Hpi Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 (endret) Hei, Har da kjøpt meg en F01 750i Xdrive Lci. Har hatt lyst på en 7 serie ei stund og når jeg prøvekjørte så var det ingen vei tilbake. Denne gangen ble det bensinmotor. Disse har N63tu motoren. Dette er en 4.4L V8 med twinturbo. Bilen er kjørt 76000km. Etter råd fra Saltkjelen så jakta jeg etter en bil med en del utstyr, bl.a så har denne Bang og Olufsen anlegget. Den har også brunt interiør for igjen Saltkjelen "alt må ikke være svart". Det er helt sant Har foreløpig bare bilder fra Finn, får bilen om ei god uke for den skal klargjøres og så skal det monteres hengerfeste før jeg får den. Type 750I XDRIVE (EUR) E series F01 (MUE) Series 7 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N63T Displacement 4.40 Power 330 Drive ALLR Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/D5 SATB HELL (LCD5) S1CA Selection of COP relevant vehicles S230 Extra package, EU-specific S2FP BMW LA wheel, V Spoke 426 S2VB Tire pressure display S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S358 Climate comfort windscreen S3AG Reversing camera S403 Glass roof, electrical S415 Sun-blind, rear S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S453 Climate-controlled seats, front Vehicle options S455 Active seat for driver and passenger S456 Comfort seat with memory S464 Ski bag S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S496 Seat heating, rear S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U1 Ceramic appliques for controls S4UR Ambient interior lighting S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S5AC High-beam assistant S5AE High speed brake system S5AG Lane-change warning S5AT Driving Assistant Plus Vehicle options S5DL Surround View S601 TV function S609 Navigation system Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6F2 Bang&Olufsen High End Surround Sound S6NF Music interface for Smartphone S6NL Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NR Apps Vehicle options S710 M leather steering wheel S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7R7 Innovation package S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S879 On-board vehicle literature German S8KA Dummy-SALAPA S8SC Telematics access request,country-spec. S8TH Road sign detection P9BD Business Package SXE8 Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S423 Floor mats, velours S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Endret Juli 17, 2017 av Hpi ///M-ini95, gallay, e39-e60 og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Rett og slett en rålekker bil. Eirik. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Flott bil, og nydelig interiør! Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Magisk👍 Bare å hive seg av gårde på bilferie nå☺️ Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Kjøpe slike biler med svart interiør burde ikke vert lov Skal du beholde e39n som morrobil nummer 2 da eller? Har jo vert gøy å følge den også. Hpi og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Flott bil, og deilig motor! B&O er virkelig en innertier. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Gratulerer med fin bil Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Lekkert! 👍 Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Gratulerer med råflott bil! Brunt interiør i svart bil er aldri feil. Kjekt med bensin V8 Håper du er heldig med motoren. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Gratulerer med knallfin bil og skikkelig motor ☺ Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Gratulerer med sikkelig grom bil Tommel opp for motorvalg, det går an å velge noe annet enn 730d eller 740d som "alle" har. Jeg synes interiøret og fargekombinasjonene er flott, merker jeg må ha noe litt spenstigere neste gang jeg også 😉 Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 17, 2017 Share Skrevet Juli 17, 2017 Fy Flaaaaaaate for ei vogn ! Gratulerer 🙌 Dette er selve oppskriften for "Freude" 👏 Er selv på 7er jakt....må bare selge ett produkt fra Stuttgart som ble kjøpt i ett svakt øyeblikk 😉 Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2017 (endret) 19 timer siden, hsd skrev: Kjøpe slike biler med svart interiør burde ikke vert lov Skal du beholde e39n som morrobil nummer 2 da eller? Har jo vert gøy å følge den også. Skulle gjerne hatt begge bilene men den blir nok solgt. Det er alltid en viss fare for at den ene står seg i hjel når en har 2 biler. Får håpe den havner hos noen som verdsetter oppgraderingene jeg har gjort på motor og gear og steller fint med den 17 timer siden, DanielStance skrev: Gratulerer med råflott bil! Brunt interiør i svart bil er aldri feil. Kjekt med bensin V8 Håper du er heldig med motoren. Takk for det, Ja jeg liker fargekomboen bedre og bedre men det er ikke lenge siden jeg ville tenkt at det kun er svart som duger Ja jeg har sittet endel timer på amerikanske forum og leste om den første N63 motoren. Det er jo mye av den der borte både i 550, 650, 750 og diverse X modeller. Jeg er godt kjent med de feilene den har/ har hatt. Bmw gjorde en tilbakekalling på disse motorene med en såkalt customer care pack hvor de gjorde til dels store utbedringer på den og i noen tilfeller bytta de motor hvis oljeforbruk var veldig høyt. Jeg er fremdeles litt usikker på hvor stort dette problemet var, vanskelig å vite omfanget ut ifra postinger på forum. Masse folk der som skriver at de aldri har hatt noen problemer. De gjorde uansett en god del forandringer på N63tu som står i Lci modellene. Så lenge aksjonene/tilbakekallingene er utført så er jeg ikke bekymra for det. Tror heller ikke N63tu har hatt noen aksjoner fra Bmw. 16 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med sikkelig grom bil Tommel opp for motorvalg, det går an å velge noe annet enn 730d eller 740d som "alle" har. Jeg synes interiøret og fargekombinasjonene er flott, merker jeg må ha noe litt spenstigere neste gang jeg også 😉 Takk, ja selv om jeg er glad i m57/n57 motoren så frista det med bensin denne gangen. Jeg har selv vært rimelig immun mot annet enn svart men begynte å komme på gli da jeg så bilder av interiøret i Saltkjelens bil. Utfordringen min blir å holde det rent og pent både utenpå og inni. Jeg følger med i din tråd og snapper produkter du bruker både utenpå og inni. Jeg er nok ikke et slikt petimeter som deg men skulle ønske jeg var det og alltid hadde blank nyvasket bil slik du har Jeg er god på reperasjoner og vedlikehold men kanskje gleden med bilpleie også kommer med ny bil. Jeg har uansett ikke noe valg nå 15 timer siden, Tony Soprano skrev: Fy Flaaaaaaate for ei vogn ! Gratulerer 🙌 Dette er selve oppskriften for "Freude" 👏 Er selv på 7er jakt....må bare selge ett produkt fra Stuttgart som ble kjøpt i ett svakt øyeblikk 😉 Takk for det, Ja jeg fikk en halvtime rundt Stavangertraktene i dag og kjøregleden var stor ja Endret Juli 18, 2017 av Hpi ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juli 18, 2017 Share Skrevet Juli 18, 2017 Gratulerer! Skikkelig direktørvogn det der Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 18, 2017 Share Skrevet Juli 18, 2017 Gratulerer med en herlig vogn da Im a bit jealous, for å si det sånn Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå