Marius2002 Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Innertier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Gratulerer, ser meget bra ut. Gikk du opp i dekkbredde bak til 285? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2019 3 timer siden, Marius2002 skrev: Innertier Mange takk @Marius2002. Jo mer jeg ser på bildene jo mer liker jeg dette. 2 timer siden, cityhopper skrev: Gratulerer, ser meget bra ut. Gikk du opp i dekkbredde bak til 285? Takk @cityhopper. Nei, beholdt 275. Alle dekk måler omtrent likt. Fikk tilsendt to nye bakdekk. Marius2002 og cityhopper reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2019 4 timer siden, Walkabout skrev: Det der ble veldig bra! Felgene satt som et skudd Takk @Walkabout! Ja, syns det blev pent selv. 3 timer siden, Vingerei skrev: Ohh det var lekkert hvor kjøpte du de hen? Har lyst på samme Takk for det, @Vingerei. Kjøpte dem hos GS. Selges hos alle dem som selger BMW orginal deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2019 På 16.2.2019 den 20.35, papertiger skrev: Det ble veldig bra! Likte ikke disse felgene når jeg så de på M550 og M135i første gang, men nå synes jeg de er noen av de fineste felgene en får til F11. @papertiger mange takk! Brukte lang tid på å bestemme meg for å bruke såpass mye penger. Tråla eBay og Finn. Men endte opp med et nytt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2019 Ny grill mottatt å montert. Hva meget pen denne syns jeg. Litt mørke bilder. Ta litt bedre en annen dag:) Walkabout, Saltkjelen, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 19, 2019 Share Skrevet Februar 19, 2019 Meget stilrent hele bilen skjeldent bruker jeg frasen "akkurat som om jeg skulle gjort det selv" felgene, skvettlapper, m5 grill svart med krom ring osv er nøyaktig hvordan min f11 ville sett ut også Bilen ser eksklusiv ut. For mange råner til bmwene med kantfelger, vals, senk dekkstrekk, lepper og det som hører til. Så fortsett med den stilen du kjører her Saltkjelen og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 19, 2019 Share Skrevet Februar 19, 2019 Kanonbra dette, keep it up! Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2019 (endret) 18 timer siden, Evopower skrev: Meget stilrent hele bilen skjeldent bruker jeg frasen "akkurat som om jeg skulle gjort det selv" felgene, skvettlapper, m5 grill svart med krom ring osv er nøyaktig hvordan min f11 ville sett ut også Bilen ser eksklusiv ut. For mange råner til bmwene med kantfelger, vals, senk dekkstrekk, lepper og det som hører til. Så fortsett med den stilen du kjører her Den tilbakemeldingen varmet @Evopower takk skal du ha. Jeg må innrømme at jeg og liker å prøve forskjellige ting. Men merker til eldre jeg har blitt jo mer setter jeg pris på det orginale og stilrene:) 16 timer siden, papertiger skrev: Kanonbra dette, keep it up! Mange takk @papertiger Endret Februar 20, 2019 av Chris A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Februar 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2019 Litt nye bilder i dagslys:) Fahad, Marius2002, ahj og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Flott bil! Kan jeg spørre hvor du kjøpte grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 På 5.4.2019 den 12.52, KireS skrev: Flott bil! Kan jeg spørre hvor du kjøpte grillen? Denne blev kjøpt på eBay. Meget fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 (endret) Da var jeg tatt vårpuss. Bilen blev behandlet med TLD the last CUT så blev det lagt på kamikaze myabi coating. Spent på denne coatingen, første gang jeg har lagt det. Så langt ser det veldig bra bra ut. Meget bra glans. Bilen har forøvrig fått full service med kjøretøykontroll nylig. Full koding blev også utført. Har til tider merket en svak eksosluft i bilen. Merket det spesielt når jeg slapp gasspedalen. Hadde den inn og sjekka det. Konstatert feil med EGR kjøler, lite hull i en belg. Så hele kjøleren skal skiftes ganske snart. Siste bilde viser nye generasjon G30 ilag med min F11. Dette er en 530e hybrid. Endret April 7, 2019 av Chris A Endret tekst. papertiger, larserso, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 Hpi, Saltkjelen, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Ryddig og lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå