Ampera Skrevet Juli 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2021 1 time siden, sveigis skrev: Det har blitt noen mil på deg denne uken og det ser jaggu flott ut denne turen Ampera 😊. Flirer litt for meg selv her når jeg ser bilen og bildene . For en uke siden ble den brukt på bane og kjørt som bare det ,nå er den liksom rundt på Norgesferie DET er bilen sin det .😎 Kos deg på tur . Totalt 1700 km siden Oslo, har vert en fin tur, bilen har gått i sparemodus, siden bensinforbruk har vært under 0,9 pr mil.😇. Husk og ta deg noen dager fri, kan ikke bare skru biler.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 9, 2021 Share Skrevet Juli 9, 2021 22 minutter siden, Ampera skrev: Totalt 1700 km siden Oslo, har vert en fin tur, bilen har gått i sparemodus, siden bensinforbruk har vært under 0,9 pr mil.😇. Husk og ta deg noen dager fri, kan ikke bare skru biler.😊 0,9 det er imponerende 😎. Hehe ja jeg gjør det ,kun kosearbeid til storjobb starter.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2021 Steinsprut er mere enn en rose i ruta. 1 BOSS, mslello, Pekka og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2021 Deilig med ferie og varmt vær. Da fikk jeg tatt meg en kjøretur på 20 mil med MC, skulle blitt mere men jeg kjører MC kun når det er fint vær! Stian, danskiii, Sjakalen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 24, 2021 Share Skrevet Juli 24, 2021 Du har Bmw på to hjul og ja ,det liker jeg 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 26, 2021 Share Skrevet Juli 26, 2021 Flott MC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2021 På 2021-7-24 den 17.50, sveigis skrev: Du har Bmw på to hjul og ja ,det liker jeg 😊😊 Har hatt denne siden juli 2016, var ny i Norge, april 1998, kun kjørt 30 000 km når jeg kjøpte den. 2 timer siden, Reef89 skrev: Flott MC. Takk, veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2021 (endret) Årets ferietur var Oslo - Hansnes/ Tromsø - Oslo. Siden jeg har autopass tenker jeg aldri over hvor mange bomstasjoner du passerer. Jeg gikk inn og sjekket for turen. Hadde 45 belastninger gjennom bommer, dette var 9 forskjellige operatører. Hadde 4 fergeturer med 2 forskjellige operatører. Totalt brukte jeg kr. 977.60 på bompenger og kr. 415,80 i fergebilletter. Totalt kjørte jeg ca. 3600 km. Forbruket på turen fra Hansnes og hjem til Oslo var også akseptabelt. Totalforbruket på hjemtur er jeg fornøyd med. Transportetappen Trondheim - Oslo via Østerdalen, var forbruket meget akseptabelt. Endret Juli 26, 2021 av Ampera BimmerFan!, Walkabout, mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2021 Share Skrevet Juli 26, 2021 Verdens raskeste sedan...så bruker den under litern på mila 😅 Imponert 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 12, 2021 Forfatter Share Skrevet August 12, 2021 Her følger noen bilder fra Tyrigrava, det var så mye folk og gromme biler. Sjakalen, sveigis, Lars89 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 24, 2021 Forfatter Share Skrevet August 24, 2021 Her er noen bilder fra helgens tur til Sørlandet, og et oppdrag under Rally Grimstad. Første bilde er kontoret under lørdagen. Strålende vær. BMW I3 med normale skilter. sveigis, Walkabout, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 24, 2021 Forfatter Share Skrevet August 24, 2021 (endret) Da dukket det opp noe kolli med deler, hele 18 deksler. Nå er det bare å håpe at salmaker snart har tid. Endret August 24, 2021 av Ampera papertiger, Ingvaldsen, mslello og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 24, 2021 Share Skrevet August 24, 2021 Syke mann! Elsker det!!! Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 3, 2021 Forfatter Share Skrevet September 3, 2021 Kan også brukes til å flytte paller. Har fungert som arbeidsbil i 3 dager, avslutte med vask og vile! fupsaker, ahj, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 Da er det 2 år i dag siden F90 kom til landet. fupsaker, mslello, paukri og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå