Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Daniel. skrev:

Når vi først er inne på Mazda, den nye SUVen deres CX-60 kan jo fåes med Mazdas nyutviklede rekkeseksere som finnes i både 3.0l bensin og 3.3l diesel variant, begge mildhybrid.

Hva skal Mazda Norge ta inn?

2.5l rekkefirer plug-in hybrid 🙃

Ja selvsagt kommer ikke den hit, alt av interessante motoriseringer skal bort fra Norge. Men litt gøy er det jo at stadig flere produsenter utvikler rekkeseksere, både Land Rover og Mercedes har jo nå gjort dette 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt gira i går når @Kvasi skrev om ny Mazda 3,3 r6 diesel. Så jeg måtte sjekke en hel del, jeg har nemlig også et generelt positivt inntrykk av mazda.

De er veldig stolte av å ha fått ned komp etc, slik at de kunne kjøre med alu blokk heller enn stål. Men det er altså 17 år siden BMW fikk til dette. Det er også omtrent 17år siden BMW hadde samme effekt i 3,0liter. Jeg hadde håpet at det her var en 3,3l diesel med litt potensiale, men foreløpig ser det ikke veldig lovende ut (da tenker jeg på trimming og eller motorsport, til vanlig bruk er den sikkert fin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, E.C. skrev:

Jeg tror faktisk ikke noe på at det finnes noen som er så blåst at de betaler 25k for en 500-lapp med brettemerker som gikk ut av ordinært omløp for under 3 år siden. 

Altså nå var ikke jeg selger, jeg bare videreformidlet det jeg observerte

Men å betale 25K for en ikke-ennå-så-verdifull 500-lapp er vel litt i overkant ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, E.C. skrev:

Jeg tror dog ikke at noen har betalt 25k, selv om det var oppgitt pris. Det blir som i Pawn Stars der noen tror at de får 25k og som på slutten av dagen er happy med å få 550 spenn og slippe å veksle inn hos Norges Bank.

Nei jeg tror heller ikke at noen dukket opp og sa noe slikt som "Hei, er det du som selger en 500-lapp? Her har du 50stk nye 500-lapper så tar jeg med meg den gamle.. mmm'kay?"

Det er nok som du sier, men samtidig blir det jo bare spekulasjoner.. Mye pga ofte når man priser noe høyt slik så ender man opp med å "prise det ut av markedet" og ingen tar kontakt

Men når det er sagt så har vi jo disse klassiske "lowballers" som tar kontakt og kommer med bud langt under summen man ønsker, mens de krysser fingrene og venter på svar (ikke kritikk av dem), og noen ganger får vel de også tilslag.. Mulig dette var et av de tilfellene

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, E.C. skrev:

Noen som skal til Vålerbanen i helga? Lurer på å ta en dagstur på søndag for å glane litt.

Selvfølgelig, hotell fra fredag til søndag. Det pleier å være mest og se på på lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal visst auksjoneres bort en 850ci og mye annet tøft på 13 Truck festival nå til helga uten noen reservasjoner, noen som skal ta sjansen på 8-serien?

time seinere edit: 

Jeg vart litt usikker på om 850CI'n blir auksjonert likevel 🤔 Sjekka arrangement siden på facebook og den var ikke på noen bilder eller i en av de uke gamle listene som var lagt ut, men har spurt etter oppdatert auksjonsliste så da finner jeg ut av det i løpet av morgendagen kanskje.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Vegard_ skrev:

Det skal visst auksjoneres bort en 850ci og mye annet tøft på 13 Truck festival nå til helga uten noen reservasjoner, noen som skal ta sjansen på 8-serien?

850ci som i E31? Med manuelt gir?

Link?

Jeg har ikke råd men artig å se likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, GreenE36Cab said:

850ci som i E31? Med manuelt gir?

Link?

Jeg har ikke råd men artig å se likevel :)

Bak betalingsmur på GD desverre, men ja E31. Manuell eller ikke veit jeg ikke faktisk

https://www.gd.no/arild-har-samlet-biler-siden-han-var-17-ar-na-blir-det-auksjon-pa-alt/s/5-18-1612169

Jeg har i hvertfall ikke råd selv, men jeg tar nok turen for å se hva den går for. Hadde vært interessant å se om det var noen lokale eller ikke som tar den :P

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW F25. Jeg tenker å kjøpe bil med litt bakkeklaring om ikke så lenge og har vært litt låst på E70 men så dukket det opp en ganske grom X3. De har alltid vært under radaren føler jeg så jeg vet ca ingenting om de, er det nå drit eller er det faktisk bra biler som får lite oppmersomhet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...