Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Noen andre på østlandet som har sitti godt i køen idag? 😑

Forøvrig fortsatt utrolig fornøyd CV7 dekkene :)

 

Noen andre med BMW som har ikke har sittet så godt ser jeg på VG. Riktignok med sommerdekk 😳

IMG_2486.thumb.jpeg.de3a09ffc9f81b4c2c10d2d1cadf1d5c.jpeg
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kEgL4k/gult-farevarsel-for-snoe-paa-oestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Noen andre med BMW som har ikke har sittet så godt ser jeg på VG. Riktignok med sommerdekk 😳

IMG_2486.thumb.jpeg.de3a09ffc9f81b4c2c10d2d1cadf1d5c.jpeg
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kEgL4k/gult-farevarsel-for-snoe-paa-oestlandet

Interessant Skademelding man må skrive, mistet førerkort pga av sommerdekk og bilen kondemnert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E.C. skrev:

1877395319_Screenshot_20231030_095810_SamsungInternet.thumb.jpg.42cd6709d884e59100d93d9eb377af83.jpg

Er man egentlig skodd for vinter om man blir knocka ut etter at 4-5 cm snø har landet ved sesongens første snøfall?

Jeg brukte 2t på å komme meg til bhg og jobb pga akkurat det her... Valgte vel 4 forskjellige ruter rundt Alnabru, og stod fast uansett. Disse leddbussene fungerer virkelig ikke på vinteren. Makan til kaos de har laget i trafikken idag (også de med sommerdekk)...

Nesten flaut at det skal så lite snø til for å vende en hel by på hodet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30

Dere må jo ha litt finvær dere også :) Dere har jo høst hele sommeren så det at dere får litt sol nå må dere bare nyte. 

Ellers når det gjelder snøkaoset så er det ikke så ille her på palmekysten, slaps på veien var det men ingen busser på tvers her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ///M-ini95 skrev:

Jeg brukte 2t på å komme meg til bhg og jobb pga akkurat det her... Valgte vel 4 forskjellige ruter rundt Alnabru, og stod fast uansett. Disse leddbussene fungerer virkelig ikke på vinteren. Makan til kaos de har laget i trafikken idag (også de med sommerdekk)...

Nesten flaut at det skal så lite snø til for å vende en hel by på hodet. 

 

Ja, det er lett (og gøy) å håne "søringan" når det kommer litt snø, men i realiteten så bor det jo mange ganger flere mennesker der. Kollektiven er mye mer utbredt og det er ganske mange flere pendlere. Er det en og annen idiot der som legger ut på sommerdekk i dette føre så er det potensielt mye større fare for hick-ups enn om en gjør det samme her oppe. Det er 24 ganger mer innbyggere i Oslo enn i byen min, det vil jo og si det i teorien er 24 ganger mer idioter bak rattet + pendlere. Så er det en som kødder til her og vi er 20 som venter i kø, så er det 480 der i teorien om vi ser lett på det.

Ja, sommerdekk på snø er idioti.


IMG_2487.thumb.jpeg.0ef4da8ecfdfa848072fd178033154bd.jpeg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...