04530dat Skrevet November 1, 2021 Share Skrevet November 1, 2021 På norsk BMWi_Instruksjonsbok_01405A48824.pdf Maxmek, M.J, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 (endret) Likte det som sto nederst i denne artikkelen, så da er det å håpe jeg får den i løpet av 2022 selv om jeg bestilte M50 16 september...🤞 Ser også ut til at de som bestilte tidlig kan få bilen i år😉 "Men det har vært relativt klare indikasjoner på at momsinnføringen for elbiler vil utstå til 2023."https://motor.no/bil/jekker-opp-prisene-pa-bmws-elbil-favoritter/211493 Endret November 2, 2021 av Juul 04530dat reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
04530dat Skrevet November 3, 2021 Share Skrevet November 3, 2021 Manual Navigasjon, Underholdning og Kommunikasjon (Norsk) BMWi_Navigasjon_Underholdning_Kommunikasjon_01405A48D96.pdf mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Få på skikkelig lakk, så snakker vi! Pekka, Dusy, Walkabout og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Blir ikke mange milene min vil rulle på sommerhjul før senk kommer på😎 Saltkjelen, fupsaker, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Der snakker vi, @Saltkjelen! Hvor ligger disse bildene, mer info? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Få på skikkelig lakk, så snakker vi! Vil kanskje ikke ha min SÅ lav, men den må nok noe ned. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Det er iallfall ikke noe tvil om det dette er en av de feteste elbilene på markedet. Ja...jeg synes den ser bedre ut enn en e-tron GT (brannfakkel) Maxmek, fupsaker, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 3 timer siden, papertiger skrev: Der snakker vi, @Saltkjelen! Hvor ligger disse bildene, mer info? Fant den på Instagram. Hvorvidt det er en photoshop eller ikke vet jeg ikke, men den ser unektelig fet ut. 2 timer siden, fupsaker skrev: Vil kanskje ikke ha min SÅ lav, men den må nok noe ned. 😁 Bilen må utvilsomt ned et par centimeter. Regner med at ACS og de andre store har noen produkter klare om ikke lenge. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 5, 2021 Share Skrevet November 5, 2021 11 timer siden, Saltkjelen skrev: Fant den på Instagram. Hvorvidt det er en photoshop eller ikke vet jeg ikke, men den ser unektelig fet ut. Bilen må utvilsomt ned et par centimeter. Regner med at ACS og de andre store har noen produkter klare om ikke lenge. Den var photoshoppet av en bruker i4 owners Norway på FB, eventuelt en annen. Men usedvanlig fet, ja. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet November 8, 2021 Share Skrevet November 8, 2021 (endret) Den nye regjeringen utsetter moms på dyre elbiler – E24 Da ser det ut som vi slipper moms på beløpet over 600.000,- 🤑 Edit: for oss som får bilene i 2022 vel og merke... Endret November 8, 2021 av Jarod Maxmek, M.J og Norman reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 10, 2021 Share Skrevet November 10, 2021 Jeg har kommet opp i et stort dilemma, jeg hadde jo bestemt meg for Mineral hvit farge. Men nå har fattern jammen meg bestilt en i4 M50 også i Mineral hvit! Jeg fikser ikke å ha lik farge som han, så må bytte. Valget står mellom davit grey eller portimao blue metallic. Tror sistnevnte passer best med vernesca mocca interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 10, 2021 Share Skrevet November 10, 2021 (endret) 1 time siden, Kjennern skrev: Jeg har kommet opp i et stort dilemma, jeg hadde jo bestemt meg for Mineral hvit farge. Men nå har fattern jammen meg bestilt en i4 M50 også i Mineral hvit! Jeg fikser ikke å ha lik farge som han, så må bytte. Valget står mellom davit grey eller portimao blue metallic. Tror sistnevnte passer best med vernesca mocca interiør? Dravit, uten tvil! Eventuelt vente til Individual som @Saltkjelenog Tartufo! Endret November 10, 2021 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 10, 2021 Share Skrevet November 10, 2021 22 minutter siden, fupsaker skrev: Dravit, uten tvil! Eventuelt vente til Individual som @Saltkjelenog Tartufo! Det er en killer combo fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver92 Skrevet November 10, 2021 Share Skrevet November 10, 2021 Når kommer Individual fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå