Underground1983 Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 3 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Sist uke hørte jeg uke 46 var offisiell presentasjon for iX hvertfall. Det er vel «Comfirmed production week» som betyr noe antar jeg, den har ikke jeg fått noe på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 Alt dette visste selgeren når jeg bestilte min i sommer. At prisen vi fikk da var en lanseringspris, der første prisjustering kom 01.09. Så til tross for at janteloven står sterkt hos noen, så er det ganske så vanlig med lanseringskampanjer på nye modeller. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
04530dat Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 2 hours ago, Skulebollen said: Har ikke allerede Fully charged utgaven gått opp en gang? Ser det er fremdeles prislisten fra 1.Juli som ligger for nedlasting fra bmw.no. men de forbeholder seg jo "retten til å endre priser og spesifikasjoner uten forvarsel". Var jo uansett en rabatt på 22.000 for Fully Charged pakken fra BMW sentralt som gjaldt i Q3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 For de med uforholdsmessige lange leveringstider, eller for de med noe mer plassbehov, i5 skal angivelig komme neste år, i7 er vel heller ikke langt unna. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 6 minutter siden, Ron Jeremy skrev: For de med uforholdsmessige lange leveringstider, eller for de med noe mer plassbehov, i5 skal angivelig komme neste år, i7 er vel heller ikke langt unna. i5 kommer vel i 2023 som -24 modell… Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 (endret) 8 minutter siden, Ron Jeremy skrev: For de med uforholdsmessige lange leveringstider, eller for de med noe mer plassbehov, i5 skal angivelig komme neste år, i7 er vel heller ikke langt unna. Fra BMW Group PressClub: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0348272EN/bmw-group-posts-significant-sales-growth-through-september-group’s-electro-offensive-consistently-driven-forward-sales-of-fully-electric-vehicles-more-than-doubled «Over the coming years, the BMW Group will be expanding its e-mobility offering to include fully-electric versions of the BMW 7 Series, BMW X1 and the high-volume BMW 5 Series, as well as the successor to the MINI Countryman and the solely fully-electric Rolls-Royce Spectre, which was recently announced for the fourth quarter of 2023. By 2023, the BMW Group will have at least one fully-electric model on the roads in about 90 percent of its current market segments. Between now and 2025, the company plans to increase its sales of fully-electric models by an average of well over 50 percent per year – and will reach more than ten times the number of units sold in 2020. The BMW Group expects fully-electric vehicles to account for at least 50 percent of its global sales in 2030. Over the next ten years or so, the company plans to release a total of about ten million fully-electric vehicles onto the roads.» Endret Oktober 19, 2021 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 Mtp. Leveringstid og prisøkning, og om man attpåtil klare unnslippe mva.. Så burde vel en i4m50 bestilt i juni kunne selges med gevinst 😅? Vet man hvordan i5 vil se ut 🤔? Om den vil bli eksakt lik std. 5 serie er nok dette absolutt en aktuell bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 28 minutter siden, Skulebollen skrev: Mtp. Leveringstid og prisøkning, og om man attpåtil klare unnslippe mva.. Så burde vel en i4m50 bestilt i juni kunne selges med gevinst 😅? Vet man hvordan i5 vil se ut 🤔? Om den vil bli eksakt lik std. 5 serie er nok dette absolutt en aktuell bil Jeg tar gjerne en elektrisk 5'er om den er lik dagens og selger selvfølgelig i4 med profitt. 😁 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 i7 kommer i 2022 og i5 kommer 2023 hvor sistnevnte blir interessant i Norge. Når selveste 5-serien kan fås som elbil så begynner det å løsne, men regn ikke med Touring (jeg har ingen peil på om BMW planlegger i5 Touring, men slik vi kjenner BMW så gjør de nok ikke det). Men med moms så ser jeg for meg at dette blir en kostbar bil.. Det som derimot lover bra for G60 5-serie er at BMW har sagt at denne skal få ett mer tradisjonelt design, med mer normale nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Oktober 21, 2021 Share Skrevet Oktober 21, 2021 Hei, noen som vet om I4 kan brukes som batteribank? Jeg vurderer å innstallere solcelleanlegg på hustaket, og lurte da på om I4 kan brukes som batteribank? Man kan jo selvfølgelig sende strøm til bilen, men kan man sende strøm ut fra bilen? Har hørt at Tesla og Hyundai kan gjøre det uten å ha sjekket det nærmere. Det selges jo egne batteribanker for solcelleanlegg, men det er for dyrt pr nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 Nå ser Brooklyn grey rimelig riktig ut i konfiguratoren! laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 Produksjonen i gang? uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 (endret) "First production BMW i4 rolls off the line!" https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1868697 Endret Oktober 22, 2021 av Snagg30 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 Jeg gleder meg over det, men fikk epost fra selgeren min som sier at de antakelig ikke får kundebiler før tidligst Q1, kanskje Q2. Og behovet melder seg stadig for større bil. De tilbød med en demokjørt G31 530e xDrive med betydelig rabatt, faktisk 8% på prisen den ligger ute til. Så er spm: Hva er lurt å kjøpe, hva faller minst i verdi? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 22, 2021 Share Skrevet Oktober 22, 2021 4 minutter siden, fupsaker skrev: Jeg gleder meg over det, men fikk epost fra selgeren min som sier at de antakelig ikke får kundebiler før tidligst Q1, kanskje Q2. Og behovet melder seg stadig for større bil. De tilbød med en demokjørt G31 530e xDrive med betydelig rabatt, faktisk 8% på prisen den ligger ute til. Så er spm: Hva er lurt å kjøpe, hva faller minst i verdi? 😁 Denne! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=233934006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå