sluquet Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 (endret) Da var tiden kommet og M2 står i garasjen. Bestilte i februar og fikk bilen levert i går, kan trygt si at overgangen fra 1996 Audi A4 som jeg har lånt mens jeg har ventet er enorm. Fargen er mineral gray metallic, synes det er en fin forandring fra de tre siste BMW-ene mine som alle var black sapphire. 18" M4-hjul som vinterdekk. Blir far snart så har valgt en perfekt familiebil (fruen er litt uenig). Ikke så mye planer for bilen annet enn å levere den på lakkbehandling / beskyttelse neste helg, og kjøre pent under innkjøringsfasen. Satser på å ha kjørt de 2000 km den skal kjøres inn før vinterdekkene kommer på. Utdrag fra utstyrslisten: M Performance grill M Performance sidedeksler S248ASteering wheel heater S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S302AAlarm system S322AComfort access S3AGAReversing camera S420ASun protection glazing S430AInterior/outside mirror with auto dip S431AInterior mirror with automatic-dip S459ASeat adjuster, electric, with memory S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S507APark Distance Control (PDC), rear S521ARain sensor S544ACruise control with brake function S552AAdaptive LED headlight S563ALight package S5ACAHigh-beam assistant S5ASADriving Assistant S609ANavigation system Professional S674AHi-Fi System Harman Kardon S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line Litt mobilbilder: Endret April 13, 2018 av sluquet BimmerFan!, Ron Jeremy, macrorain og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Nydelig fargevalg! Gratulerer med rå bil! sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 (endret) Familiebil etter min smak. Gratulerer med grombil! M2 tråd er det mangel på så bra du startet en. Endret September 28, 2017 av bimmerR sluquet, Peak, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Det var en passende familiebil! Helt etter min smak også skikkelig fin farge! sluquet og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Gratulerer med rå bil. Og for å ikke snakke om den råeste motorlyden fra BMW noen gang. sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 kjempe flott bil du har fått deg. Gratulerer sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Gratulerer med en av mine absolutte drømmebiler sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Gratulerer så mye! Det er lite som kan sammenlignes med å hente en ny M-bil jeg hadde tenkte å kjøpe M2 selv, men pga usikker ventetid ble det heller M3. Må si at LCI-lyktene er fantastiske. BMW har virkelig fått dreisen på frontlyktene! fupsaker og sluquet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Grattis med en herlig bil! sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Gratulerer med RÅ bil 😉 Så utrolig tøff ut i den fargen sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Nydelig bil ja sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Gratulerer så mye med super bil 😀 Det finnes ikke en bil som hylles mer av motorpressen enn M2, rett og slett en rå bil. sluquet og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Grattis med fet bil! M2 (og 1M) står helt klart på ønskelista sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Herlig bil, gratulerer så mye! 🤙🏽 sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 28, 2017 Share Skrevet September 28, 2017 Disse er fete og får mye skryt! Gratulerer så mye!!!! sluquet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå