Marius2002 Skrevet Mai 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2021 @papertiger jeg har ikke sett de "live" før som jeg kan minnes, men de virker lovende Poster bilder såsnart de kommet(en ukes tid). Innpresset er ET57 originalt ja på 18" og 19", men her er felgbredde 8", mens på 17" som har 7.5" har ET54 Så disse skal sitte helt som originalt oppsett og bilen blir garantert bedre å kjøre, den sporer litt nå. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2021 Idag fikk jeg høre fra en tilfeldig at felgene som stod på var kule, så det er tydelig forskjellig smak ute der Jeg takket, men sa at originale BMW-felger i en mindre dimensjon er på vei, noe han ikke kunne skjønne hvorfor! 🤷🏼♂️ Pekka, mslello, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2021 (endret) Nyvasket 😎 Oppdaget dessverre enda en blålilla detalj bak. Denne må bli svart etterhvert 😂 Endret Mai 21, 2021 av Marius2002 Snagg30, Hpi, Pekka og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 21, 2021 Share Skrevet Mai 21, 2021 Herlig, kommer sikkert til å ha mareritt om disse blålilla detaljene i lang tid fremover du. De dukker opp over alt, litt sånn som disse: And-reas, Marius2002, ahj og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 (endret) @papertiger det stemmer Men nå tror jeg at alle lilla detaljer er borte, gikk ut tidlig idag for å fikse dette Endret Mai 23, 2021 av Marius2002 Saltkjelen, ahj, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 23, 2021 Share Skrevet Mai 23, 2021 Lilla detaljer på en BMW er akkurat det vi sunnmøringer forventer dere på feil side av fjorden gjør 🤷🏼♂️ papertiger, ahj og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 (endret) 52 minutter siden, Snagg30 skrev: Lilla detaljer på en BMW er akkurat det vi sunnmøringer forventer dere på feil side av fjorden gjør 🤷🏼♂️ Vel, jeg har ikke motsvar annet enn at jeg gjør alt jeg kan for å ikke ha bil med harry detaljer. Bare felgene igjen nå... Litt for originalpoliti, men sans for smakbare mods Fra det ene til det andre. Skikkelig god plass i bagasjerommet Nå går sykkelen til ungen inn uten å måtte legge ned noe sete Jeg skal ta endag og få på skikkelige interiørbilder og med og uten 3. seterad oppe! Endret Mai 23, 2021 av Marius2002 BimmerFan!, Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 23, 2021 Share Skrevet Mai 23, 2021 Se her ja ble det ny bil gratulerer med praktisk bmw. En av de bmw modellene med mest plass, mer enn x5 også Jeg stemmer for behold felgene. Denne bilen med hybrid drivlinja du hadde tidligere hadde vært den perfekte modellen. Men b serie diesel er veldig økonomisk den også Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 (endret) @Evopower Takk! Den er utrolig praktisk og dieselen er kvikk og god, men såklart hadde en hybridlinje vært hakket bedre for min del, men man kan ikke få i pose og sekk Jeg falt skikkelig for drivlinjen i 225xe og den passet igrunn perfekt. Nye felger er allerede på vei, det blir originale F45/F46 felger i 18". Style 485. Endret Mai 23, 2021 av Marius2002 ///M-ini95, papertiger, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 (endret) Vel, da fikk jeg knipset noen bilder og forsøk på et bedre innlegg Førerplassen. Sitter godt og alt er egentlig perfekt. Jeg savner M-Sportrattet, noe som sier seg selv. Utenom det all good Baksetet. God plass. Baksetet kan skyves frem og tilbake. Det er viktig både for tredje seterad og eventuelt større bagasjerom. Seteryggen på andre seterad kan justeres. Kan også forskyves 60/40. Oppbevaringslommer under hvert baksete. Tredje seterad. Som voken mann, 185cm så sitter jeg ikke behagelig i tredje sete, da vegen fra sete og til gulv er typ 15cm(?). Litt diverse iDrive.. Ettermontert HUD. Fant kvitteringen på jobben hos Bilia Dashcam oppdaget jeg... Det er også rattvarme, det har jeg aldri hatt før, så det blir nytt Vel, det virker fint og flott og ja det er mye bil for pengene. Men det er fortsatt en forholdsvis rimelig bil, selv om den lå litt over XC60en. Så den er langt fra ny og har sine skavanker. Ripete paneler, ska prøve å polere bort. Minirift i ene seteryggen passasjerside. Småriper på bil. Og mye steinsprut på panser. Jeg har bestilt lakkstift fra GS Bildeler idag Dette er jo tinger jeg bare må godta og heller fokusere på totalpakken. Det er en bruktbil og ikke ny. Men, få på nye originale felger med nye dekk(utslitt de som står på nå uansett, holder ikke en hel sesong til). Polere opp lister i bil og selve bilen. Gå over med lakkstift på steinsprut og ellers vedlikeholde og følge opp så tror og håper jeg at jeg har en praktisk og god bil i lang tid Forresten. Beltekontakten på passasjerside føler at det sitter noen der av og til og pipingen går ikke over før jeg kobler i passasjerbeltet eller smekker litt til setet(ser passe glup ut?) Hva må byttes? Jeg får ikke opp noen feilkoder(fikk en BMW-kjenning til å lese ut). Alternativ midlertidig er en bypass som tror beltet er i hele tiden, men vet ikke hvor jeg kan skaffe det. Vi er nøye på setebelter, så det blir uansett aldri noen problem og barnesete er aldri plassert foran. Airbaglampen lyser ikke, så alt det er i orden der. Som sagt, det er bare av og til en sjelden gang at setebeltevarselet kommer på. Som når man setter noe tungt i setet, bare at det er ingenting der. Endret Mai 23, 2021 av Marius2002 papertiger, Hpi, mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2021 Da var endelig nye felger på, det ble en helt annen bil og mye bedre å kjøre. Splitter nye dekk(ubrukt altså) også. Megafornøyd Orjan, laffe, ahj og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Det ble kjempebra Marius! Så mye riktigere ut nå. Tipp topp 👍🏻 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 Gud hvor mye finere den ble nå .😊 Nå er den der den bør være sort blank og fin med non Sharif pakke😅 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 MYE penere bil med OEM-hjulene ja Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2021 Takk folkens Etterfylle litt luft nå, ble hast å bytte igår 😅 Pekka, Ron Jeremy, wSax og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå