Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

M50 SC bestilt 😊 Noe usikker på farge enda, men fikk i hvert fall reservert en bil så tidlig som mulig. Ligger inne med Sanremo Green med Cerium Grey, men kan fort bli noe annet. Har lyst på farge, men kanskje ikke blå siden X5en er det. 
 

Blir fin oppgradering av i3-en tenker jeg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/broom/14036572/

 

Edit: jeg håper dere som nå bestiller denne bilen utnytter muligheten til å spekke opp i spennende farger, bilen er flott men den kan bli så ufattelig mye mer spennende med litt farger :D gjør dere det så kan vi håpe det er en trend BMW fortsetter med i fremtidige modeller. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, gregus skrev:

M50 SC bestilt 😊 Noe usikker på farge enda, men fikk i hvert fall reservert en bil så tidlig som mulig. Ligger inne med Sanremo Green med Cerium Grey, men kan fort bli noe annet. Har lyst på farge, men kanskje ikke blå siden X5en er det. 
 

Blir fin oppgradering av i3-en tenker jeg 😄

Hvordan bestiller du? Har du allerede blitt kontaktet av forhandler eller har du bare sendt inn det interesseskjemaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, gregus skrev:

M50 SC bestilt 😊 Noe usikker på farge enda, men fikk i hvert fall reservert en bil så tidlig som mulig. Ligger inne med Sanremo Green med Cerium Grey, men kan fort bli noe annet. Har lyst på farge, men kanskje ikke blå siden X5en er det. 
 

Blir fin oppgradering av i3-en tenker jeg 😄

Gratulerer!  BMW kan virkelig lage elbil, det har de bevist med i3, og de kan virkelig lage bil (det er jo derfor vi er her), så i4 M50 blir nok veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det snart noe skikkelig konfigurator der man kan bestille og styre alle valg? Den demo siden er bedre enn ingenting, men man bestiller tross alt ikke før man har lest og sammenlignet specs og utstyr på tvers av utgavene. Vet på en måte ikke hvor mye ekstra det er for større felger, soltak, etc. M50 starter tross alt på 540k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, E.C. skrev:

Kommer det snart noe skikkelig konfigurator der man kan bestille og styre alle valg? Den demo siden er bedre enn ingenting, men man bestiller tross alt ikke før man har lest og sammenlignet specs og utstyr på tvers av utgavene. Vet på en måte ikke hvor mye ekstra det er for større felger, soltak, etc. M50 starter tross alt på 540k.

Det er vel egentlig en reservasjon, så kan man jobbe med spesifikasjonene senere?  Produksjonsstart er til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, E.C. skrev:

Kommer det snart noe skikkelig konfigurator der man kan bestille og styre alle valg? Den demo siden er bedre enn ingenting, men man bestiller tross alt ikke før man har lest og sammenlignet specs og utstyr på tvers av utgavene. Vet på en måte ikke hvor mye ekstra det er for større felger, soltak, etc. M50 starter tross alt på 540k.

Tipper du må kontakte en selger for å få full prisliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, E.C. skrev:

Kommer det snart noe skikkelig konfigurator der man kan bestille og styre alle valg? Den demo siden er bedre enn ingenting, men man bestiller tross alt ikke før man har lest og sammenlignet specs og utstyr på tvers av utgavene. Vet på en måte ikke hvor mye ekstra det er for større felger, soltak, etc. M50 starter tross alt på 540k.

Jeg ser iX har dukket opp i konfiguratoren nå idag, så i4 burde vell dukke opp snart den og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Snagg30 skrev:

https://www.tv2.no/broom/14036572/

 

Edit: jeg håper dere som nå bestiller denne bilen utnytter muligheten til å spekke opp i spennende farger, bilen er flott men den kan bli så ufattelig mye mer spennende med litt farger :D gjør dere det så kan vi håpe det er en trend BMW fortsetter med i fremtidige modeller. 

Rart at ladetiden er den samme hvis den rimeligere utgaven har lavere ladehastighet?  Er ikke elektroingeniør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pekka skrev:

Det er vel egentlig en reservasjon, så kan man jobbe med spesifikasjonene senere?  Produksjonsstart er til høsten.

Jeg har signert kjøpekontrakt, men jeg kunne ombestemme meg angående farger og utstyr fram til produksjonsstart i november.

 

Siden AP/SP mest sannsynlig vinner valget i høst så blir det 25% moms på beløpet over 600.000,- 

 

Jeg la til serviceavtale 4 år, shadow line, BMW Drive Recorder, 20" 862 felger og individual farge utover Supercharged pakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Pekka skrev:

M-Sport, blå utvendig, sort skinn med blå kontrast innvendig, 20" felger...  Ikke noen overraskelse akkurat.

Karbonfiber interiørlister, er det litt ut nå?

image.thumb.png.5b157436e59f5a4ac8bb58019a6183b5.png

 

De 20-tommerne er utrolig flotte! Ja, bilen også, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...