karolinef Skrevet Juni 27, 2020 Share Skrevet Juni 27, 2020 (endret) Dette er en prosjekt tråd på min 2004 mod 330d msport som jeg kjøpte i starten av 2015. Har tidligere hatt tråd på denne bilen i bilder/show off, men nå føler jeg den passer mere inn her i prosjekt tråden. Bilen har vært i daglig bruk helt til høsten 2019. Da fikk jeg i tankene at jeg ville hellakkere den, og begynte med demonteringen. Fargevalget falt på Spies Hecker sin egen farge som heter Axalta brilliantblue og er en 3sjikts farge. Har fått sveiset inn nye kanaler og hjulbuer bak (indre+ytre del). Denne jobben er gjort av biloppretter. Har per nå fått lakkert karrosseriet, og før ferien begynner skal deler som dører, bakluke, fangere, forskjermer, panser og sideskjørt lakkeres. Det som er av «smådeler» blir lakkert ut på høsten. Alt av svarte deler utvendig på bilen skal bli svart blank og deksler til motorrom skal også bli lakkert. Lakkeringen blir gjort av en kollega av meg, imens jeg hjelper til med litt grunnarbeid. Har fått masse hjelp hele veien av flere, som jeg er veldig takknemlig for. Etter lakkering er planen sandblåsing og fiksing av understell, bytte ut deler, alt av bremser ++ 💸💸 Mye som skal gjøres så dette vil nok bli et prosjekt over tid, men jeg har selv trua på at dette blir en veldig fin bil når den blir ferdig😊 Har satt meg som mål om å kunne bli ferdig med mye slik at jeg kan få bruke bilen sommeren 2021. IMG_3347.MOV Endret Desember 4, 2021 av karolinef hanssae, TRF, laffe og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2020 (Kanskje ikke så interessant) Har fått vasket og renset interiøret skikkelig med våtstøvsuger. Det gjorde ihvertfall mye👌🏼 IMG_3404.MOV BTS, Grobian, AlexHD og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 27, 2020 Share Skrevet Juni 27, 2020 Blir automatisk 150 ganger mer trivelig med reint interiør uansett farge å utstyrskombinasjon uglefossen, ehaugsnes, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 27, 2020 Share Skrevet Juni 27, 2020 Veldig pen farge Blir spennende å se sluttresultatet. karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 27, 2020 Share Skrevet Juni 27, 2020 1 time siden, Daniel. skrev: Veldig pen farge Blir spennende å se sluttresultatet. +1 🙂 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 28, 2020 Share Skrevet Juni 28, 2020 For en rå farge! Dette blir spennende å følge med på! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 28, 2020 Share Skrevet Juni 28, 2020 Nydelig farge 🤩 Den var skikkelig blå 👍 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 29, 2020 Share Skrevet Juni 29, 2020 Dette blir bra, husker så bilen på Våler og nevnte noe i denne duren:-) kult å se at du gjør det skikkelig! Hva slags planer er det for understell og bremser? Trackday orientert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2020 (endret) Første runde med deler lakkert 😊 IMG_3675.MOV Endret Juli 5, 2020 av karolinef mr.Wreckless, And-reas, Designer og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2020 Montering pågår 😊 IMG_3692.MOV IMG_3790.MOV HenrikSolberg, Kolstad Jr., tambur4 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaamann Skrevet Juli 25, 2020 Share Skrevet Juli 25, 2020 (endret) Blir bil av denne nå 👍 Alltid likt E46 med stor diesel, kult at legger litt (aka mange) timer og kroner i den 😃 Endret Juli 25, 2020 av Blaamann karolinef og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Juli 27, 2020 Share Skrevet Juli 27, 2020 Fantastisk farge! Og kjekt å se at du går til dette skrittet og tar (så godt) vare på denne flotte bilen karolinef og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2020 (endret) Mellomsliper alt og gjør klar til ny runde med klarlakk, for og få resultatet glattest og finest mulig 😊 Endret Juli 28, 2020 av karolinef Designer, Bimmerlorris, ogee1 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 29, 2020 Share Skrevet Juli 29, 2020 17 timer siden, karolinef skrev: Mellomsliper alt og gjør klar til ny runde med klarlakk, for og få resultatet glattest og finest mulig 😊 Kult! Jeg har alltid drømt om å ha en bil med skikkelig lakkjobb, uten appelsinhud og våtslipt både på farge og klarlakk. Gjør du mellomsliping selv? karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2020 20 timer siden, ogee1 skrev: Kult! Jeg har alltid drømt om å ha en bil med skikkelig lakkjobb, uten appelsinhud og våtslipt både på farge og klarlakk. Gjør du mellomsliping selv? Gjør mellomslipingen selv ja 😊 Blaamann og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå