Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 Noen som har fått Fahrfreude i det siste? Synes det begynner å bli lenge siden sist nå, tror ikke jeg har fått i år i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Jeg fikk for noen uker siden, forøvrig første utgave i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 33 minutter siden, awt skrev: Jeg fikk for noen uker siden, forøvrig første utgave i år... Det var rart, jeg er jo betalende medlem i BMW ccn. Får ta kontakt med dem å høre 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 19, 2017 Share Skrevet Oktober 19, 2017 Noen her inne som driver med kryptovaluta, hvis ja - hvilken har dere mest tro på etter BTC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 19, 2017 Share Skrevet Oktober 19, 2017 59 minutter siden, scoot skrev: Noen her inne som driver med kryptovaluta, hvis ja - hvilken har dere mest tro på etter BTC? Etherium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 19, 2017 Share Skrevet Oktober 19, 2017 Ethereum er jo spådd en lys fremtid, og det er i hovedsak eth/sia jeg miner. Men er også nysgjerrig på dash/zcash/monero, er mye som kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Er så gøy når folk pruter 40-70.000kr på første forsøk... Marius2002, scoot og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Og innbytte. Og delbetaling. I VW Golf. Jeg kan forstå at det finnes et marked for tvilsomme gamle bruktbiler med ut døra-garanti. For den som ønsker å slippe slike ublu forslag til byttehandel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 On 18.10.2017 at 23.46, awt skrev: Jeg fikk for noen uker siden, forøvrig første utgave i år... Synes det var litt spesielt selv, skal vel være fire utgaver eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2017 Er vel det som er tanken, men det er mangen år siden vi fikk det. De siste årene har det vel vært et til to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 5 timer siden, daniel740i skrev: Er så gøy når folk pruter 40-70.000kr på første forsøk... Man vet aldri hvor desperat eller drittlei selgerne er. Dog lønner det seg å prute etter at annonsen har gått ut... Hadde en bil som gikk ut på dato på finn som jeg solgte 30k under annonsert pris til en som sendte mail etter annonsen utløp. En annen tok jeg innbytte i en skikkelig råtten Suzuki Vitara med lekkasje fra radiatoren...Så alt kommer an på hvor eventyrlysten og desperat selgeren er Marius2002 og And-reas reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 21, 2017 Share Skrevet Oktober 21, 2017 Ganske imponerende egentlig. 760Li har en egenvekt på hele 2255 Kg, men V12 motoren på 6592 cm3, 610 HK og 800 Nm gjør vei i vellinga... TRF, Thundercoil, Haug og 4 andre reagerte på dette 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 21, 2017 Share Skrevet Oktober 21, 2017 Er det denne jeg må bruke når bilen har 400hk? Werther og janerik171187 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind.J Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 9 timer siden, Thundercoil skrev: Er det denne jeg må bruke når bilen har 400hk? Hehe, ellers får du ikke alle hestene i luften? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Driver å titter på ny eksos til e46en, har kommet over en god kandidat, men kunne tenkte meg rustfrittstål. Dette ser ut til å være verre enn som sagt å finne. Kunne sikkert ha fått svendsen eksos til å laget noe, men da koster det sikkert noe meget også. Hva ville dere ha brukt som beskyttelse på eksosanlegg som kanskje ikke er belaget på å tåle norsk salting? Hva anbefaler folk her til å behandle metallet før evt montering? http://ulter.com.pl/en/offer/dedicated/bmw/e46-diesel_1999/touring/318d-2-0_85kw/m/469/2521 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå