Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Eystein Ose skrev:

Har blitt veldig glad i Koch Chemie sjøl, er stort sett det og Kenotek det går i. Det positive med Koch er at her for man kjøpt det over disk hos den lokale Obs Bygg.

Veldig enig Eystein .

Husker når jeg kjøpte dette første gang (Når jeg holdt på med e30) ,så trodde jeg det var noe oppskrytt juksevann dette KC greiene men der tok man feil gitt .

Topp produkter som leverer varene .

Keno produkter kan jeg ikke svare for da det aldri er testet ,men hører store greier om det og så må vel på plass et produkt av det og .

Som sagt @Marius2002 du har mye å utforske 😅

Skrevet
22 timer siden, Marius2002 skrev:

Har Globex 80 til generell vask, usikker om det er typen med eller uten voks da jeg fikk med en full kanne ved kjøp. Studerte ikke kannen. Men denne var særdeles effektiv for rengjøring.

Globex 80 er satans verk. Hell det i vasken.

Kan ikke fatte hvorfor dette produktet er så populært i bobil- og caravanmiljøet, det spiser dekor, spiser bytul/tetningsmasse og stinker drit.

Skrevet
13 minutter siden, awt skrev:

Globex 80 er satans verk. Hell det i vasken.

Kan ikke fatte hvorfor dette produktet er så populært i bobil- og caravanmiljøet, det spiser dekor, spiser bytul/tetningsmasse og stinker drit.

Hahaha! Jeg hører på dere. Da blir det nok å gå over med Koch Chemie As som jeg gjør på bilen og så en wet coat av noe slag. Men ingen hast. Men synes den Globex 80 tok alt av svartrenner og det lille av grønske som var kommet på pakningene på den da 1 år gamle vogna da 🤔
Max Fritid har opphørssalg så fikk meg en Crespo-stol til nesten halv pris. Har 3 fra før som fulgte vogna, så kan ikke kjøpe noe dårligere, da ender jeg opp med å måtte ta den dårligste/vondeste. Samt kjøpte Dometic verandapåler til forteltet så jeg kan ha vindusduken halvveis opp/ned og en termoduk til taket. Fulgte med vogna et ubrukt Dometic/Kampa Air Ace Pro 400 eller noe slik. Må prøve å fordele kostnadene litt, lenge til sesong enda :lol: 

Skrevet

Har en bekjent som har en 4P henger med alu overflater, som er lakkert. Han brukte Autoglym Caravan & Motorhome Cleaner med stort hell. Men den er ikke så lett å blande ut.

Den tok alt det svarte/stripene umiddelbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...