Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, ahj skrev:

At det gjør vondt når nålen penetrerer huden 👀

Det gjorde faktisk mer vondt da jeg tok dose to kontra første gangen 😬

Ettersom jeg hater nåler og sprøyter så ble det med kun to vaksiner, innen jeg fikk tilbud om å ta tredje så kunne jeg fritt reise til Tyskland igjen :) For min del så var Coronapass og mulighet for utenlandsreise eneste motivasjon for å ta de fordømte stikka. Vi har vel hatt corona hele gjengen uansett om vi er vaksinerte eller ikke..

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det litt artig at beskrivelsen «sauene» ofte brukes av folk i diverse miljøer for å beskrive «mainstream»-befolkningen, altså de som tar vaksiner, tror på dokumentert forskning osv.

Men det å tro på at vaksiner inneholder nanoboter, at kondens etter fly egentlig er kjemikalier for å kontrollere vær/mennesker, at jorden er flat osv., det gjør de gjerne - fordi en eller annen blogger, en avskiltet lege eller noen andre skrullinger sier det. Snakk om å bli gjetet. 

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sluquet skrev:

Finner det litt artig at beskrivelsen «sauene» ofte brukes av folk i diverse miljøer for å beskrive «mainstream»-befolkningen, altså de som tar vaksiner, tror på dokumentert forskning osv.

Men det å tro på at vaksiner inneholder nanoboter, at kondens etter fly egentlig er kjemikalier for å kontrollere vær/mennesker, at jorden er flat osv., det gjør de gjerne - fordi en eller annen blogger, en avskiltet lege eller noen andre skrullinger sier det. Snakk om å bli gjetet. 

... og hvilken vaksine tok du? 🤫 Du var sikkert stolt som en hane, siden Erna hadde sagt at det var borgerplikt å ta den.

Skjønner ikke hvorfor du drar inn flat earth osv., men men..

Bivirkningene er også godt dokumentert (les deg opp) av konsernene selv. De prøvde å holde det skjult, men det begynner å komme ut nå (fra Pfizer f. eks).

.

.

Jeg ELSKER det! Noen sauer på den ene siden, og en løve på den andre. Akkurat sånn jeg liker det!

Jeg tror dere blir ydmyke når dere får problemer med hjerte eller blodpropp o.l (vanlige bivirkninger av vaksinen). Ikke tren for hardt da! ☠️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Du vet at foliehatten ikke skal dekke ansiktet sant? Tror du har oksygenmangel

Hvilken vaksine tok sau #4??? 🤔

Oksygenmangel er det strengt tak sauene som fikk... når de hadde på seg maskene 🐑😷

Endret av KSG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig deodorant (aluminium og andre farlige stoffer går inn via. huden. Linkes med brystkreft hos damer). Bruk heller sånn med naturlige ingredienser.

Fake sukker (ikke drikk sukkerfri brus, energidrikke etc.). Kjøp brus med sukker. Mye cider og energidrikk kommer dessverre som sukkerfri.

 

BMW er best, de kan du trygt (rå)kjøre 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, KSG skrev:

Jeg tror dere blir ydmyke når dere får problemer med hjerte eller blodpropp o.l (vanlige bivirkninger av vaksinen). Ikke tren for hardt da! ☠️

Merkelig... De aller fleste jeg kjenner tok vaksinen, og de lever i beste velgående! Mange av de trener hardt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tambur4 skrev:

Merkelig... De aller fleste jeg kjenner tok vaksinen, og de lever i beste velgående! Mange av de trener hardt også!

Ekspertene som advarte mot vaksinen, sa det kom til å ta 3-5 år før bivirkningene kommer fram.

De sa også at blodpropp kommer til å være en av bivirkningene, og de fikk rett!! 😇

Og jeg tror det er fornuftig å høre på dem som fikk rett (og ja, man trenger ydmykhet for å klare å snu).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...