Ampera Skrevet Juni 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2021 Da fikk F90 en kjøretur ut til Tyrigrava og nå har bilen rullet hele 14 000 km, bare 14 dager til 2 års service. Her var også BMW Norge på plass med sin M5 CS, rå ! Neste på lista, på tide å rydde i garasjen eller å bygge ut ?? fotojask, Underground1983, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 17, 2021 Share Skrevet Juni 17, 2021 Den er så utrolig pen den M5n din - perfekt spesifisert 🤩 Ikke helt bak mål den CS’n heller 😁 sveigis, Sjakalen og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 17, 2021 Share Skrevet Juni 17, 2021 Bygg ut du Ampera 😎 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 17, 2021 Share Skrevet Juni 17, 2021 Du når jeg hørte at det var registrert en CS så tenkte jeg faktisk på deg 😅 Dette må da være en den perfekte oppgraderingen, hadde vært rått å se en CS ved siden av F10en og F90en 😎 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 Liker modusen du kjører rundt i👌 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2021 Da var bilen hentet fra verkstedet, etter EU kontroll og service, EU uten anmerkning. En hentet og neste levert. Da ble den andre levert til 2 års service, og en vask før BMW dagene. Kartoppdatering før sommerferien. fupsaker, Olaandref, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 2, 2021 Share Skrevet Juli 2, 2021 Roadtrip nordover i sommer ikkesant, blir det mulig å se skuta i nordlands hovedstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2021 (endret) Da er det ferie og første etappe til Trondheim er bare en transport etappe. Glad jeg ikke kjører elbil. Parkering utenfor hotellet, parkert inn av BMW MC på begge ender. Godt med en kald en, 28 grader ute. Erverdige Brittania Hotell og Olav Trygvason Endret Juli 5, 2021 av Ampera fupsaker, KireS, ogee1 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 5, 2021 Share Skrevet Juli 5, 2021 Velkommen til Trondheim! Varmt og vindstille i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2021 Da fortsetter turen Nordover, noe stopp på veien til Mo I Rana. Trafikken går så bedagelig at forbruket er under 0,9 pr. mil. Det kan jeg leve med. Sjakalen, mr.Wreckless, Dusy og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 6, 2021 Share Skrevet Juli 6, 2021 Moro å se at du også var innom «Vuddul Valley» og Pick-up Cafe. Her stoppet vi innom på lørdag. Skikkelig kul plass! Ampera, BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 (endret) Ikke så langt unna der jeg bor (Levanger, 2 mil lenger nord). De har startet bygging av ny E6 nå. Når den er ferdig kommer veien ut ett lite stykke oppi dalen på andre siden. Mellom to tuneller. Håper de har blitt så kjent at folk fremdeles stopper der etter det. Endret Juli 7, 2021 av mslello Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2021 (endret) Da forsetter turen, første stop Arctic Circle Raceway, her kunne jeg tenkt meg noe runder, flott anlegg, men trenger noe oppgradering. Leste at det var nye eiere og de skulle investere mye de neste 5 år. Det var full aktivitet med MC kjøring. Neste stop var er MC museum, moro, men du trenger ikke bruke flere timer. Måtte stoppe! Billig bensin, kostet under 15 kr, kaos. Den normale fergekøen, bare 45 min. venting. Ankom Narvik, og fant parkeringsplass innerst i et hjørne i parkeringshuset. Endret Juli 8, 2021 av Ampera mslello, sveigis, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2021 (endret) Ankom Tromsø, og været lettet på ettermiddagen, samtidig som Kongen ankom, gikk ombord og reiste. Her løper Kongen og Dronninga opp landgangen. Besøke dassen på Ølhallen. Bilder fra toppen, tur med Fjellheisen. Fremme på destinasjon, Hansnes! Endret Juli 8, 2021 av Ampera Sjakalen, sveigis, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 Det har blitt noen mil på deg denne uken og det ser jaggu flott ut denne turen Ampera 😊. Flirer litt for meg selv her når jeg ser bilen og bildene . For en uke siden ble den brukt på bane og kjørt som bare det ,nå er den liksom rundt på Norgesferie DET er bilen sin det .😎 Kos deg på tur . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå