AlexHD Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Må si at du er fullstendig gal og dette er en av de villeste trådene... digger bilen din mer og mer. Keep on with the good effort! 😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 De selene er det mest idiotiske, elendige, tragiske, talentløse makkverket jeg noen gang har vært borti. 🤬 Neste gang tar jeg med saks. ✂️ Hefre auto, asv, Slavearbeider'n og 5 andre reagerte på dette 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 13 minutter siden, awt skrev: De selene er det mest idiotiske, elendige, tragiske, talentløse makkverket jeg noen gang har vært borti. 🤬 Neste gang tar jeg med saks. ✂️ Fantastisk!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 Nå må dere huske at @awt ser slik ut for tiden, etter han "snublet" på en karusell under sigøyner-turnéen sin. Dette er et faktisk bilde av @awt på vei hjem fra ferien. Kan forstå litt av frustrasjonen Marius2002, flobben, Frode D og 17 andre reagerte på dette 6 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Heldigvis er det fortsatt åpent for lille-Anfinn å lette litt på trykket. 😉 Ellers er det mange flotte modifikasjoner du har gjort her. Blir spennende å se hvor det ender. 😊 magneten, ogee1 og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 Takker @AlexHD og @Thundercoil! Jeg sitter nok ved siden av endestasjonen på kontoret her hjemme Men jeg mistenker et stopp på Dyno-stasjonen for å tyne ut 380 hest fra karboninnsuget og kammene? Vi får se I dag var det biltreff som stod for tur! Haugaland Gatebilklubb Hovedtreff 2018! Jeg "våknet" av melding fra Mathias om jeg skulle på treff i dag. Whoops! Det hadde jeg glemt helt ut. Da var det rett ut av senga for å turbovaske bilen! (Selvfølgelig brukte jeg vann fra en vanntank jeg har på 2000 liter. (Det er vanningsforbud her. Jeg trodde det var tull, men det var faktisk sant. )) Vasketrallen er forresten det desidert beste kjøpet jeg har gjort! (Noensinne?!) At det er mulig å få så mye glede og lettelse ut av en "ting" er helt utrolig. Nå kastet jeg bare oppi alt jeg trodde jeg kom til å trenge, trillet bort de 13 kilometerene til garasjeporten og var en fri mann Der va vi på plass! 30 minutters kjøretur uten å bruke bremsepedalen en eneste gang! 0 bremsestøv Jeg havnet midt i Japanese Domestic Market. RX-7-mannen pusset og gnikket i 2 timer! Mye forskjellig (les: volvo) her i distriktet. Bilen var så ren at jeg kjente krampetrekninger i knipsefingeren! Råå bil! Hva med et rompebilde? JonArnes (han med tidenes garasje på DetailersClub) sin Subaru Piazza! Meeeget spesiell og skjelden bil Fått meg lapp i ruten En Skyline R34. Full av GTR-styling, men det står bare GT på framskjermene. Hva er det for slags tulling som styler bilen sin som en bil de ikke har? Noe så tåpe... Oops. RX-7 Om dere kan se forbi min veldig tykke onkel, så er det faktisk en bil der! Næmmen! @sydenfareren sin jo Er ikke akuratt lite frekk den bilen Volvo med fryseboks-håndtak. Kjempepent! Og vindly! Promper og fjerter avgårde Jeg var ekstremt skeptisk til dette Car-Limbo-greiene. Temmelig teit, men det var faktisk veldig kult å se og høre bilene kjøre rundt i ring De måtte runde hele treffet før neste runde. Ahh! 2002! Vi nermer oss 408 stk. 2002 på Karmøy nå! Hvertfall 4. Jeg og Mathias kjøpte kaffe og fant et par stoler. Her kunne vi sitte å se på Car-Limbo-deltakerene som trillet forbi. Grei ordning på biltreff dette. Her kommer bilene til oss Gliset er like i nærheten Heisann! *Vinke-emoji* Og der røyk @sydenfareren ut av Car-Limbo Fy fan for en ræv! Parkerte på rette plassen nå Sjefen sjøl! @sydenfareren har blitt lei av å fylle ut biltreff-skjema hver eneste helg, så han har printet ut, og laminert(!) utstyr og modifikasjonsliste (Det skal jeg også nå ) Det ble mye karbon-beskuelse! Og plutselig var panseret oppe, sjekk den avstiveren! Etter dette synet så besvimte jeg, så det er ikke flere bilder laffe, Daniel., Ivrig86 og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 19, 2018 Share Skrevet August 19, 2018 Mye tøffe biler der! Men uten å være 100% sikker så har ekte GT-R det GT emblemet på sideskjermen også Rød for biler med turbo og blå for de uten. Men den bilen der er "bare" en GT-T. Ser gamle E90en til Frode D der også magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 19, 2018 Forfatter Share Skrevet August 19, 2018 Jeg stakk på middag midt under treffet, men lot bilen stå. Her er bilen heelt alene på biltreff sent på kveld Jeg tok med meg kamera og trefoten og dro på et lit eventyr i solnedgangen. Jeg har aldri forstått fascinasjonen av bilder der biler sjøsettes, men jeg fant en sølepytt og er villig til å gi det meste en sjans! Kjekt med speilbilde, da! Herlig solnedgang! Herlig bil! mslello, sandersander, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 20, 2018 Forfatter Share Skrevet August 20, 2018 Ble ein smule Road Trip Prep i dag Refleksvester må man ha. Nød-tørkespray og naturligvis gule mikrofiberkluter. Jeg er jo ikke et dyr heller! To tasker i baggasjerommet Og en paraply! Etter jeg nettopp mistet mine Ray-Ban Wayfarers som jeg har hatt i 6 år, ble nye solbriller kjøpt inn for turen Ray-Ban Wayfarer Liteforce med ungdoms-linser og gull-detaljer som nesten matcher bilen Jada, det er såpass MINIen til madammen har luktet en potent miks av Wunderbaum og Balle fra forrige eier. Jeg har prøvd å utløst diverse bomber og granater i interiøret, men til intet nytte. Så i dag ble den Ozon-behandlet hos Pettersen Autospa i 3,5 timer Nå er det bare velstand! Nå lukter den som en 2014-modell skal! Madammen skal kjøre ned til Kristiansand på Gullfunn/Gullsmed-messe i morgen. Så i kveld utførte jeg en ekstremt kjemisk/klinisk detailing av interiøret.Nå får madammen seg en god overraskelse når hun skal på jobb i morgen (Spørs om hun legger merke til det, da) Jeg flørter også heftig med tanken på å spandere på den noen senkefjærer, større originalfelger og spacere Så blir den noe fetere Tyskerene sier god natt danskiii, Kolstad Jr., mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 On 17.8.2018 at 21.30, magneten skrev: Der sitter vel skrotten godt fast! Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 21, 2018 Forfatter Share Skrevet August 21, 2018 (endret) 1 time siden, mslello skrev: Der sitter vel skrotten godt fast! Trenger ikke forlenge denne bilen med 80 cm før den kan brukes som likbil Her kan du stroppe fast et kadaver og det vil ikke flytte en millimeter på seg! Om noen har lagt merke til denne her, men holdt seg for fine til å kommentere... ...så kan dere slappe av. Krisen er avverget I dag har jeg montert tårnavstivere bak. Dette er ekstremt kraftige stropper som drar karosseriet sammen, og skaper en tight og fin bakende! Det sies at man kan spare opptil 1 minutt på Nürburgring? Det finner vi ut! Bilen har fått seg en ekstremt forsiktig tørrvask. (Vanningsforbud, vet du! Svigers jobber i vannverket ) Og deretter et fint lag med Carnauba-voks Nå stinker det blank bil i hele garasjeanlegget Endret August 21, 2018 av magneten mslello, Orjan, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Herlig bil - og meget godt jobba med alt du har gjort! Men tårnavstiverne bak skal vel være gule?!!? magneten og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Hva er greia med vanningsforbudet? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 33 minutter siden, Designer skrev: Hva er greia med vanningsforbudet? Hadde jeg gitt f... i hvertfall. Ingen som har brydd seg om det i sommer mens jeg har vasket på alle døgnets tider magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 21, 2018 Share Skrevet August 21, 2018 Må si det nok engang... faen i helvete så deilig denne bilen er!!! Å ennå deiligere når jeg har hatt flere selv å vet akkurat hvordan disse er!!😍😍😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå