Fahad Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 (endret) Har kjøpt meg 2018 modell F80 med Competition Package 🙂 Norsk bil med 5 år garanti. Strøken utvendig og innvendig. Forrige eier har ikke fjernet folien på fothviler og M3 logoene engang 😁 Henter bilen på onsdag. Utstyrsliste: 21T 20"M 666 248 Oppvarmbar Rattkrans 2MK M Dct Whit Drivelogic 2VF Adaptiv M understell 302 Alarmsystem 322 Comfort Access System (Nøkkelløs) 3AG Ryggekamera 420 Ekstra mørke Bakruter 423 Gulvmatter i velour 430 Automatisk Avblendbare speil Utvendig, inkl el innklaffbare speil 431 Automatisk Avblendbart Speil innvendig 459 El.justering av Seter m/minne 508 Parksensor Foran og Bak 521 Regnsensor 534 Automatisk Klimaanlegg 544 Cruise Controll med bremsefunksjon 552 Adaptive LED hovedlys 563 Lyspakke 5AC Fjernlysassistent 609 Navigasjon Professional 610 Head-Up Display 654 DAB+ Radio 688 Harman/Kardon Høytalersystem 6CP Apple CarPlay Forbredelse 6NW Telefon m/Tråløs Ladning 6WD WiFi Hotspot 760 Individual Høyglanspolerte sorte lister 775 BMW Individual antrasitt taktrekk 7MA Competition Pakke 7MN M-Competition Pakke 8A7 Norsk Språkversjon 8AW Norsk Instruksjonsbok 8TH Speed Limit Information 2PA Tyveriskiret hjulbolter 2VB Dekktrykkindikator 2VC Mobility Kit 493 Bagasjeromspakke 494 Varmeseter foran 4AE Midtarmlene foran skyvbart 502 Lyktespyler system 5DA Deaktiverbar passasjerairbag foran 698 Area-code 2 6AC BMW Nødanrop 6AE BMW Teleservice 6AK BMW Online Service 6UH Trafikk informasjon 8TG Anti-theft system Legger ut noen annonsebilder: Endret Januar 29, 2020 av Fahad tennbrikket, Frode D, KimH og 26 andre reagerte på dette 29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Gratulerer så mye! Nydelig M3. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Rått! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Igjen, grattis så mye! Fet vogn!! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 (endret) Så sinnsykt rått - gratulerer Fahad! En M3/M4 fortjener en farge som dette her Gleder meg til å ta denne nærmere i øyensyn! Endret September 24, 2018 av Walkabout Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Gratulerer! Flotteste fargen dette, og comp. Pakken pynter mye på fremstolene😁 Har sett denne har ligget ute en stund, fikk du prutet den ned noe 😛 ? Er også litt nysgjerrig på hvorfor du bytter ut din gamle f82 med denne? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Nydelig bil, jeg siklet på den selv. 😛 Men det passet ikke med finansene, ettersom jeg ikke har solgt min enda. Så grattis, überfet tralle! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Rå 🙌 Gratulerer 😊 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Gratulerer igjen! Blir kjekt å følge med på denne også. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Gratulerer med ny bil. Kjedelig farge da😀 Walkabout, magneten, StigJ og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Det var kjapt! Gratulerer med rå bil! Fargen er 👌 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 (endret) 1 time siden, Gabz skrev: Gratulerer så mye! Nydelig M3. Takk for det 🙂 1 time siden, sluquet skrev: Rått! Takk 🙂 1 time siden, Evenol skrev: Igjen, grattis så mye! Fet vogn!! Takker 🙂 1 time siden, Walkabout skrev: Så sinnsykt rått - gratulerer Fahad! En M3/M4 fortjener en farge som dette her Gleder meg til å ta denne nærmere i øyensyn! Takk Raymond! Blir vel en austin yellow på deg neste år regner jeg med? 🙂 1 time siden, Skulebollen skrev: Gratulerer! Flotteste fargen dette, og comp. Pakken pynter mye på fremstolene😁 Har sett denne har ligget ute en stund, fikk du prutet den ned noe 😛 ? Er også litt nysgjerrig på hvorfor du bytter ut din gamle f82 med denne? Tusen takk 🙂 jeg fikk en veldig god pris på den, mye enklere å kjøpe bil uten en innbytte bil. Vanskelig å selge en slik bli nå som sesongen er på vei ut. Planen var å vente neste til år med å kjøpe, men jeg måtte bare slå til når jeg fikk den for den prisen 🙂 Eneste grunnen er at jeg ville ha competition package og en annen farge enn svart/hvit. 57 minutter siden, fupsaker skrev: Nydelig bil, jeg siklet på den selv. 😛 Men det passet ikke med finansene, ettersom jeg ikke har solgt min enda. Så grattis, überfetalle! Hehe 🙂 Heldigvis så klarte jeg å få kloa i den før deg 😂 48 minutter siden, Tony Soprano skrev: Rå 🙌 Gratulerer 😊 Takk 🙂 47 minutter siden, StigJ skrev: Gratulerer igjen! Blir kjekt å følge med på denne også. Takk! Har noen planer for denne også 🙂 25 minutter siden, lagunilla skrev: Gratulerer med ny bil. Kjedelig farge da😀 Takk 🙂 Ja, din er faktisk litt kulere 😂 21 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Det var kjapt! Gratulerer med rå bil! Fargen er 👌 Takker 🙂 Det var den fargen jeg var ute etter denne gangen. Endret September 24, 2018 av Fahad lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Gratulerer med enda en drømmebil Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 24, 2018 Share Skrevet September 24, 2018 Grattis igjen 😁 Har du noen planer for den? Regner med den skal litt nærmere bakken? Syns det er fascinerende at en M3 med comp pack er så høy på fronten. Reagerte veldig på det på min også. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 24, 2018 Forfatter Share Skrevet September 24, 2018 4 timer siden, danskiii skrev: Gratulerer med enda en drømmebil Tusen takk 🙂 3 timer siden, Frode D skrev: Grattis igjen 😁 Har du noen planer for den? Regner med den skal litt nærmere bakken? Syns det er fascinerende at en M3 med comp pack er så høy på fronten. Reagerte veldig på det på min også. Takker 🙂 Må innrømme at høyden på den irriterer meg mer enn det den gjorde på M4en. Tenker å bestille enten H&R eller Eibach fjærer. Eller så tenker jeg å bestille 3D design frontleppe eller Psm sin. Vorsteiner diffuser og high kick spoiler til bagasjeluka i carbon. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå