Snagg30 Skrevet August 8 Skrevet August 8 (endret) Ny bil og meg hører aldri sammen. Noen bil kyndige som kan svare meg på hvorfor olje trykket på varm motor ligger på 0.4 bar? Det skal være på 1.4-2.0 på varm motor. Er det lagerklaring som har tatt tidlig sesong slutt? Om noen lurer på å kjøpe Porsche og om PAW er nødvendig så vil jeg absolutt si ja. Edit: jeg er selvsagt ikke glad for dette, det er sarkasme i lange baner med smile emojie. Endret August 8 av Snagg30 Werther, Orjan, Eystein Ose og 10 andre reagerte på dette 2 2 2 7
Snagg30 Skrevet August 8 Skrevet August 8 (endret) Bare glem forrige innlegg! Motor havarerte nå.. god helg Endret August 8 av Snagg30 Ron Jeremy, *MrB*, GtiGtr og 13 andre reagerte på dette 3 13
316 Skrevet August 8 Skrevet August 8 2 minutter siden, Snagg30 skrev: Bare glem forrige innlegg! Motor havarerte nå god helg Oh no 😥😥
Fredrik 90 Skrevet August 8 Skrevet August 8 23 minutter siden, Snagg30 skrev: Bare glem forrige innlegg! Motor havarerte nå god helg Da får du ny, så slipper du å tenke på hva tidligere eiere kan ha utsatt motoren for Vinn vinn!
Snagg30 Skrevet August 8 Skrevet August 8 (endret) 37 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Da får du ny, så slipper du å tenke på hva tidligere eiere kan ha utsatt motoren for Vinn vinn! Blir motor nr 3 dette, gått 44.000km - ikke bra! Langt under forventning. Men som du sier så får jeg nyeste H motor og kan begynne på blanke ark. Men kjipt etter 5 dagers eie og snart siste banekjøring for sesongen får trøste meg med å spare km og bensin penger. Endret August 8 av Snagg30 Ampera, ahj og fupsaker reagerte på dette 3
GtiGtr Skrevet August 8 Skrevet August 8 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Blir motor nr 3 dette, gått 44.000km - ikke bra! Langt under forventning. Men som du sier så får jeg nyeste H motor og kan begynne på blanke ark. Men kjipt etter 5 dagers eier og snart siste banekjøring for sesongen får trøste meg med å spare km og bensin penger. Heve kjøpet og kjøpe ny til neste sesong istedet? Verditap + rentekost (om man har lån) over vinteren på en bil du ikkje kan bruke er jo litt kjipt.
Snagg30 Skrevet August 8 Skrevet August 8 4 minutter siden, GtiGtr skrev: Heve kjøpet og kjøpe ny til neste sesong istedet? Verditap + rentekost (om man har lån) over vinteren på en bil du ikkje kan bruke er jo litt kjipt. Nei det er ikke aktuelt, er veldig fornøyd med bilen og den er i meget god tilstand (ironisk å si). Bilen skulle uansett vinter lagres snart så den biten med lån og renter har ikke så mye å si Også får jeg H motor som er den hellige gral å få på disse, det er hell i uhell. Bare litt kjedelig, men heller nå en starten på neste sesong. Dette vil ta en del måneder! Slipper jeg å bruke eget lokale til vinter lagring og Hilsen sunnmøring som prøver å være positiv liffi, Marius2002, Heik80 og 12 andre reagerte på dette 15
GtiGtr Skrevet August 8 Skrevet August 8 6 minutter siden, Snagg30 skrev: Nei det er ikke aktuelt, er veldig fornøyd med bilen og den er i meget god tilstand (ironisk å si). Bilen skulle uansett vinter lagres snart så den biten med lån og renter har ikke så mye å si Også får jeg H motor som er den hellige gral å få på disse, det er hell i uhell. Bare litt kjedelig, men heller nå en starten på neste sesong. Dette vil ta en del måneder! Slipper jeg å bruke eget lokale til vinter lagring og Hilsen sunnmøring som prøver å være positiv Om en snur på det så hadde sikkert bilen vært dyrere i innkjøp om den allerede hadde fått H motor. 🤠 Så du har faktisk spart penger på få motorhavari rett etter kjøp laffe reagerte på dette 1
Tony Soprano Skrevet August 8 Skrevet August 8 8 minutter siden, Snagg30 skrev: Nei det er ikke aktuelt, er veldig fornøyd med bilen og den er i meget god tilstand (ironisk å si). Bilen skulle uansett vinter lagres snart så den biten med lån og renter har ikke så mye å si Også får jeg H motor som er den hellige gral å få på disse, det er hell i uhell. Bare litt kjedelig, men heller nå en starten på neste sesong. Dette vil ta en del måneder! Slipper jeg å bruke eget lokale til vinter lagring og Hilsen sunnmøring som prøver å være positiv Herlig med ny motor ! Hva er kostnaden på en ny H motor inkludert bytte hos Porsche ?
Eystein Ose Skrevet August 8 Skrevet August 8 Jeg har en M20B25 til overs. Kan monteres for deg billig @Snagg30! Orjan, Marius2002, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 1 5
Fredrik 90 Skrevet August 8 Skrevet August 8 1 time siden, Snagg30 skrev: Blir motor nr 3 dette, gått 44.000km - ikke bra! Langt under forventning. Men som du sier så får jeg nyeste H motor og kan begynne på blanke ark. Men kjipt etter 5 dagers eie og snart siste banekjøring for sesongen får trøste meg med å spare km og bensin penger. Wow, såpass! 😳 Vet du noe om hvordan tidligere eiere har brukt bilen? Har kanskje vært mye banekjørt? noe som for så vidt ikke hadde vært unormalt med en GT3. Men jeg tror også mange kun søndagskjører disse bilene og da varer vel motorene lenger. Men nå blir det blanke ark, nå får du selv sjansen til å kjøre inn motoren riktig. Det har man jo aldri noen garanti for at er gjort med bruktbiler.
Snagg30 Skrevet August 8 Skrevet August 8 @GtiGtr Ja det er ingen ulempe dette sann sett! @Tony Soprano har ikke peiling, men utifra prisene ellers hos den gjengen så er det nok en heftig sum. @Fredrik 90 bilen har kjørt 64.000km mente jeg, fikk ny motor i 2019 på 20.000km ca. Bilen har vært banekjørt en god del men de skal jo tåle dette Ja det er ikke noe ulempe sann sett, bare kjedelig start. fupsaker reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet August 8 Skrevet August 8 @Snagg30 vel, du skulle tatt imot vervelinken til Tesla i fjor, så hadde du sluppet dette 🤷♂️ Synes ikke synd på deg, når du velger mainstream foran å være en pioner. Tenk at du kunne vært helt der framme sammen med Thor Heyerdahl og meg. Hva skal du med lukt av bensin, bråkete lyd og bare plass til to? Det er jo ikke akkurat sunnmørsgener verdig. Nei, bruk vinteren fornuftig, sender deg ny vervelink på PM. Orjan, fupsaker, E.C. og 17 andre reagerte på dette 1 19
liffi Skrevet August 8 Skrevet August 8 @Snagg30 kvalitets biler ( kanskje ikke like "ny" å fin Racerbil men bråker denne også… fupsaker, Marius2002 og Snagg30 reagerte på dette 3
E.C. Skrevet August 8 Skrevet August 8 @Snagg30 Kondolerer med motor, men må si at de som lager feilmeldinger hos Bobla er litt vel optimistiske med "Possible to drive on" med 0,4 bar oljetrykk 🥴 liffi, ahj og fupsaker reagerte på dette 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå