BMWlog Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Akkurat lest meg gjennom, nydelig bil lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 1 time siden, lagunilla skrev: Hva synes foket her inne om gul BMW? Vurderer å bytte bil igjen🙁 Gult er kult, men jeg tror man fort kan bli lei en slik farge? ///M-ini95, BMWlog og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar theiste Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Syns kombo’n gul og svart/carbondetaljer er stilig.. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Liker bedre m3 enn m4. Men er jo du som skal kjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Speed Yellow ser i hvertfall bedre ut enn Austin Yellow 👌🏻 Men digger den du har nå 🤷♂️ M3 > M4 😅 Du som må velge 👍🏻 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Gult er kult, men jeg tror man fort kan bli lei en slik farge? Gikk rimelig fort lei denne og😂 Skjønte ikke verdien av Sakhir oransje. Jeg er så dum som solgte den. 4 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Liker bedre m3 enn m4. Men er jo du som skal kjøre den M4 er mere M en M3😛 ...syns jeg. 4 timer siden, Daniel. skrev: Speed Yellow ser i hvertfall bedre ut enn Austin Yellow 👌🏻 Men digger den du har nå 🤷♂️ M3 > M4 😅 Du som må velge 👍🏻 Kjøp min da så slipper jeg å legge den på finn😎 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 6 minutter siden, lagunilla skrev: Gikk rimelig fort lei denne og😂 Skjønte ikke verdien av Sakhir oransje. Jeg er så dum som solgte den. Hehe, jeg synes vi skal ordne eneboligsituasjonen før du bytter bil igjen nå! Kanskje ettermontere riktige blinklys- og vindusviskerhendler får deg på andre tanker? lagunilla og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 15 minutter siden, lagunilla skrev: Kjøp min da så slipper jeg å legge den på finn😎 Ha! Jeg driter dessverre ikke penger 🤣 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Hvis den er Speed Yellow så sier jeg go for it 😍😎 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 18 timer siden, Einar theiste skrev: Syns kombo’n gul og svart/carbondetaljer er stilig.. Helt enig i dette. Gult med mørke detaljer er tøft. Nå liker jeg godt sterke farger på gromme biler. Einar theiste og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 BRG er jo mye grommere! 😁 StigJ, laffe, ahj og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Gult er kult lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 20 timer siden, Saltkjelen skrev: Hehe, jeg synes vi skal ordne eneboligsituasjonen før du bytter bil igjen nå! Kanskje ettermontere riktige blinklys- og vindusviskerhendler får deg på andre tanker? Hehe😛 må vente litt til. Blinlyshendlene gir meg en E36 følelse, men det er fargen jeg har gått lei🙁 19 timer siden, Daniel. skrev: Ha! Jeg driter dessverre ikke penger 🤣 Banken er din venn❤️ Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 På 9.2.2019 den 18.41, Daniel. skrev: Speed Yellow ser i hvertfall bedre ut enn Austin Yellow 👌🏻 Dypt uenig. Austin Yellow er jo noe av det råeste! Walkabout og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Helt rått!! fantastisk kul farge lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå