den duren 😂 1 time siden, Haug530D skrev: Er det samme person som er med i ørten grupper på Facebook og spør sånne spørsmål man ikke skulle tro var sanne? sist jeg så han tror jeg det var i en Biltema gruppe Ja, og han er utestengt fra de flere av de og poster nå med en annen bruker med annet navn Espen.st, sveigis, mathiseeen og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 56 minutter siden, Lars89 skrev: Ser jo ikke godt ut å holde i engang? 🤔 Var mye ville lastebilbygg på OMS i år også 😄 Mye tøft @Lars89 . Jeg er jo glad i tyngre kjøretøy og var ikke måte på hvor mye fint der var der inne .(Fikk masse bilder osv derifra) Den nederste Scaniaen er det den svenskbygde til Svempa?😊 Han er jo viden kjent for masse Scaniabygg oppigjennom . Saltkjelen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 29 minutter siden, Daniel. skrev: Måtte være sort E36 316-318i sedan som helst skulle stå rett borti gata og IKKE være eid/kjørt av jenter eller noe i den duren 😂 Ja, og han er utestengt fra de flere av de og poster nå med en annen bruker med annet navn Han er jo medlem i en sånn karroseriarbeid gruppe og på FB😂 Milde himmel for et mas og leven 😂😂😂 Kanaler og reklamasjon på e36en .. E.C. og Daniel. reagerte på dette 2
Lars89 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden @sveigis Stemmer! 1000hk sveigis og liffi reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) 38 minutter siden, sveigis skrev: Han er jo medlem i en sånn karroseriarbeid gruppe og på FB😂 Milde himmel for et mas og leven 😂😂😂 Kanaler og reklamasjon på e36en .. Tviler ikke et sekund på det 😂 Var ikke måte på hva han kunne finne på å si eller spørre om. Tror han ville gå til sak mot Biltema for et eller annet tull en gang også 😂 Endret 21 timer siden av Daniel. sveigis reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Her må en eller annen linke til en aktuell diskusjon der vedkommende er med. Spør for en venn. Snagg30, sveigis, ahj og 5 andre reagerte på dette 1 1 6
Espen.st Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Her må en eller annen linke til en aktuell diskusjon der vedkommende er med. Spør for en venn. har brukt den siste timen på å finne han i gruppene jeg er i 😂 Saltkjelen reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden https://www.youtube.com/watch?v=9l9Q8kCgRSo Er det mulig få noe slikt godkjent? s85 i e30? 😬
Snagg30 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 5 minutter siden, Saltkjelen skrev: Her må en eller annen linke til en aktuell diskusjon der vedkommende er med. Spør for en venn. Jeg vurderer å ordne meg Facebook igjen for første gang på 10 år, Martin vil jeg vite mer om! liffi og sveigis reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Jeg vurderer å ordne meg Facebook igjen for første gang på 10 år, Martin vil jeg vite mer om! Helt ærlig ,Martin var mannen som klarte å teste grenser ,temperament til alle på Face Snagg 😅. Fy flate for en gal type .🥳🥳 Snagg30 reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Enkelte av de 5000000 innleggene hans i BMW E36 Norge passerte jo 100-200 kommentarer 😂 Så ble han utestengt der, så begynte han blant annet i BMW E39 Norge fram til han ble utestengt derfra, og så fant han seg en ny gruppe osv osv... 🤦♂️🤣 Endret 20 timer siden av Daniel. sveigis reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Ah, han Martin. Synes han var et frisk pust. Synes dog synd i de som måtte stå i reklamasjonene. Jeg fant ikke alt av innleggene, men et par. Det har vært ryddet en god del vet jeg, så ganske mange gullkorn er borte. For skikkelige gullkorn, DET var det Endret 13 timer siden av Marius2002 tennbrikket, sveigis, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå