Saltkjelen Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Hvis du er ute etter klassisk look, ville jeg nok etterstrebet å finne noen Alpina-felger. Dette er stort sett alltid en innertier på en 7er. E.C., m-blå og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 13, 2022 Forfatter Share Skrevet November 13, 2022 Er dessverre lite og finne på 5x112... Sitter med lagret søk på finn etter noe int.. Sommerhjula er dog for salg om noen ønsker Oem+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Style 629? 😅 E.C., fupsaker, awt og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Vet av et nytt slikt sett med dekk, 21" til G11. Sjefen skulle ha på sin, men endte med å bytte inn 7-ern etter et par mnd.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 12 timer siden, Skulebollen skrev: Er dessverre lite og finne på 5x112... Sitter med lagret søk på finn etter noe int.. Sommerhjula er dog for salg om noen ønsker Oem+ Hva slags sommerhjul har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 13, 2022 Forfatter Share Skrevet November 13, 2022 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Hva slags sommerhjul har du? Disse vil kle en i4 godt 😏 16 timer siden, Daniel. skrev: Style 629? 😅 Ikke dumme disse kanskje 🤔 men må klare og finne taki ett sett også da😅 ønsker også hovedsakelig ensfarget felger, i noe sølvaktig. Gjerne brushed Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 13, 2022 Forfatter Share Skrevet November 13, 2022 6 timer siden, Kolstad Jr. skrev: Vet av et nytt slikt sett med dekk, 21" til G11. Sjefen skulle ha på sin, men endte med å bytte inn 7-ern etter et par mnd.😅 Har du flere bilder/info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 (endret) 3 timer siden, Skulebollen skrev: Har du flere bilder/info https://www.daehler-tuning.com/product/complete-forged-wheel-and-tire-set-bmw-7-series-sedan-g11-g12/ Over her er samme hjulene, bare i 22". Kan selvsagt undersøke om de fremdeles er tilgjengelige, hvis du ønsker det. Bildet under her er vel 21". Endret November 13, 2022 av Kolstad Jr. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 14, 2022 Share Skrevet November 14, 2022 Bare å finne fram skrujernet fupsaker, Saltkjelen, flobben og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2022 Share Skrevet November 14, 2022 Stemmer også for en LCI-konvertering. BMW har vært smarte hva gjelder bagasjelokket på E65, F01 og G11 - der halve bakluken enkelt kan byttes for LCI og/eller US/EURO konvertering. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 14, 2022 Forfatter Share Skrevet November 14, 2022 (endret) Minnes for ett par år siden når facelift av g11 kom. Var endel hyling ang. Grillen da gitt😅 Jeg mener personlig fortsatt at den er overkill og usmaklig den dag i dag.. Så det vil nok aldri bli ett tema nei 😉 Ikke synes jeg bakenden er stort bedre heller.. Synes også instrument cluster er penere på min enn på lci. Eneste jeg kunne tenkt meg var litt mer up2date infotainment.. merkes at idrive 5(6) er gammelt.. Smått krise at det er umulig og få Spotify i bilen Skal jeg ha stor grill blir det x7, den kler det faktisk 😁 Endret November 14, 2022 av Skulebollen laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet November 14, 2022 Share Skrevet November 14, 2022 lci alpina front er milevis penere en både vanlig msport pre/post lci Skulebollen, Reef89 og Saltkjelen reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 20, 2022 Forfatter Share Skrevet November 20, 2022 Da er bilen montert sammen igjen med ny chrome og nylakkert fremskjerm og gitter. Kom seg betraktelig 🥰 Har også polert hele bilen og prøvd coating for første gang. Dette gikk forholdsvis greit og legge syns jeg. Var stresset over at produkt skulle ligge igjen, men var ikke stort verre enn og legge voks. Foruten at det var en del mer jobb. ( 2 lag, + ett "toppstrøk" ) Etter ett par dager herding i garasjen bar det rett på campingtur. Første turen med 7er som trekkbil, fungerer ypperlig til det! Er ikke mye man merker til 2 tonn på slep 😎 Eneste som er fryktelig irriterende er at hengerfeste står ca 2cm fra bakfanger. Så der er fint lite og gå på ved påkobling av vogn, + at hengerkontakten står oppå hengerfeste, så fryktelig knotete om man er redd for og touche borti lakken Er egentlig fornøyd med designet på vinterhjula, men på bilder blir dem aldri pene😅 Ampera, mslello, BimmerFan! og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 20, 2022 Share Skrevet November 20, 2022 Får du klistret på noe fancy beskyttelsesfolie/wrap der hengerfestet kobles på kanskje? Finnes sånne som "fikser seg selv" og der ripene går vekk når man kjører varmepistol mot de. Normalt veldig dyrt for en hel bil, men kanskje verdt prisen om man bare tar det på et utsatt område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 21, 2022 Share Skrevet November 21, 2022 Det der er en svær ekvipasje du har er @Skulebollen.😊😊 Hvor mange meter snakker vi om her ? Bilen ser makeløs lekker ut der den står nyshinet og fin . Det å reise på tur med en svær 7 serie må jo være noe av det beste som finnes 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå