Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 Aha, flaut at jeg ikke så det 😛 Det er jo ikke store biten å skifte ut 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2019 Da var den siste detaljen på plass, endelig komplett interiør. Mathiseen, Walkabout, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2019 Da måtte jeg kjøpe alternative vinterfelger, BMW kunne ikke levere de jeg hadde bestilt før uti mars 2020. Da falt valget på OZ LEGGERA HLT Gloss sort i 10 x 20 ET 25, med Pirelli Winter SottoZero 3 runflat 275/35 R20 102V XL , runflat Det ble bra. Walkabout, BrokeBoi, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 12, 2019 Share Skrevet Desember 12, 2019 Kjekt å se at du følger opp med kvalitet vinterhjul også, absolutt kledelige på bilen. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 12, 2019 Share Skrevet Desember 12, 2019 Korleis fungerer keramiske bremser på grusa vinterveier 🤔? De få turene jeg hadde ifjor med min så satt det seg stein imellom skive og kalipper nesten konstant ( f80 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2019 22 minutter siden, Skulebollen skrev: Korleis fungerer keramiske bremser på grusa vinterveier 🤔? De få turene jeg hadde ifjor med min så satt det seg stein imellom skive og kalipper nesten konstant ( f80 ) Jeg har nå kjørt 2 vintre med F10 som har keramiske bremser, har aldri hatt problemer. Når jeg vasker bilen så bruker jeg mye tid på spyle ekstra mye inne i hjulhusene , felgene og skivene. Har aldri opplevd problem, bilen er brukt under alle årstider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 12, 2019 Share Skrevet Desember 12, 2019 Mulig det blir for smått med 19" og at det gjer det 🤔 skulle jo tro bremseoppsettet var mye likt. ( Gjerne litt heftigere på m5 grunnet vekt osv. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Desember 13, 2019 Share Skrevet Desember 13, 2019 13 timer siden, Ampera skrev: Jeg har nå kjørt 2 vintre med F10 som har keramiske bremser, har aldri hatt problemer. Når jeg vasker bilen så bruker jeg mye tid på spyle ekstra mye inne i hjulhusene , felgene og skivene. Har aldri opplevd problem, bilen er brukt under alle årstider. Men det er jo h når det er vått og skivene er kald. Er jo nesten nada bremsekraft. Det er det jo med alle skiver men syns keramiske er litt verre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2019 Share Skrevet Desember 13, 2019 Ble utrolig bra med de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Desember 14, 2019 Share Skrevet Desember 14, 2019 (endret) På 11.10.2019 den 18.44, Frode D skrev: Jeg blir oppriktig glad når jeg leser dette! Å kjøpe noe som er akkurat sånn man vil ha det, er helt fantastisk. Her har du grom bil i mange, mange år! Både lakkfarge og interiør er helt fantastisk! Fantastisk Endret Desember 14, 2019 av Conquest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 15, 2019 Share Skrevet Desember 15, 2019 Vakker 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 16, 2019 Share Skrevet Desember 16, 2019 Utrolig vakker bil! Må være digg å ha to helt spesielle M5er som ikke er like alle andre sine. I hvertfall når M5 i seg selv er ganske spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Desember 16, 2019 Share Skrevet Desember 16, 2019 denne var helt syk! Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 Da fikk bilen sin velfortjente vask. fupsaker og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 Noen bilder av interiør. mslello, fupsaker, quandt1960 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå