Fahad Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 (endret) Gratulerer med fin ///M5 Endret Januar 20, 2018 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Tøft interiør! Aldri sett den fargekomboen der i F1x før, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 2, 2019 Forfatter Share Skrevet September 2, 2019 Våler på lørdag! Hadde en flott kjøredag, det ble noen runder og bensinforbruk ble deretter, startet fra Oslo med full tank. Nullet kjørecomputer, her var forbruket før jeg dro fra Vålerbanen. fupsaker og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 2, 2019 Forfatter Share Skrevet September 2, 2019 Her følger en video fra Våler. Tore Konghelle fikk låne bilen noen runder. Ble forbikjørt av sin egen bil. 81A21A88-278F-409B-8AC9-789212EDEB6D.mp4 fupsaker og Grobian reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 4, 2019 Forfatter Share Skrevet September 4, 2019 På 20.01.2018 den 21.40, Gabz skrev: Tøft interiør! Aldri sett den fargekomboen der i F1x før, faktisk. Har nå hatt bilen i snart 2 år. Jeg tok kontakt med BMW M og spurte hvormange M5 som var levert med denne fargekombinasjonen, fikk følgende svar fra Individual i Tyskland. Svar från individual: Your customer owns the only car in this combination. We produced no other F10 with “Frozen Bronze met.” and this Interior. We produced 9xF10 in “Frozen Bronze met.” from 2013 till the EOP of this model. quandt1960 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 4, 2019 Share Skrevet September 4, 2019 4 minutter siden, Ampera skrev: Har nå hatt bilen i snart 2 år. Jeg tok kontakt med BMW M og spurte hvormange M5 som var levert med denne fargekombinasjonen, fikk følgende svar fra Individual i Tyskland. Svar från individual: Your customer owns the only car in this combination. We produced no other F10 with “Frozen Bronze met.” and this Interior. We produced 9xF10 in “Frozen Bronze met.” from 2013 till the EOP of this model. Utrolig stilig Brun har alltid vært en klassisk BMW farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2019 Share Skrevet September 5, 2019 19 timer siden, Ampera skrev: Har nå hatt bilen i snart 2 år. Jeg tok kontakt med BMW M og spurte hvormange M5 som var levert med denne fargekombinasjonen, fikk følgende svar fra Individual i Tyskland. Svar från individual: Your customer owns the only car in this combination. We produced no other F10 with “Frozen Bronze met.” and this Interior. We produced 9xF10 in “Frozen Bronze met.” from 2013 till the EOP of this model. Hvordan kontaktet du dem? Må høre med angående min bil. Veldig stilig at det bare er din bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 5, 2019 Forfatter Share Skrevet September 5, 2019 15 minutter siden, ahj skrev: Hvordan kontaktet du dem? Må høre med angående min bil. Veldig stilig at det bare er din bil! Jeg brukte M ansvarlig selger hos Bavaria. Jeg regner med at de fleste forhandlere av BMW kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 5, 2019 Share Skrevet September 5, 2019 22 timer siden, Ampera skrev: Har nå hatt bilen i snart 2 år. Jeg tok kontakt med BMW M og spurte hvormange M5 som var levert med denne fargekombinasjonen, fikk følgende svar fra Individual i Tyskland. Svar från individual: Your customer owns the only car in this combination. We produced no other F10 with “Frozen Bronze met.” and this Interior. We produced 9xF10 in “Frozen Bronze met.” from 2013 till the EOP of this model. Vanligvis fikk man tidligere med et sertifikat for helt unike biler fra BMW. Som sa at din bil, chassi.nr, farge bla bla var unik og alene i verden. Vet dette hvertfall gjaldt E36. Mulig en tidligere eier har dette ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2019 (endret) T Tiden fra tilbud og til endelig resultat tar tid når du ønsker det lille ekstra. P Prosessen frem til endelig produksjon / levering var lang og etter utallige mailer mellom BMW Individual og min forhandler i Norge, ble resultatet som jeg ønsket. Jeg ønsket en spesiell M5 Competition, skreddersydd med tanke på fargevalg, eksteriørdetaljer og interiørsammensetning som gir et fantastisk utseende etter min smak. Prosessen startet med et tilbud ut av prislisten i november 2018. Jeg ønsket en utvendig farge som ikke stod i prisliste, Zanzibar II metallic. Jeg kom med at interiør skulle kombinere skinn Merino tartufo / Merino smoke white. Jeg kom med ønsker og BMW Individual kom med tilbakemeldinger på mine ønsker. Individual interiør var 20 uker ekstra før produksjon. Normal tid fra bestilling til produksjon er 10 uker, dette gjelder hvis en legger prislisten til grunn. Her måtte jeg regne med 30 uker fra bestilling til produksjon. Siden alt var dratt ut i tid ble det klart at bilen ble produsert som 2020 modell. Kontrakt ble skrevet 12. februar, ble bekreftet fra BMW at den var planlagt som 2020 produksjon. April kom spesifisert beskrivelse over utstyr og anslått produksjons i uke 27. I juni fikk jeg endelig produksjonstid uke 29, anslått levering Norge uke 34, nå var bilen låst for å gjøre endringer. Leveringstid Norge ble utsatt, bilen hadde et opphold hos BMW M Individual i Munchen for sluttmontering før den ble sendt til Norge i uke 37. Bilen ankom Drammen slutten av uke 37. Den 20. september var endelig ventetiden over. Jeg hentet ut min nye M5 Competition Endret Oktober 11, 2019 av Ampera Cbrooen, Snagg30, Christer B og 34 andre reagerte på dette 37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2019 Bilen har følgende utstyr: Karbon detaljer er ettermontert under klargjøring fra forhandler. Color Sonderlackierung - 490 Upholstery Sonderpolsterung - Z1XX Production Plant Dingolfing Production Date 2019-07-16 Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading 5AC Autom. High-beam Headlights Control 6U3 Bmw Live Cockpit Professional Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1DE Eu6 Rde Exhaust Emissions Standard 1MA M Sports Exhaust System 1MD M Carbon Engine Cover M Carbon 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 2FQ 20"m Ltaw.y-spoke 789m Bicolor Mt 2NK M Carbon Ceramic Brake 2PA Locking Wheel Bolts 2VB Tyre Pressure Indicator 2VC Tyre Repair Kit 302 Alarm System 316 Automatic Tailgate Operation 319 Integrated Universal Remote Control 322 Comfort Access System 323 Soft Close Automatic System For Doors 3AC Trailer Tow Hitch 3DS Bmw Display Key 416 Sunblinds 420 Sun Protection Glazing 428 Warning Triangle 453 Active Seat Ventilation, Front 465 Through-load System 4GQ M Seat Belts 4HA Seat Heating Front And Rear 4M8 Bmw Individual Rear-seat Reading Lights 4MA M Multif. Seats F. Driver A. Pass. 4ML Bmw.i.int.trim Piano Finish Black 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control 4NM Ambient Air Package 4T7 Massage Function For Driver And Pas 4U1 Ceramic Embellisher For Controls 4UY Ski And Snowboard Bag 575 Additional 12v Power Socket 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 5AZ Bmw Laser Light 5DN Parking Assistant Plus 60A Tv Function Plus 650 Cd Player 654 Dab Tuner 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connected drive Services 6C4 Connected package Professional 6F1 Bowers & Wilkins Diamond Surround S 6FH Rear-seat Entertainment Professional 6NW Telephony With Wireless Charging 6U8 Bmw Gesture Control 6UH Traffic Information 6UK Night Vision With Object Recognition 6WD Wifi Hotspot 776 Indiv. Roof-lining Alcantara Anthracite 7M9 Ind.high-gloss Sa.ch.l.w.ext.con 7MA Competition Package 7ME M Drivers Package 842 Cold Climate Version 850 Add Fuel Tank Filling For Export 8A7 Language Version Norwegisch 8AW Norwegian / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8SM Vin, Visible From Outside 8TF Active Protection For Pedestrians 8TG Anti-theft System 944 Retrofitting By Zs 993 Model Year Code 9AA External Skin Protection Individual ---- Processing Individual Sign "BMW individual" 0490 Special painting Paintwork "zanzibar II" metallic, as code P7W. Z1XX Special upholstery ******************************************************************** Full leather Merino tartufo (nb. 7 988 499 / Sun Reflective Technology)/ with option 453: Front an rear seat seat covers partially in climate leather Merino tartufo perforated (nb. 7 988 927 / Sun Reflective Technology). Sewing thread red-orange (nb. 7 072 844), code 1356 A. Quilting yarn red-orange (nb. 7 072 848), code 1356 A. Contrast stitching on leather tartufo (as release): Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z. Quilting yarn lotos white (nb. 1 969 127), code 0102 Z. -------------------------------------------------------------------- Following items are in leather Merino smoke white (nb. 7 849 679 / Sun Reflective Technology)/ with option 453: Front and rear seat seat covers partially in climate leather Merino smoke white perforated (nb. 7 985 836 / Sun Reflective Technology): * Seat centre parts front and rear * Headrests (only front parts) front and rear (without centre headrest) * Door trim inserts with armrests. Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z. Quilting yarn lotos white (nb. 1 969 127), code 0102 Z. Partitioning as release. Contrast stitching on leather smoke white (as release): Sewing thread red-orange (nb. 7 072 844), code 1356 A. Quilting yarn red-orange (nb. 7 072 848), code 1356 A. -------------------------------------------------------------------- Upper dash board and capping of door trim in leather Walknappa tartufo (nb. 7 994 099 / Sun Reflective Technology). Sewing thread red-orange (nb. 7 072 844), code 1356 A. Quilting yarn red-orange (nb. 7 072 848), code 1356 A. Contrast stitching (as release) on upper dash board and capping of door trim: Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z. Quilting yarn lotos white (nb. 1 969 127), code 0102 Z. ******************************************************************** Seam of seats according to X3. Remainder of spec. as full leather Merino black (code X3SW). 0944 Later modification by ZS MANUFACTORY SCOPE: Roller blinds on side windows with printed writing "BMW Individual Manufaktur". Handling manufacture BMW M. Christer B, Fahad, quandt1960 og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2019 Share Skrevet Oktober 11, 2019 Gratulerer med en ultimat drømmebil 🤩 Fy søren for en vanvittig rå bil, helt værst å kunne spekke den opp akkurat som du vil. Noen ting er virkelig verd å vente på 😀 paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 11, 2019 Share Skrevet Oktober 11, 2019 Dette var rått og vakkert på en gang, Gratulerer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2019 Share Skrevet Oktober 11, 2019 Helt vilt å kjøpe en helt ny m5 competition med individual! Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2019 1 minutt siden, Otis skrev: Helt vilt å kjøpe en helt ny m5 competition med individual! Gratulerer med ny bil! Lev i dag, kan være for sent i morgen !!!! Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå