Kolstad Jr. Skrevet April 4 Share Skrevet April 4 Blir bare råere og råere denne garasjen din! 🤩 Må si meg mektig imponert over prioriteringene, både når det gjelder garasje og kjøretøy 😎👏 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4 Share Skrevet April 4 Ja @hanssae med dette bygget her hadde jeg ikke trengt hverken kjerring eller hus 😊😊. Perfekt punktum !🫡 fupsaker, hanssae og E.C. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 5 Forfatter Share Skrevet April 5 16 hours ago, Kolstad Jr. said: Blir bare råere og råere denne garasjen din! 🤩 Må si meg mektig imponert over prioriteringene, både når det gjelder garasje og kjøretøy 😎👏 Tusen takk for fine ord, setter pris på det 🙂 16 hours ago, sveigis said: Ja @hanssae med dette bygget her hadde jeg ikke trengt hverken kjerring eller hus 😊😊. Perfekt punktum !🫡 Tusen takk 🙂 Er jo kjekt med litt av hvert da 👌😂 Ampera, fupsaker, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 5 Share Skrevet April 5 Helt rått. punktum! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 12 Forfatter Share Skrevet April 12 Har tatt første vasken med skum og trykk slik som jeg har sett for meg at det skulle bli , og jeg må si at det svarte til forventningene , som var ganske høye 😎 AVA'en leverer til to lanser der den ene har skum injektor som jeg veksler mellom High Foam og Lanofilm Saltfjerner, med hurtigkobling kan jeg da bruke underspyleren med eller uten greier. Tromlene og slangene fra TESS var også gode å jobbe med. Så det blir nok hyppigere vasking nå ja , målet er uten tvil oppnådd 😄 KKME30, m-blå, mslello og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 23 Forfatter Share Skrevet Mai 23 Det er så kjekt å vaske nå når alt er klart til bruk at jeg bruker skum lansen når det bare er litt pollen på 😅 Ellers så har jeg fått nytt reg nr , Da jeg ikke fikk initialene mine , HS , men HT når jeg tok den inn så har det plaget meg litt at det ikke er RL i garasjen 😀 Så nå har jeg ikke bokstavene dine lengre @Ampera 😎 Syvert, Ampera, fupsaker og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 6 Forfatter Share Skrevet Juli 6 (endret) Tenk om dei på 30 tallet hadde sett hvordan vi vasker bilene nå 😅 Dagens løftere er ikke laget for denne typen ramme nei . . . 😍 Endret Juli 6 av hanssae papertiger, KKME30, hemperen og 17 andre reagerte på dette 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 6 Share Skrevet Juli 6 Flott med disse gamle bilene 😊 Du nevner vask her ,husker når jeg dikk min første bil i 1992 ble det vasket med grønnsåpe og Avfetning var gjerne parafin . Nå skal vel sant sies at jeg vasket e61 i vinter med diesel og men ..😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 7 Forfatter Share Skrevet Juli 7 19 hours ago, sveigis said: Flott med disse gamle bilene 😊 Du nevner vask her ,husker når jeg dikk min første bil i 1992 ble det vasket med grønnsåpe og Avfetning var gjerne parafin . Nå skal vel sant sies at jeg vasket e61 i vinter med diesel og men ..😅 Ja det er veldig kjekt å ha dei gamle bilene , både å se på og ikke minst kjøre , det får en til å reflektere over en del ting 😄 Og slik det går med bilindustrien nå så blir det viktigere og viktigere å ta vare på dei 😇 Hadde glemt ut parafinen , men den ble brukt før grønnsåpen ja 😅 👍 tambur4 og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 22 Forfatter Share Skrevet September 22 Hjemme etter en fantastisk helgetur til Rudskogen med datteren min og to kolleger 😊 Første turen min på bane så jeg var nok litt spent, men dette var virkelig kjekt og familiekontaineren leverte virkelig i nye utfordringer 😊 En stor takk til @Amperasom gav datteren min en opplevelse hun aldri kommer til å glemme med noen runder i M5 🤩 Hjem fra Sarpsborg gikk turen via Dalen og Suleskar, og når den får 2 tonn opp og ned og rundt omkring over fjellet med ett snitt på 1,11 og 75,2 km/t så bøyer jeg meg i hatten 🙃😇 Sjekk og stell før tur Lindesnes på vei bort Happy 😎🤩 m-blå, papertiger, mslello og 17 andre reagerte på dette 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 2 timer siden, hanssae skrev: Hjemme etter en fantastisk helgetur til Rudskogen med datteren min og to kolleger 😊 Første turen min på bane så jeg var nok litt spent, men dette var virkelig kjekt og familiekontaineren leverte virkelig i nye utfordringer 😊 En stor takk til @Amperasom gav datteren min en opplevelse hun aldri kommer til å glemme med noen runder i M5 🤩 Hjem fra Sarpsborg gikk turen via Dalen og Suleskar, og når den får 2 tonn opp og ned og rundt omkring over fjellet med ett snitt på 1,11 og 75,2 km/t så bøyer jeg meg i hatten 🙃😇 Sjekk og stell før tur Lindesnes på vei bort Happy 😎🤩 Flott tur det der, og en kjenning med Mercedes og ser jeg 🙂👌 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 Kjent Corvette i turfølget 😁 hanssae, sveigis, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 24 Forfatter Share Skrevet September 24 On 9/22/2024 at 11:30 PM, Olaandref said: Flott tur det der, og en kjenning med Mercedes og ser jeg 🙂👌 Ja det var Daniel som dro meg med, er glad for det 🤩 On 9/23/2024 at 2:12 PM, StigJ said: Kjent Corvette i turfølget 😁 Stemmer det 👍 Og den fikk kjørt seg, flott bil 🤩 skoglund, Olaandref, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 Satte på en liten hilsen på garasjeporten i dag 😁 God helg 🙂 fupsaker, KKME30, Ampera og 9 andre reagerte på dette 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 13 timer siden, hanssae skrev: Satte på en liten hilsen på garasjeporten i dag 😁 God helg 🙂 Er så gjennomført den garasjen din👌 og innholdet 😉🚗 skoglund og hanssae reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå