magneten Skrevet Juli 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2018 33 minutter siden, sluquet skrev: Er det lov å invitere med en kompis som kjører RS4? Jajaja, koslig det! Så kan vi alle peke å le sluquet, Mathiseen, janerik171187 og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2018 Da var bilen hentet fra lakk Looking fantastic! Men mangler litt deler Lakkfolka hadde glemt å lakkere begge speil, begge dørhåndtak, og det ene hjørnet på bakfangeren. Grunnet ferieoverlapp og (garantert) dårlig kommunikasjon fra meg Men de la seg langflate! De levde av fornødde kunder, og skulle gjøre det godt igjen Så dette fikses allerede på torsdag.Jeg dropper å lakkere speil og håndtak, og bare tar hjørnet på bakfangeren Bilen har fått: - Hellakkert panser - Hellakerte sideskjørt (til og med undersiden ) - Hellakert frontfanger - "Hellakkert" lister under frontlykter- Lakkert karbon-diffuser - Lakkert det ene hjørnet på bakfangeren - Pusset ned og lakkert speilfot passasjerside Vel hjemme i garasjen! Den røde mekke-løper rulles ut! Og vipps var diffuseren montert! Diffuseren ble festet med noen monster-teite flattjern på oversiden?! Elendige greier! På undersiden blir den festet med skikkelige clips. Slik var det på oversiden av den gamle diffuseren. Klipset på plass enkelt og greit. Looking good! Spesielt med det særdeles sexye teppet i bakgrunnen Potensiell mobilbakgrunn, eventuelt LP-cover. Litt lakkforskjell er det, men sånn er livet Klakk! Jeg har ikke satt pris på at frontrute-spylerene er gjemte på denne måten på E46 M3 før nå. Veldig kult Nyrene opereres inn! Og så var det BMW-emblemet! Noen har kanskje sett videoen som har sirkulert de siste dagene? Han som hamrer på plass BMW-emblemet? Jeg tenkte det måtte være noe tullegreier, men det var skamtungt å få ned! Så jeg fant fram gummislegga Jeg mener det! Jeg tok pyseutgaven og polstret til med microfiber Så var det å få montert splitters nye splitters i karbonfiber De kommer uten hull, så her er det er bare til å borre gjennom. Og sette i noen skruer Klarte å lure til meg ganske bra passform! Sitter som pokker Splittersene satt veldig godt på plassen sin Sexy! Men savner fremdeles noen deler Netting-gitteret på plass! Faktisk OEM-gitter fra tidligere eiere Man kan se BMW-teksten nederst Sånn Da var alt på plass! Bare en bolt og to skiver til overs Jaja, vi ser hva som ramler av Freser ut for en lett dusj Bilen var fuuull av støv fra lakk-land! Ut på en rask photoshoot Så clean Very nice Heeelt alene på råneplassen på Åkra Her er rånestripa. Her gjelder det å gi bånn fis før fartshompen ved den legendariske Pølseboden Kanutta, for så å gi bånn fis igjen mot lyskrysset Føles helt rart ut å parkere skatten min utendørs! Vil ha den med meg i senga Designer, sluquet, fupsaker og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2018 On 21.6.2018 at 20.39, TIF skrev: Har du vurdert facelift-baklyktene? Nå ser jeg at bilen mangler sexfaktoren bak... Klarte endelig å sette fingeren på det: Jeg må ha facelift-baklykter Mathiseen, Tollefsen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Herlig Tror ikke du vil angre på det. Synes det gir baken en freshere look 👍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 Ser meeeeeget bra ut @magneten 😎👌🏼 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2018 (endret) 6 timer siden, TIF skrev: Herlig Tror ikke du vil angre på det. Synes det gir baken en freshere look 👍 Enig Baklykter er bestilt fra Tysk Ebay. Vielen Dank! 1 time siden, Designer skrev: Ser meeeeeget bra ut @magneten 😎👌🏼 Gracias mi amigo! Tror jeg må ærlig talt søke om fritak av kjennemerke foran. Grunnet Paragraf 1 Punk 1 av De Estetiske Grunnlover! Dette var jo helt griselekkert En "likes" fra deg @StigJ på et innleg med så mye karbonfiber betyr mye Er det noe du vil fortelle? Endret Juli 10, 2018 av magneten Designer, fupsaker, Christer B og 4 andre reagerte på dette 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 9 timer siden, magneten skrev: Bare en bolt og to skiver til overs Jaja, vi ser hva som ramler av Er det sånn dere gjør det på jobb også? Neida, bilen ser veldig bra ut. Digg med ny lakk. Og støtter facelift-baklykter, det må du ha. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 (endret) 2 timer siden, magneten skrev: En "likes" fra deg @StigJ på et innleg med så mye karbonfiber betyr mye Er det noe du vil fortelle? Selektivt syn. Masse annet bra stash her vettu Mekketeppet var jo en høydare og utslaget for en like Men utenom dette karbonflasset så skal du få minuspoeng fra meg grunnet gjenbruk av rustne skruer. Endret Juli 10, 2018 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 On 08.07.2018 at 18.47, magneten skrev: Samme for meg også, men det høres ut som vi har en ekstremt bra plan ved Amfi Borg, Lørdag 14. Juli kl. 13:00! Tar en tur jeg og i en sliten E39. Har faktisk vært på et par biltreff på parkeringsplassen til Amfi Borg for en 12-13 år siden. Da var det Opel-klubben som dro i gang med burning og smultringer og dekorerte plassen i så stor grad at senterledelsen ble misfornøyde og det kom i lokalavisa. Men BMW-folk skrur vel ikke av DSC regner jeg med, så det burde gå bra nå. Designer, ahj og magneten reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 @Werther bra, så blir jeg ikke helt alene med E46n 😁 Den har skikkelige burnedekk (vinterdekk) 🤔 magneten og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 Vannvittig pen denne M3en blir nå Magneten. Alt og mer til etter boken og ikke minst de felgene du skal ha på ,endelig kvitt sorte felg !:) Fader måtte si det :). magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2018 (endret) 13 timer siden, StigJ skrev: Selektivt syn. Masse annet bra stash her vettu Mekketeppet var jo en høydare og utslaget for en like Men utenom dette karbonflasset så skal du få minuspoeng fra meg grunnet gjenbruk av rustne skruer. Jeg er jo en smule miljøbevisst i elbillen min vettu! Gjenbruk er tingen Måtte grave litt for å fine fire like bolter. Viktig. 3 timer siden, sveigis skrev: Vannvittig pen denne M3en blir nå Magneten. Alt og mer til etter boken og ikke minst de felgene du skal ha på ,endelig kvitt sorte felg !:) Fader måtte si det :). Hjertelig thank you! Ja, det skal bli herlig Måtte prøve skoene i dag, for å se hvor lite klaring det faktisk er mellom felgen og bremsene. Jeg har BMW Performance-frambremser fra 135i, og visste jeg måtte ha spacer for å få plass til CSL-felgene Og det var temmelig tett! Men hjulet gikk faktisk rundt. Tror vi snakker 0.1 mm klaring Godt jeg har 12 mm-spacere på lur Et av dagens prosjekter. Fjerning av limrester fra solfilmen! Wahoo! Fikk en syre fra lakkerne. Kanskje den gjør susen? Da er vi klar! Lar skummet virke litt Og vipps var alt borte med ett tørk! Neida, dette er etter over 1 time med skrubbing og tørking. Siste rest igjen, som jeg ikke når med fingrene. Må finne på noe lurt... Ja! Er jeg et geni? Nei, jeg er en komplett idiot. Det hjalp (nesten) ingenting Fikk fjernet resten av limrestene fra siderutene også, det gjemte seg en liten cm i bunn av rutene. Da var det skiltet! Jeg lever opp til navnet mitt Magneter må til! Bruker noen cm av min 25 meter lange 3M-tape. Tpaet på plass. Etter et Hot Tip fra @Designer, bruker jeg møbelknotter for å beskytte fangeren mot magnet-metallet Brukte bare de knottene jeg hadde liggende for øyeblikket. De bygger jo nesten en meter opp! Den røde mekke-løper (mekketeppet) rulles herved ut, på diagonalen! Da får fangeren en myk landing Test-fittings! Perfekt det? Legger litt plastfolie bak for å beskytte lakken under justering. Da tenker jeg vi har den sånn ca. Bare det beste! Limer magnetene på baksiden Greit å bruke lim her, da glir magnetene perfekt på plassen sin! Klar for montering! Montert! Det ble ikke så forferdelig trist med skilt heller da! Ser noe grom ut enda Så freste jeg avgårde til Skudenes i i3s'en for å raide et vrak en kompis hadde kjøpt! Vraket har en usikker fremtid i vente. Blir muligens en M3 med tiden? Jeg kom forberedt! Fangsten! Titan Shadow interiør-lister! Nydelig farge! Ikke sant, @Frode D? Og jeg fikk de helt gratis! Setter stor pris på det! For tiden har jeg ingen interiørlister i bilen Jeg måtte bare få ut plastikk-aluminium-interiør-listene Karbon-interiør-listene kommer ikke før i August, og jeg leter etter komplett Titan Shadow-interiør til en rimelig pris. Så det følgende er en midlertidig løsning Vi begynner klaskingen! Klask! Det ble en smule bedre Før. Etter Før igjen! Etter igjen! Dørlistene var kanon-slitt i vraket, men jeg hadde mine plastikk-aluminium liggende, og jeg fant en reste-skvett med Gunmetal Plasti-Dip Mon tru det blir en fin match med Titan Shadow?! Jeg hadde ganske lite (trodde jeg) Plasti-Dip igjen, så første laget ble ...tjokt! Dørlistene montert, etter ca. fire-fem lag Det ble jo nesten kliss likt! Sweet! Med blits! Litt bilder av det midlertidige interiøret! Synes det ble mycket najs! Vi tenkte på å montere CSL-innsuget før jeg freste til Sarpsborg. Men det blir dobbel jobb å montere den før jeg får kammene og air railen. Om noen gledet seg til å høre karbonsugebrølet, så må jeg bare beklage dypt! Jeg freser over med denne dinglete loffen her Skal bli godt med en dæsj karbon oppi her Da sier vi god natt i kveld og! Med skilt denne gang Endret Juli 10, 2018 av magneten Designer, Amistad, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2018 (endret) En liten før og etter av interiøret så langt (Det er lov å like det første bedre ) Endret Juli 10, 2018 av magneten fupsaker, ahj, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 10, 2018 Share Skrevet Juli 10, 2018 Just gotta løøøøv Magne’s updates! magneten og laffe reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 Er dette min nye Lifestyle? Lurte litt på om jeg skulle stæsje meg opp i fullt M-gear på treffet vårt! Men det blir en smule dyrt for en liten spøk Designer, BjornarHS, Mathiseen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå