Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Continental VikingContact7 er gode vinterdekk, så jeg forstår ikke helt hva slags argumentasjoner selgeren forsøkte seg på, annet enn at vedkommende sannsynligvis synes det var irriterende å plutselig tape 10 000kr på en felgpakke.

Ellers ser det ut til at Individual blir tilgjengelig for i4 Q2 neste år, så da blir det for min del å vente til bestilling til dette åpner. :) 

Hva betyr det? At du kan vente opsjoner som ikke er på listen? Har ikke kjøpt ny BMW før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, Motorhavaristen said:

Hva betyr det? At du kan vente opsjoner som ikke er på listen? Har ikke kjøpt ny BMW før. 

Tipper det betyr flere valg av lakkfarge, interiør og små (visuelle) detaljer. Og at det koster deretter. Har heller aldri kjøpt ny bil før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Specimen151 skrev:

Tipper det betyr flere valg av lakkfarge, interiør og små (visuelle) detaljer. Og at det koster deretter. Har heller aldri kjøpt ny bil før.

Det er tilvalg du kan gjøre som du ikke finner i en prisliste, se vedlagte pdf. Ja, det koster mye ekstra.

2061343119_BMWIndividual2021.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info. Var ikke noe der som var noe jeg absolutt ville hatt.

Hadde lett betalt en del ekstra for B&W anlegg, prøvde det i X5M Competition, det var helt rått, like bra som i stuen hjemme. Ellers hadde det vært rått å få den i Isle of Man Green, det er den fargen M3en i katalogen der har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eneste jeg er skeptisk til, om den er noe gøy å kjøre. Alle elbiler så langt har vært gørrkjedelige. Tok en sjanse nå, hvis den ikke er gøy kjøper jeg heller en brukt M4, M440 eller 911 og selger den igjen på Finn. Men hvis den er litt gøy, har alt moderne utstyr, fabrikkny til den prisen, så er det et veldig bra kjøp, selv uten en ordentlig rekkesekser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, mslello said:

Her ser man Litt i4 M50 i action. Mot E28 M535i. Har bare sett den engang på tysk, som jeg ikke er superstødig i.Men virket som det fremdeles er kjøreglede og finne. 

 

Glad jeg hadde tysk på skolen og at Derrick var på TV, men dette ble for vanskelig, spesielt da han kom til forklaring av motoren. Finnes en engelsk oversettelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Da har jeg fått bekreftet fra forhandleren min om at Individual åpnes fra og med mars 2022, og at bil kan bestilles/reserveres allerede nå for å sikre seg produksjonsnummer umiddelbart ved åpning. Hmm.. 

på tide å se hvor kreativ du blir med denne, når en tanke er plantet osv…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2021-8-7 den 0.21, mslello skrev:

Her ser man Litt i4 M50 i action. Mot E28 M535i. Har bare sett den engang på tysk, som jeg ikke er superstødig i.Men virket som det fremdeles er kjøreglede og finne. 

 

Er bilen fullt tilgjengelig for pressen nå? 

 

Ser ivertfall at den skriker etter senk og spacere.. så til di grader, håper der kommer noen gode løsninger asap der. 

Ellers er jeg veldig usikker på disse skjermbredderne🤔 Ser det egentlig bedre ut? Synd man MÅ ha dem om man skal disse 20" felgene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Saltkjelen skrev:

Da har jeg fått bekreftet fra forhandleren min om at Individual åpnes fra og med mars 2022, og at bil kan bestilles/reserveres allerede nå for å sikre seg produksjonsnummer umiddelbart ved åpning. Hmm.. 

Når vil evt. Disse bilene bli levert? Kunne tenkt meg en annen farge enn dei som er tilgjengelig nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Skulebollen skrev:

Når vil evt. Disse bilene bli levert? Kunne tenkt meg en annen farge enn dei som er tilgjengelig nå.. 

Når du skal bestille Individual kan du minimum + på 20 uker ekstra leveringstid. Q4-2022 tidligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...