Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Da måtte jeg kjøpe alternative vinterfelger, BMW kunne ikke levere de jeg hadde bestilt før uti mars 2020.

Da falt valget på OZ LEGGERA HLT Gloss sort i 10 x 20 ET 25, med Pirelli Winter SottoZero 3 runflat 275/35 R20 102V XL , runflat

Det ble bra.

3342B0D1-1F8C-48EA-B014-B60904630612.jpeg

A7752E79-CB59-494D-B9E3-C6F33E39FB72.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Skulebollen skrev:

Korleis fungerer keramiske bremser på grusa vinterveier 🤔? De få turene jeg hadde ifjor med min så satt det seg stein imellom skive og kalipper nesten konstant ( f80 )

Jeg har nå kjørt 2 vintre med F10 som har keramiske bremser, har aldri hatt problemer. Når jeg vasker bilen så bruker jeg mye tid på spyle ekstra mye inne i hjulhusene , felgene og skivene.

Har aldri opplevd problem, bilen er brukt under alle årstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ampera skrev:

Jeg har nå kjørt 2 vintre med F10 som har keramiske bremser, har aldri hatt problemer. Når jeg vasker bilen så bruker jeg mye tid på spyle ekstra mye inne i hjulhusene , felgene og skivene.

Har aldri opplevd problem, bilen er brukt under alle årstider.

Men det er jo h når det er vått og skivene er kald. Er jo nesten nada bremsekraft. Det er det jo med alle skiver men syns keramiske er litt verre der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 18.44, Frode D skrev:

Jeg blir oppriktig glad når jeg leser dette! 

Å kjøpe noe som er akkurat sånn man vil ha det, er helt fantastisk. Her har du grom bil i mange, mange år! :)  Både lakkfarge og interiør er helt fantastisk! :D 

Fantastisk :)

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...