Ingvaldsen Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Så ut som en meget bra tur ! spørst om ikke jeg må innom der med m5'n når jeg skal på kontinentet igjen neste såmmer magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Kongen av reisebrev! Carbontak next!!😃 magneten og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Fjott 😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 25, 2018 Share Skrevet Oktober 25, 2018 Nydelig reisebrev som alltid👍 Og arti å se igjen parkeringskjelleren jeg har parkert i de 2 gangen jeg har vært i Hamburg med bil. Strategisk plassert😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 25, 2018 Share Skrevet Oktober 25, 2018 Ser fantastisk gøy ut Du vet at det er en hemmelig selvvask i Hirtshals også? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 Juhuuu?!......Magne?!.....er du her? Snart en måned siden en av forumets mest aktive har gitt lyd fra seg MGunders, ///M-ini95 og Tollefsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 Veldig lenge siden Magne har vært her inne nå. Kanskje vi må mase litt @magneten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 Kanskje han ikke tør skrive noe før motoroppgraderingen er i boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 Kanskje han var på tankskipet som felte Ingstad? Mener å ha lest at siste radiomeldingen tankskipet sendte var "DREI", kan hende media ikke fanget opp "M'en"? At @magneten var mannen bak radiosignalene og siste melding skulle vært "M DREI"? 🤔 ahj, ALBUAK, Kermit150 og 21 andre reagerte på dette 2 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet November 28, 2018 Share Skrevet November 28, 2018 @magneten gått helt under jorda? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 Synd denne ikke er blitt oppdatert ja, for en tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 Vet at han driver med noe stort 😱 kommer nok en oppdatering snart. mcelg, andreaskarm, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 Blir det noe av CSL-i-fiseringen av motoren? Har brukt et par dager på å lese gjennom hele tråden nå. Vanvittig morsom lesning, og et veldig gjennomført resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 20, 2019 Share Skrevet Mars 20, 2019 Har vært stilt lenge her nå 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2019 Share Skrevet Mars 20, 2019 Siste jeg hørte var at han hadde meldt seg på kurs i bunadsying Så mulig han heller vanker på husflidforum for tiden papertiger og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå