Gorg Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 29 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: 30 000 kr da. Ikke noe jeg personlig hadde brukt penger på Syns nå ikke fangeren er så ille i passformen at det gjør noe. Den er sikkert lettere enn Replicafangeren 👌🏻😃 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 4 timer siden, Gorg skrev: https://www.apmotorsport.co.uk/product-page/csl-front-bumper Her er en brukt OEM CSL fanger, så slipper du mer trøbbel med passform. Hørt den skal være ganske god Bestilt! Oppfinans fikser biffen Neida! Skal tulle med passformen i dag også Bilen tegnes Blir kult! fxslin, mslello, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Skulle ha bestilt fra hu her magneten og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 (endret) Hun var jo pen, @Gorg Men hadde ganske samme stil som der jeg har bestilt fra. Akrylmaling hun driver med, jo! Da er det jo litt forskjellig likevel Jeg digger stilen til han her, da! Endret August 1, 2018 av magneten macrorain og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 24 minutter siden, magneten skrev: Hun var jo pen, @Gorg Men hadde ganske samme stil som der jeg har bestilt fra. Akrylmaling hun driver med, jo! Da er det jo litt forskjellig likevel Jeg digger stilen til han her, da! Var vel ikke resultatet som kom til å bli så mye bedre, men underveis bildene 😃 macrorain og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 (endret) Da var oppgjørets time kommet. I dag skal det bli perfekt! Hvordan er det å pusse isopor? Jeg prøvde først med pussepapir. Det var en smule håpløst, så jeg fyrer opp roboten Med sånn passe grovt papir Utgangspunktet. Etter gaaaaanske mange minutter med pussing! Endte opp med å pusse heeelt ned! Men man kommer ikke helt inntil fangeren, der er det nemlig en list. Etter en runde med Dremel Og en ekstra runde med Dremel Her har jeg også frest ut hull for magnetene for å komme helt til bunns! Der var den helt i bunn! Prøvemonterer. Her er bilde av hvor fangeren "drypper" ned under lyktene. Lager meg noe støtte-greier av noe moro i restekassen Litt mikkmakk må til Her er the final edition av mottrykk-prototypen! Da er det bare til å montere. Sweeeeeeeeeeet! Sitter som en kule Ser bra ut under lyktene også Åpningen under panseret skal faktisk være slik Et lite ekstra pustehull! Spyler av den litt kladdemerker med brannslangen Digg! Endret August 1, 2018 av magneten uglefossen, Saltkjelen, fupsaker og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 (endret) Stående applaus til maestroen!!! Nå fikk du enda en stjerne i min bok, viser at alt går med litt innsats!!! Ble veldig bra nå! Endret August 1, 2018 av fxslin magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 (endret) Det var på tide! Har bemerket meg passform på alt av bilder du har lagt ut😂 Ellers må jeg si dette må vere en av di artigste trådene på bimmers og følge med på. Oppgraderinger går i ett imponerende tempo og du skriver jo som en proff blogger! Endret August 1, 2018 av Skulebollen Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 magneten og ChrisP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Det ble veldig mye bedre Når det første er så mye bilder av hjørnet på bilen; har du tenkt på blinklyspærer med krom-belegg på? RF91 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Dette ble spot on! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 (endret) 10 timer siden, fxslin skrev: Stående applaus til maestroen!!! Nå fikk du enda en stjerne i min bok, viser at alt går med litt innsats!!! Ble veldig bra nå! Ja, dette skulle gå uansett! Takk 10 timer siden, Skulebollen skrev: Det var på tide! Har bemerket meg passform på alt av bilder du har lagt ut😂 Ellers må jeg si dette må vere en av di artigste trådene på bimmers og følge med på. Oppgraderinger går i ett imponerende tempo og du skriver jo som en proff blogger! Haha! Må bare beklage dårlig prosjekt-prioritering av meg Takk skal du ha 3 timer siden, Frode D skrev: Det ble veldig mye bedre Når det første er så mye bilder av hjørnet på bilen; har du tenkt på blinklyspærer med krom-belegg på? Takker! Aldri! Oransje pærer (originale, med delenummer) bæres med stolthet av denne M3en! Jeg monterte krom-blinklyspærer på den sølvgrå mx-5'en jeg hadde, som også hadde oransje blinklyspærer. Gledet meg enormt til å montere de! Men det ble faktisk veldig trist/kjedelig med en helt monokrom front. Det var som om noe manglet, at man så på bilen gjennom svart/hvitt-filter. Har ikke bilder av monokromen, men her er den i oransj Og tusen hjertelig takk, @Gorg & @ahj I dag fikk jeg verdens råeste brev i postkassen! Med veldig riktig navn og addresse Hva kan dette være? Jadda! Tusen millioner takk, @fxslin! Rått! Deilig BMW USB-Lightning-ladekabel til iPhone, som lanyard/snor Den er allerede tatt i bruk! Green Hell Card Takk igjen, @fxslin! Veldig kult Her skjer det forresten skumle ting! Her har de også ekstremt skumle maskiner Det er faktisk umulig å tippe hva jeg skal "foliere" Noen vet at jeg skal foliere noe snart, men det er ikke det Update på tegningen også Hoho! Endret August 2, 2018 av magneten macrorain, fxslin, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Den maskinen minnet meg litt om karusellen jeg tok i Nederland. Marius2002 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 4 minutter siden, magneten skrev: Det faktisk umulig å tippe hva jeg skal "foliere" Noen vet at jeg skal foliere noe snart, men det er ikke det Siden det er umulig å tippe, så må det være noe absurd som toppen på sigarettenneren eller beltelåsen ett-eller-annet @awt jeg ler magneten og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Skal du foliere taket til sort eller karbon for å ligne csl mer? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå